Η Turkish Airlines με το ένα πόδι εκτός Star Alliance;

  • Thread starter Thread starter 6circles
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
828
Likes
1.738
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Ο όμιλος της Λουφτχανσα ανακοίνωσε την κατάργηση των πτήσεων κοινού κωδικού με την TΗΥ, αναφέροντας χαρακτηριστικά οτι ειναι οικονομικά ασύμφορες.

http://m.atwonline.com/airlines/lufthan ... h-airlines

Να ειναι αυτο η αρχή του τέλους για την συμμετοχή της ΤΗΥ στην Star Alliance;

Ποιες θα μπορούσαν να ειναι οι συνέπειες για την Αιγαίου; Στενότερη συνεργασία με την Λουφτχανσα, ή μήπως μια έμμεση προειδοποίηση οτι οποίος μεγαλώνει πολύ θα εχει συνέπειες;
 
Λέγαμε παλιά ότι οι Ευρωπαίοι βοηθούν την ΤΚ για να αντεπιτεθούν στους Άραβες που έχουν καταστρέψει την Ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία. Φαίνεται όμως με την γιγάντωση της ΤΚ και συνδέοντας σχεδόν κάθε μικρή πόλη της Ευρώπης με την IST έχουν αφαιρέσει αρκετούς πελάτες από την LH/OS/LX. Άμα αρχίσει να πονά η τσέπη σου, κάτι πρέπει να κάνεις, μάλλον το οικονομικό πλήγμα είναι άξιο αντίδρασης. Η ενέργεια της LH (αυτή την στιγμή) πλήττει τους ακριβούς πελάτες αφού θα μαζεύουν 25% των μιλίων αν πετούν με ΤΚ. Μπορεί να είναι μόνο μια κίνηση να κρατήσουν τους ακριβούς πελάτες, μπορεί όμως να έχει αρχίσει υπόγειος πόλεμος. Με εχθρούς όμως την ΤK/EK/EY/QR φοβάμαι ότι οι Ευρωπαίοι θα χάσουμε τον πόλεμο. Όταν οι άλλοι έχουν τα λεφτά μας από το πετρέλαιο και στρατηγική θέση στις ανερχόμενες βιομηχανικές περιοχές της Υφηλίου, πως θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές αν χάνουν και συμμάχους;
Το 2025 οι LH/OS/LX/AF/KL/BA/IB θα έχουν περίπου 1.450 αεροσκάφη όταν οι TK/EK/EY/QR θα έχουν περίπου 1.600 αεροσκάφη (άσε τις εξαγορές των Ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών από Αραβικές) το μέλλον μας δεν είναι καθόλου αισιόδοξο. :(
 
airzena":3c5xro2i said:
Λέγαμε παλιά ότι οι Ευρωπαίοι βοηθούν την ΤΚ για να αντεπιτεθούν στους Άραβες που έχουν καταστρέψει την Ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία.

Easy, cowboy! To 'αλλάζω κάποια και δημιουργώ νέα δεδομένα στην παγκόσμια αγορά' δεν είναι το ίδιο με το 'καταστρέφω την Ευρωπαϊκή αεροπορική βιομηχανία'.

Οι ΜΕ3 έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα. Αυτό είναι σίγουρο. Αλλά δεν είναι καταστροφή.

Παρόμοια, η αλματώδης ανάπτυξη της ΤΚ άλλαξε τα δεδομένα. Αλλιώς μπήκε στην *Α, αλλιώς είναι σήμερα. Άλλους 'λογαριασμούς' έκαναν τότε, άλλους τώρα. Και όλοι προσαρμόζονται, κοιτώντας το δικό τους συμφέρον πρώτα.
 
airzena":2g49nhep said:
Το 2025 οι LH/OS/LX/AF/KL/BA/IB θα έχουν περίπου 1.450 αεροσκάφη όταν οι TK/EK/EY/QR θα έχουν περίπου 1.600 αεροσκάφη (άσε τις εξαγορές των Ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών από Αραβικές) το μέλλον μας δεν είναι καθόλου αισιόδοξο.
Και ποιοι ακριβώς είμαστε εμείς; για να ανησυχούμε για 'το μέλλον μας' ; Ας μην ξεχνάμε αυτό που μας έμαθε ο Κάρολος (και όχι ο Γκαούτσο): το κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα.
 
Αν δεν κάνω λάθος, ανήκουμε ακόμη στην Ε.Ε. αν εσύ έχεις δώσει γη και ύδωρ εκεί που δεν έχουν ύδωρ και τα αφαλατώνουν, δεν σημαίνει ότι οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες δεν πρέπει να προσέξουν το μέλλον τους. ‘Όσο για το κεφάλαιο φυσικά και δεν έχει πατρίδα, μήπως εδώ μέσα είμαστε κεφαλαιούχοι, οπότε λογικό είναι να μας ανησυχεί το μέλλον μας. Νομίζω ότι ένα μέρος των μελλών είναι υπάλληλοι και το άλλο άνεργοι, οπότε για να προσγειωνόμαστε.
 
Top