cavo_paradiso
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/12/2005
- Μηνύματα
- 398
- Likes
- 0
- Περιοχή
- Athens
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AUA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Κατά καιρούς έχω δει να συζητείται εκτεταμένα σε διαφορα topic του forum αλλα ποτε δεν είδα ξεχωριστό topic με συγκεντρωμένες απόψεις οποτε είπα να ανοίξω ένα.
Με δεδομένη την οικονομική ύφεση στην χωρα μας και με την προσθήκη του ενδεχομενου μονοπωλίου που θα δημιουργηθεί με την συγχώνευση Α3-ΟΑ, η ανάγκη για μια low cost εταιρία στην ελλάδα μεγαλώνει. Είχα διαβάσει, μεταξύ άλλων, ότι η ελλάδα δεν έχει τον χώρο για να δημιουργηθεί μια τέτοια εταιρία εφόσον υπάρχει η α3 και η οα. Κατά τι γνώμη μου αυτό είναι λάθος γιατί χώρες όπως η ουγγαρία με μιση έκταση k πληθυσμό κατάφεραν να πετύχουν σε αυτό το θέμα (βλέπε wizzair). Τι σταματάει λοιπόν την ελλάδα να κάνει μια loco πετυχημένη στα βαλκάνια και στην νότια ευρώπη?
Γιατί λοιπόν να αφήσουμε ξένες loco εταίρες να προελαύνουν στον ελληνικό χώρο χωρίς αντίσταση? Και επίσης ποτε θα δούμε ΑΘ-SKG 40 euro one way all included?
Κάποιοι λένε ότι με τις loco υποβαθμίζεται η έννοια του ταξιδιού σε επίπεδα ΚΤΕΛ και δεν αντιλέγω, απλώς μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν k οι δυο επιλογές k να αφήσουμε τον κόσμο να διαλέξει? Μήπως θα πρέπει να σταματήσουν τα φαινόμενα τύπου: το εισιτήριο return για ΑTH-JNX είναι ισο η και ακριβότερο από εισιτήριο return προς λονδίνο? (ναι έχει τύχει).
Με δεδομένη την οικονομική ύφεση στην χωρα μας και με την προσθήκη του ενδεχομενου μονοπωλίου που θα δημιουργηθεί με την συγχώνευση Α3-ΟΑ, η ανάγκη για μια low cost εταιρία στην ελλάδα μεγαλώνει. Είχα διαβάσει, μεταξύ άλλων, ότι η ελλάδα δεν έχει τον χώρο για να δημιουργηθεί μια τέτοια εταιρία εφόσον υπάρχει η α3 και η οα. Κατά τι γνώμη μου αυτό είναι λάθος γιατί χώρες όπως η ουγγαρία με μιση έκταση k πληθυσμό κατάφεραν να πετύχουν σε αυτό το θέμα (βλέπε wizzair). Τι σταματάει λοιπόν την ελλάδα να κάνει μια loco πετυχημένη στα βαλκάνια και στην νότια ευρώπη?
Γιατί λοιπόν να αφήσουμε ξένες loco εταίρες να προελαύνουν στον ελληνικό χώρο χωρίς αντίσταση? Και επίσης ποτε θα δούμε ΑΘ-SKG 40 euro one way all included?
Κάποιοι λένε ότι με τις loco υποβαθμίζεται η έννοια του ταξιδιού σε επίπεδα ΚΤΕΛ και δεν αντιλέγω, απλώς μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν k οι δυο επιλογές k να αφήσουμε τον κόσμο να διαλέξει? Μήπως θα πρέπει να σταματήσουν τα φαινόμενα τύπου: το εισιτήριο return για ΑTH-JNX είναι ισο η και ακριβότερο από εισιτήριο return προς λονδίνο? (ναι έχει τύχει).