tasos-SMI
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/01/2010
- Μηνύματα
- 320
- Likes
- 9
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Γειά σας αγαπητοί σύντροφοι στην αεροπορική τρέλα και καλώς ορίσατε στο δεύτερο trip-report μου!
Αρχικά να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους έστω και με κάποια καθυστέρηση…
Δεν πάει πολύς καιρός από εκείνη την ημέρα του Σεπτέμβρη, που η Cyprus Airways μας ανακοίνωνε ότι μετά το επιτυχημένο πείραμα της έναρξης πτήσεων στο ATH-SKG, θα ενίσχυε το HER-RHO, θα έμπαινε στο SKG-HER και θα ερχόταν η πολυαναμενόμενη επέκταση της στους άλλους 2 μεγάλους προορισμούς εσωτερικού από Αθήνα (HER,RHO).
Στα τρία τελευταία δρομολόγια, από τις πρωινές ώρες της 28ης Οκτώβρη 2012, οι Κυπριακές Αερογραμμές θα βρωντοφώναζαν «ΟΧΙ» στο μονοπώλειο!
Έως εκείνη την ημέρα είτε θα συνέχιζαν να παίζουν μόνα τους τα συνεταιράκια της ΟΑ3 (ATH-RHO),είτε ο ανταγωνισμός θα ήταν ελάχιστος (ΑΤΗ-HER)
όπου η Sky Express – The Airline of Crete είναι περισσότερο επιλογή της τελευταίας στιγμής με τις στάνταρ τιμές των 69€/84€,παρά υπολογίσιμος αντίπαλος.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης για έναν ανερχόμενο aviation-enthusiast είναι το log-άρισμα της Cyprus Airways και κάποιων νέων registrations.
Σημαντική επίσης είναι η απορία για το service της εταιρίας και εν τέλει η σύγκριση της με τους δύο αντιπάλους…
Με τις υποχρεώσεις που είχαν «πλακώσει» στο πανεπιστήμιο, μόνη δυνατή περίοδος που θα μπορούσα να ανέβω στο Ιπτάμενο Αγρινό ήταν αυτή των Χριστουγέννων.
Με τελικό προορισμό τη Σάμο, στο παιχνίδι μπαίνουν και οι Πέντε Κύκλοι για ένα αεροδρόμιο πού είναι πάντα ενδιαφέρον!
Αρχές Νοεμβρίου πια, ψαχνόμουν για φθηνά εισιτήρια στην περίοδο των εορτών…
Το δύσκολο σκέλος ήταν το ATH-SMI,που ο συνδυασμός βολικής ώρας/φθηνού εισιτηρίου έμοιαζε με mission impossible ήδη 1,5 μήνα πριν…Για καλή μου τύχη και μετά τη φαϊνή ιδέα να ψάξω μόνο σε oneway τιμές, εμφανίστηκε ένα τελευταίο 83άρι (επόμενη τιμή τα 100€) για τις 19 Δεκέμβρη με ώρα αναχώρησης τις 15.05’, το οποίο κλείστηκε με συνοπτικές διαδικασίες απ΄το site της εταιρίας… (Σχόλια περί φάρδους κτλ παρακαλώ να αποφευχθούν!)
Έχοντας ξεμπερδέψει με αυτό, επισκέφθηκα το site της Cyprus Airways με διαφορετικό αέρα από τις άλλες φορές. Με τον αέρα του μελλοντικού επιβάτη κι όχι απλά του περίεργου! Έτσι λοιπόν κλείστηκε το HER-ATH στην αρκετά καλή τιμή των 39€,στην ίδια ημερομηνία με πριν και ώρα αναχώρησης 6.45’!
Το μεγάλο κενό θα καλυπτόταν με παρέα, καφεδάκι και φαγητό στο αεροδρόμιο…
Οι πτήσεις τις επιστροφής κλείστηκαν μέσω γραφείου,με συνολικό κόστος τα 110€ για το SMI-ATH-HER στις 4 Ιανουαρίου.
Κάτι που σημαίνει οτι το κόστος ανά σκέλος για όλο το ταξίδι διαμορφωνόταν στα 58€! Θα μπορούσε να είναι και καλύτερα,αλλά και πολύ χειρότερα
καθώς μιλάμε για περίοδο των εορτών...
Τέλος αξίζει να αναφέρω ότι η Sky Express με τα όμορφα Jetstream 41,δίνει το HER-(RHO)-SMI με 160€ rtn, αλλά σε μία κρίση εξυπνάδας νόμιζα ότι η τιμή αυτή ισχύει MONO αν κλείσεις το εισιτήριο με επιστροφή και δεν με βόλευε η μέρα της επιστροφής των Κρητών.. Δεν το έψαξα βέβαια και τόσο πολύ για να δώ ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, μιάς και η «καούρα» μου για τη Cyprus ήταν μεγαλύτερη… Το Jetstream 41 το έχω ήδη στο logbook μου, αλλά επιφυλάσσομαι να το μοιραστώ και μαζί σας με ένα trip report στο μέλλον…
Μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις και επανέρχομαι με τις πτήσεις και αρκετές φωτογραφίες! Τα σχόλια σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα...
