flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Μου είδε πού δύσκολο να διανοηθώ την κοροϊδία αυτής της εταιρείας στους πελάτες της… Πέρυσι άρχισα να μαζεύω μίλια στο miles and bonus και δεν ήξερα ότι θα με αντιμετώπιζαν σαν ανόητο.
Είχα 4 πτήσεις business class της Air Canada συνολικά 16 χιλιάδες μίλια περίπου. Μου έλειπαν προς αναβάθμιση σε gold 1500 η οποία και έγινε με αναδρομική καταχώρηση των μιλίων (2 βδομάδες μετά την πτήση). Την ίδια μέρα που έγινα gold, αιτήθηκα 2 πτήσεις που δεν είχαν καταχωρηθεί (που ημερολογιακά είναι μετά την «κανονική» μου αναβάθμιση μου αλλά εξαιτίας της καθυστέρησης των 2 βδομάδων φαίνονται προγενέστερες) και η Aegean, αν και επικοινώνησα προφορικά και γραπτά αρνείται να τις καταχωρήσει με κάποιες (πολύ φτηνές) δικαιολογίες του τύπου έτσι είναι το ΙΤ μας (προφορικά) ή είναι σύμφωνο με τους Όρους του προγράμματος (γραπτά - το οποίο και βέβαια δεν ισχύει γιατι όσο και να έψαξα δεν υπάρχει).
Παραθέτω την απάντηση που έλαβα ως τώρα, που την εκλαμβάνω ως εμπαιγμό τουλάχιστον… Επίσης μου προκαλεί εντύπωση ότι ενώ υπάρχουν και άλλοι πελάτες τους που έχουν παραπονεθεί, η Aegean τους γράφει στα παλιά της τα παπούτσια (το « θα το συζητήσουμε εσωτερικά» το έχω ξαναδιαβάσει...).
Να σημειώσω ότι ποσώς μ' ενδιαφέρουν τα μίλια καθαυτά, καθώς ούτως ή άλλως θα ανανεωθώ για την επόμενη χρονιά. Απλά βρίσκω εντελώς απαράδεκτο μια αεροπορική να σε αντιμετωπίζει έτσι, να παίζει με τις λέξεις και να τσιγουνεύεται τα μίλια λες και θα τους πιείς παραπάνω καφέδες στο lounge. Δεν το χω σε τίποτα να αρχίσω να πετάω με την Air France.
Είχα 4 πτήσεις business class της Air Canada συνολικά 16 χιλιάδες μίλια περίπου. Μου έλειπαν προς αναβάθμιση σε gold 1500 η οποία και έγινε με αναδρομική καταχώρηση των μιλίων (2 βδομάδες μετά την πτήση). Την ίδια μέρα που έγινα gold, αιτήθηκα 2 πτήσεις που δεν είχαν καταχωρηθεί (που ημερολογιακά είναι μετά την «κανονική» μου αναβάθμιση μου αλλά εξαιτίας της καθυστέρησης των 2 βδομάδων φαίνονται προγενέστερες) και η Aegean, αν και επικοινώνησα προφορικά και γραπτά αρνείται να τις καταχωρήσει με κάποιες (πολύ φτηνές) δικαιολογίες του τύπου έτσι είναι το ΙΤ μας (προφορικά) ή είναι σύμφωνο με τους Όρους του προγράμματος (γραπτά - το οποίο και βέβαια δεν ισχύει γιατι όσο και να έψαξα δεν υπάρχει).
Παραθέτω την απάντηση που έλαβα ως τώρα, που την εκλαμβάνω ως εμπαιγμό τουλάχιστον… Επίσης μου προκαλεί εντύπωση ότι ενώ υπάρχουν και άλλοι πελάτες τους που έχουν παραπονεθεί, η Aegean τους γράφει στα παλιά της τα παπούτσια (το « θα το συζητήσουμε εσωτερικά» το έχω ξαναδιαβάσει...).
Αγαπητέ κύριε Flesland,
Ανταποκρινόμενοι στην επιστολή σας , αρχικά θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο που αφιερώσατε, προκειμένου να καταγράψετε τα σχόλια για τις διαδικασίες του προγράμματος Miles+Bonus. Είναι πάντοτε σημαντικό για εμάς να γνωρίζουμε την εικόνα, που έχουν σχηματίσει οι επιβάτες για εμάς και να κινούμαστε πάντοτε με γνώμονα τη διαρκή βελτίωσή μας.
Εμείς από την πλευρά μας αμέσως μόλις λάβαμε την επικοινωνία σας ελέγξαμε τον λογαριασμό σας και επιβεβαιώνουμε ότι με το αίτημα για καταχώρηση μιλίων των πτήσεων ΑC8824 YUL-DCA και AC8173 IAD-YUL αποκτήσατε το Gold Status στις 15 Ιουνίου.
Ωστόσο όπως και εσείς μας αναφέρετε την ημέρα της αναβάθμισης σας προβήκατε σε αίτημα καταχώρησης μιλίων 2 ακόμα πτήσεων (13772 μιλίων),τα οποία δεν μπορόυν να προσμετρηθούν στην διατήρηση της βαθμίδας σας ,βάση των όρων του προγράμματος Miles+Bonus.
Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι ,και άλλα μέλη μας όπως και εσείς έχουν θέσει το συγκεκριμένο θέμα στην εταιρεία μας και για αυτό τον λόγο έχουμε ήδη μεταφέρει και τα δικά σας σχόλια στη Διεύθυνση του Τμήματος Πιστότητας μας, για πιθανή μελλοντική αναδιαμόρφωση της συγκεκριμένης διαδικασίας.
Κύριε Flesland, ευχαριστούμε και πάλι για τις παρατηρήσεις σας, καθώς η διάθεση καταγραφής αυτών, υποδηλώνει την ύπαρξη ενός ανοιχτού δίαυλου επικοινωνίας αλλά και το ειλικρινές ενδιαφέρον προς την εταιρεία, και ταυτόχρονα αποτελεί κίνητρο για την συνέχεια των προσπαθειών μας, ώστε οι υπηρεσίες μας να ανταπεξέρχονται σταθερά στις απαιτήσεις σας.
Μπορείτε φυσικά να επικοινωνείτε πάντα μαζί μας, όποτε εσείς επιθυμείτε και θα χαρούμε πραγματικά να σας εξυπηρετήσουμε και να σας προσφέρουμε μόνο όμορφες ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Με εκτίμηση,
Να σημειώσω ότι ποσώς μ' ενδιαφέρουν τα μίλια καθαυτά, καθώς ούτως ή άλλως θα ανανεωθώ για την επόμενη χρονιά. Απλά βρίσκω εντελώς απαράδεκτο μια αεροπορική να σε αντιμετωπίζει έτσι, να παίζει με τις λέξεις και να τσιγουνεύεται τα μίλια λες και θα τους πιείς παραπάνω καφέδες στο lounge. Δεν το χω σε τίποτα να αρχίσω να πετάω με την Air France.