Internet booking Sites

  • Thread starter Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για βοηθήστε λίγο ρε παιδιά.
Εκανα μια κράτηση από την expedia, πηγαίνοντας 2 πτήσεις της lufthansa, επιστρέφοντας 2 της Austrian. Πριν μια βδομάδα (ενδιάμεσα έχουμε το Πάσχα καθολικών κ τραπεζική αργία)
Μπήκα κανονικά στα site τους, επέλεξα θέσεις κτλ.

Η πληρωμή έγινε με κάρτα της Revolut. Σαν 'εμπορος' εμφανίζεται η Lufthansa
Σήμερα βλέπω ότι μου αποδεσμεύτηκαν τα χρήματα από την κάρτα, ουσιαστικά δεν τα 'τραβηξαν'. Σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα της expedia μου βγάζει 'Your reservation is booked and confirmed. There is no need to call us to reconfirm this reservation.' Στα apps της Lufthansa και της Austrian φαίνονται κανονικά οι πτήσεις

Να υποθέσω ότι κάποια στιγμή θα τραβήξουν τα χρήματα; Να αρχίσω να παίρνω τηλεφωνα τις αεροπορικές;
 
Δεν μπορώ να κάνω edit το προηγούμενο μήνυμα.

Τελικά τα χρήματα ξανατραβηχταν από την κάρτα σήμερα το βράδυ.
 
Να και ένα site που δεν το γνώριζα καθώς και τον τρόπο που προτείνει πτήσεις. Ο επιβάτης κλείνει εισιτήριο και τελικά κατεβαίνει στην ενδιάμεση στάση (που αποτελεί τον προορισμό του) από μια πτήση με ανταπόκριση καθώς είναι φθηνότερη από την απευθείας πτήση. Για παράδειγμα, μία πτήση από το Λονδίνο στη Βοστώνη, με στάση στη Νέα Υόρκη, μπορεί να είναι φθηνότερη από την απευθείας πτήση για τη Νέα Υόρκη.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα (που υποθέτω ότι είναι μετάφραση από ξένο site) αυτό ουσιαστικά απαγορεύεται από τις αεροπορικές αλλά κανείς δεν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ως τώρα. Να υποθέσω βέβαια ότι μιλάμε για όταν έχεις βαλίτσα καμπίνας. Δεν ξέρω αν μπορείς γενικά σε μια πτήση να δηλώσεις στο check in ότι θες να παραλάβεις στον ενδιάμεσο σταθμό την αποσκευή που έχεις δώσει (και να την τσεκάρεις εκ νέου εκεί). Δεν το έχω κάνει ποτέ οπότε και δεν το γνωρίζω.
Διαβάστε το άρθρο στο MSN και δείτε και την επεξήγηση του ίδιου του site


 
@GP707:
Δεν δηλώνεις frequent flyer number για να μην έχεις πρόβλημα από εκει
Δεν δινεις βαλιτσα
Και φυσικά αν το παρακάνεις, θα αντιμετωπισεις προβλημα απο την αεροπορικη

 
Το site αυτό, και η πρακτική του skiplagging είναι στο στόχαστρο των αεροπορικών εδώ και δέκα χρόνια τουλάχιστον, το πρώτο lawsuit κατατέθηκε το 2014.

Εδώ οι πληροφορίες, καθώς και άλλοι τρόποι, χμμμ, "τροποποίησης" του δρομολογίου σου :mrgreen:
 
Το skiplagging προκύπτει από τον παραλογισμό του υπολογισμού ενός ναύλου βάσει O/D (origin-destination), σε σημείο που καταλήγεις να πληρώνεις λιγότερα φτάνοντας στον προορισμό σου μέσω τρίτων σημείων, σε σχέση με το να πετάς nonstop. Εικάζω ότι με τις επερχόμενες επιβαρύνσεις για SAF και ETS, ανά σκέλος πτήσης, τα ταξίδια μέσω τρίτων σημείων θα γίνουν ακριβότερα σε σχέση με τώρα.

Το throwaway ticketing προκύπτει από τον παραλογισμό του να πληρώνεις λιγότερα για ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής, σε σχέση με ένα εισιτήριο απλής μετάβασης στα διηπειρωτικά κυρίως δρομολόγια.

Οι αεροπορικές αρέσκονται στο να στέλνουν προειδοποιήσεις στα ταξιδιωτικά γραφεία σχετικά με τις πρακτικές αυτές, στη βάση του ότι το δρομολόγιο που επιλέγεται πρέπει να είναι αυτό ακριβώς που θέλει να κάνει ο επιβάτης, ο οποίος και πρέπει να ταξιδέψει όλα τα σκέλη που έκλεισε. Οι απειλές των αεροπορικών προς τα γραφεία, ότι θα χρεώσουν την προκύπτουσα διαφορά μεταξύ του αρχικώς κλεισμένου δρομολογίου και του πραγματικού δρομολογίου που έκανε ο επιβάτης, ασφαλώς και είναι γελοίες και αβάσιμες, ειδικά όταν δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι ο ταξιδιωτικός σύμβουλος ενθάρρυνε αυτήν την πρακτική. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση του skiplagged και του kiwi, που ξεκάθαρα σου λένε «αυτό που κάνεις αντίκειται στους όρους του ναύλου και στην πολιτική της αεροπορικής». Αν αυτά τα γραφεία καταφέρνουν και εξακολουθούν να υπάρχουν, δείχνει ότι το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στη βάση του υπολογισμού των ναύλων και στην εμπορική πολιτική των αεροπορικών και στο κατά πόσο αυτές μπορούν να σταθούν σε μία εκδίκαση μιας τέτοιας υπόθεσης.
 
Αν αυτά τα γραφεία καταφέρνουν και εξακολουθούν να υπάρχουν, δείχνει ότι το πραγματικό πρόβλημα βρίσκεται στη βάση του υπολογισμού των ναύλων και στην εμπορική πολιτική των αεροπορικών και στο κατά πόσο αυτές μπορούν να σταθούν σε μία εκδίκαση μιας τέτοιας υπόθεσης.

Αυτό καταλαβαίνω και εγώ. Και με βάση τη βικιπαίδεια, εκτός από την απόφαση κατά της Lufthansa (θλίψη των αερομεταφορών πραγματικά σε αυτή την περίπτωση) υπάρχει και η περίπτωση της Ιταλίας που λέει "πείτε το στην αεροπορική και ρίξτε το πιστόλι" καθώς και της Ισπανίας.
 
Top