Το θέμα είναι ότι η Travelport, η ιδιοκτήτρια του Apollo, προσπαθεί να καλύψει τη "χασούρα" από την απώλεια της συμφωνίας, επιβάλλοντας για πρώτη φορά στα χρονικά, συνδρομή σε όλα τα ταξιδιωτικά γραφεία παγκοσμίως. Μέχρι πρόσφατα, τα περισσότερα συμβόλαια της Travelport, επέτρεπαν τη δωρεάν χρήση του Galileo Desktop, του Apollo (για τη Β. Αμερική) και του Worldspan, υπό την προϋπόθεση ότι ο συνδρομητής κάλυπτε την παραγωγικότητα που είχε θέσει ως στόχο. Εντελώς συμπτωματικά, μετά το ναυάγιο με την UA/CO, η Travelport έφτιαξε μία νέα πλατφόρμα κρατήσεων, η οποία προσφέρει τα ίδια με πριν, αλλά σε διαφορετικό γραφικό περιβάλλον. Ουσιαστικά άλλαξε το "περιτύλιγμα" των παρεχόμενων υπηρεσιών, για να δικαιολογήσει την επιβολή της συνδρομής. Η "αναβάθμιση" είναι υποχρεωτική και κάθε τερματικό που θα τρέχει τη νέα εφαρμογή, θα χρεώνεται με €21 μηνιαίως. Μιλάμε για εκατομμύρια δολλάρια παγκοσμίως, κάθε μήνα, που θα καλύπτουν άνετα την απώλεια του συμβολαίου με την UA/CO, προσφέροντας υπηρεσίες που μέχρι τώρα ήταν εντελώς δωρεάν για τους συνδρομητές της.