Ιδρυση νέας αεροπορικής εταιρίας στην Ελλαδα..

Re: Ιδρυση Low Cost Carrier στην Ελλαδα..

Μια άλλη καλή ιδέα είναι να κάνεις skip την οικονομοτεχνική μελέτη γιατί loco με έδρα την SKG και δίκτυο εσωτερικού και βαλκανίων δεν στέκεται για πολύ. Αμαρτία τα λεφτά της επένδυσης... Οι άλλες τι κάνουν? Μπρίκια κολλάνε τόσα χρόνια και βρήκανε τα άγονα για να τη βγάλουν τζάμι?
 
Re: Ιδρυση Low Cost Carrier στην Ελλαδα..

Μπραβο ρε παιδια,αυτο ειναι ενα σωστο topic.(Παρακαλειται ο kgb να μην με ακολουθησει.Θα τσακωθουμε.)Loco νομιζω οτι προσπαθουν να γινουν η αιγαιου κ η ολυμπιακη αλλα κ παλι υπαρχει θεμα με την πληρωτητα.Δε νομιζω οτι ειναι τοσο ευκολο.Η athens ισως να τα καταφερνε μ αυτα τα αεροσκαφη που διαθετει.Οποτε στην εργασια σου σκεψου κ τα embraer.Πιστευω πως ειναι καλη λυση,ειδικα ξεκινοντας με dry leasing. :rant:
 
Re: Ιδρυση Low Cost Carrier στην Ελλαδα..

Τι θα συμφερε καποιον να κανει αυτην την εποχη μ αυτες τις πληροτητες στα αεροσκαφη?Να αγορασει ενα μικρο αεροσκαφος τυπου atr ή να το ενοικιασει με leasing?Η ερωτηση φυσικα ειναι υποθετικη οπως κ το topic......ευχαριστω....
 
ερώτηση για ξεκινημα νέας αεροπορικης εταιριας.

καλησπέρα σε όλους σας.διαβασα πολλα θεματα απο τα προηγούμενα χρονια αλλα δεν βρήκα ακριβώς την απάντηση που έψαχνα.ερωτηση:ειναι πολυ δύσκολο κάποιος να ανοίξει αεροπορικη εταιρια?μπορει αυτος που την εχει υδρησει(εργαδοτης)να συμφωνήσει ενα συγκεκριμένο πόσο με τους εργοδότες του?
αν η εταιρια ξεκινήσει με 2 εμπραερ τύπου 110 πόσους περίπου εργαζομενους χρειάζεται?τι <<συμφωνίες>>πρεπει να κανει με τα αεροδρομια που επισκέπτεται...γενικά για να μην σας κουραζω τι απαιτείται για να ξεκινήσει μια αεροπορικη εταιρια?..μήπως γνωρίζεται κάποιο σαϊτ που να βρω τις αντίστοιχες απαντήσεις?
ευχαριστω!
 
Re: ερώτηση για ξεκινημα νέας αεροπορικης εταιριας.

Γραφειοκρατικα ειναι αρκετα δυσκολη διαδικασια. Σκεψου οτι ειναι ζορικο να παρεις AOC και αλλο τοσο να το διατηρησεις.
Τωρα για τα ποσα πληρωματα χρειαζεται ενα αεροπλανο εξαρταται απο το ποσο πεταει και με τι συχνοτητα. Ενας χειριστης βαζει 80-100 ωρες το μηνα περιπου.
Αν τωρα ρωτας ποσους εργαζομενους γενικα δεν μπορω να απαντησω γιατι εργαζομενοι ειναι στα γραφεια, στα Counter, φροντιστες, συνοδοι κλπ. Μηχανικους και handling με 2 embraer επειδη προκειται για μικρη εταιρεια δεν τους υπολογιζω.
Βασικα τα ερωτηματα σου ειναι πολυ πολυ γενικα και απαιτουν ιδιαιτερες γνωσεις. Ισως να σου ηταν χρησιμα τα manual καποιας μικροεταιρειας..
 
Ενα περιεργο δημοσιευμα με πολλες λεπτομερειες ειχαμε σημερα σε τοπικη εφημεριδα του Βολου για ιδρυση νεας εταιριας με βαση το Βολο
http://taxydromos.gr/article.php?id=50886&cat=1 !!!
 
Λίγο ότι να ΄ναι τα λέει το άρθρο. Αν πάντως σκοπεύουν να ξεκινήσουν έτσι "Στα σχέδια των επενδυτών αρχικά περιλαμβάνονται δρομολόγια εσωτερικού χαμηλού κόστους προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφού η επένδυση φιλοδοξεί να αντιγράψει τις Low Cost (φθηνές πτήσεις) πετυχημένων εταιριών της Ευρώπης...", αμαρτία τα λεφτά... :(
 
Η αληθεια ειναι οτι δεν τα λενε καλα... οι τοπικες εφημεριδες μπερδευουν λιγο τα λογια τους....
ο μονος λογος που το ανεφερα ειναι για να υπαρχει στο "αρχειο"!
 
Επειδη εχω κανει μια μικρη ερευνα για καποια αεροσκαφη πιστευω πως καλυτερα ειναι για να ξεκινησει μια loco εταιρεια να αγορασεις ενα αεροσκαφος 100-130 θεσεων 15ετιας κ ανω κ οχι μικρο σε πληρωτητα δλδ 20-45 θεσεων.Αν το bugdet ειναι χαμηλο κ δεν το επιτρεπει κατι τετοιο τοτε ισως το εγχειρημα να παει κατα διαολου γιατι με τα μικρα αεροσκαφη θα χρειαστει μεγαλυτερο μαρκετινγκ για να τα εμπιστευτει ο κοσμος κ να μπεις στον ανταγωνισμο με τις αλλες εταιρειες...Αυτα τα λιγα...Οσο για το ποσο προσωπικο χρειαζεσαι δεν το εχω ψαξει πολυ καλα αλλα πρεπει να υπολογισεις πολλα ατομα.Αρα σκεψου μισθους,τεχνικη υποστηριξη,καυσιμα,επιγια υποστηριξη,φορους,διαφημση,γραφεια,κτλ....Ποση πληρωτητα θα εχουν τα αεροσκαφη σου λοιπον για να πληρωσεις ολα αυτά; :great:
 
Top