Αρχικά να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους έστω και με κάποια καθυστέρηση…
Δεν πάει πολύς καιρός από εκείνη την ημέρα του Σεπτέμβρη, που η Cyprus Airways μας ανακοίνωνε ότι μετά το επιτυχημένο πείραμα της έναρξης πτήσεων στο ATH-SKG, θα ενίσχυε το HER-RHO, θα έμπαινε στο SKG-HER και θα ερχόταν η πολυαναμενόμενη επέκταση της στους άλλους 2 μεγάλους προορισμούς εσωτερικού από Αθήνα (HER,RHO).
Στα τρία τελευταία δρομολόγια, από τις πρωινές ώρες της 28ης Οκτώβρη 2012, οι Κυπριακές Αερογραμμές θα βρωντοφώναζαν «ΟΧΙ» στο μονοπώλειο!
Έως εκείνη την ημέρα είτε θα συνέχιζαν να παίζουν μόνα τους τα συνεταιράκια της ΟΑ3 (ATH-RHO),είτε ο ανταγωνισμός θα ήταν ελάχιστος (ΑΤΗ-HER)
όπου η Sky Express – The Airline of Crete είναι περισσότερο επιλογή της τελευταίας στιγμής με τις στάνταρ τιμές των 69€/84€,παρά υπολογίσιμος αντίπαλος.
Το ενδιαφέρον της υπόθεσης για έναν ανερχόμενο aviation-enthusiast είναι το log-άρισμα της Cyprus Airways και κάποιων νέων registrations.
Σημαντική επίσης είναι η απορία για το service της εταιρίας και εν τέλει η σύγκριση της με τους δύο αντιπάλους…
Με τις υποχρεώσεις που είχαν «πλακώσει» στο πανεπιστήμιο, μόνη δυνατή περίοδος που θα μπορούσα να ανέβω στο Ιπτάμενο Αγρινό ήταν αυτή των Χριστουγέννων.
Με τελικό προορισμό τη Σάμο, στο παιχνίδι μπαίνουν και οι Πέντε Κύκλοι για ένα αεροδρόμιο πού είναι πάντα ενδιαφέρον!
Αρχές Νοεμβρίου πια, ψαχνόμουν για φθηνά εισιτήρια στην περίοδο των εορτών…
Το δύσκολο σκέλος ήταν το ATH-SMI,που ο συνδυασμός βολικής ώρας/φθηνού εισιτηρίου έμοιαζε με mission impossible ήδη 1,5 μήνα πριν…Για καλή μου τύχη και μετά τη φαϊνή ιδέα να ψάξω μόνο σε oneway τιμές, εμφανίστηκε ένα τελευταίο 83άρι (επόμενη τιμή τα 100€) για τις 19 Δεκέμβρη με ώρα αναχώρησης τις 15.05’, το οποίο κλείστηκε με συνοπτικές διαδικασίες απ΄το site της εταιρίας… (Σχόλια περί φάρδους κτλ παρακαλώ να αποφευχθούν!)
Έχοντας ξεμπερδέψει με αυτό, επισκέφθηκα το site της Cyprus Airways με διαφορετικό αέρα από τις άλλες φορές. Με τον αέρα του μελλοντικού επιβάτη κι όχι απλά του περίεργου! Έτσι λοιπόν κλείστηκε το HER-ATH στην αρκετά καλή τιμή των 39€,στην ίδια ημερομηνία με πριν και ώρα αναχώρησης 6.45’!
Το μεγάλο κενό θα καλυπτόταν με παρέα, καφεδάκι και φαγητό στο αεροδρόμιο…
Οι πτήσεις τις επιστροφής κλείστηκαν μέσω γραφείου,με συνολικό κόστος τα 110€ για το SMI-ATH-HER στις 4 Ιανουαρίου.
Κάτι που σημαίνει οτι το κόστος ανά σκέλος για όλο το ταξίδι διαμορφωνόταν στα 58€! Θα μπορούσε να είναι και καλύτερα,αλλά και πολύ χειρότερα
καθώς μιλάμε για περίοδο των εορτών...
Τέλος αξίζει να αναφέρω ότι η Sky Express με τα όμορφα Jetstream 41,δίνει το HER-(RHO)-SMI με 160€ rtn, αλλά σε μία κρίση εξυπνάδας νόμιζα ότι η τιμή αυτή ισχύει MONO αν κλείσεις το εισιτήριο με επιστροφή και δεν με βόλευε η μέρα της επιστροφής των Κρητών.. Δεν το έψαξα βέβαια και τόσο πολύ για να δώ ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, μιάς και η «καούρα» μου για τη Cyprus ήταν μεγαλύτερη… Το Jetstream 41 το έχω ήδη στο logbook μου, αλλά επιφυλάσσομαι να το μοιραστώ και μαζί σας με ένα trip report στο μέλλον…
Μικρό διάλειμμα για διαφημίσεις και επανέρχομαι με τις πτήσεις και αρκετές φωτογραφίες! Τα σχόλια σας είναι πάντα ευπρόσδεκτα...