Internet booking Sites

  • Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Θα ήθελα να σας κάνω μια, αφελή για πολλούς, ερώτηση.
Γιατί δεν προτιμάτε τα booking engines των ΙΔΙΩΝ των αεροπορικών εταιριών? Και πιο αξιόπιστα είναι και πιο πολλές δυνατότητες δίνουν (προεπιλογή θέσης, επιλογή γεύματος, miles redemtion κλπ κλπ) και αν γίνει καμιά στραβή μιλάτε με ΤΗΝ εταιρία κι όχι με την κα Νίτσα, Πιτσα, Ριτσα του kleiseaeroplano.gr... ? Άσε που οι εταιρείες βγάζουν προσφορές συνέχεια ενώ τα booking sites οχι.
Όλη η δουλειά γίνεται για να γλιτώσετε τα booking fees (που ούτως ή άλλως υπάρχουν σε κάποια BS απ' όσο διάβασα) ?
 
Αγαπητέ μου δόκτωρα, σαν ταξιδιώτης που χρησιμοποιεί όλα τα κανάλια που υπάρχουν για την αγορά ενός αεροπορικού εισητηρίου, θα έλεγα ότι όλα έχουν το σωστό τους χρόνο. Ανάλογα με τη στιγμή που θα στη βαρέσει ή θα σε ανγκάσει να ταξιδέψεις υπάρχουν και οι ανάλογες επιλογές. Ναι, προσωπικά έχω βρει πολύ καλές τιμές στα site των εταιρειών και τα έχω αγοράσει και μετά το ίδιο το site ήρθε να "προδώσει" έναν πιστό πελάτη με διάφορα μαρκετίστικα τερτίπια. Ναι, για δεδομένα ταξίδια αγόραζα μόνο από το expedia και είχα κέρδος 25%. Γιατί να μην το τιμήσω αφού με τιμάει. Και εάν επιθυμώ πιο προσωπική περιποίηση σε δύσκολες περιπτώσεις, επιθυμώ να πάω στον υπερπράχτωρα αέρα και θάλασσας και να είμαι σίγουρος ότι η σοφία του θα είναι χρησιμότερη από την ταλαιπωρία μου. Οπότε όλα έχουν την ώρα τους και νομίζω ότι η σωστή χρήση ανάλογα την περίπτωση δίνει και τη σωστή.. ικανοποίηση. :mrgreen:

δικός σου
 
σωστος ο doc, προσωπικα κανω ενα check απο site αναζητησης για να δω που βρισκονται οι τιμες, αντιπαραβολη με τις σελιδες των αντιστοιχων εταιριων και σχεδον παντα κλεινω απο των εταιριων.
μοναδικη εξαιρεση που μου εχει συμβει ειναι σε μια περιπτωση expedia (μακραν το καλυτερο απο πολλες αποψεις)που προσφερε ασυναγωνιστη τιμη, αλλα μεχρι την τελευταια στιγμη ειχα αγχος μην κατι παει στραβα και μπλεξουμε!
 
Στη λογική του flying Doc βασίζεται εν πολλοίς η λογική των αεροπορικών εταιριών να βάζουν service fee στα site τους, όταν από αλλού το εισιτήριο το παίρνεις χωρίς επιπλέον κόστος.Εγώ πάλι αναρωτιέμαι το ανάποδο, γιατί να αγοράζουμε από τα site των εταιριών; Αν τα λεφτά τα βάζω από την τσέπη μου και ξέρω ότι όντως θα πετάξω δε γουστάρω καμία επιβάρυνση 8 και 10 ευρώ για το τίποτα.Όσοι τα χουν ας τα δίνουν. Τα service fee είναι σχετικά καινούριο φρούτο, από το 2006 τα βλέπω τουλάχιστον σε ελληνικές αεροπορικές και ευτυχώς δεν κράτησαν και πολύ, οι περισσότερες τα χουν περιορίσει σε 1 έως 4 ευρώ έτσι για την τιμή των όπλων.Και ποτέ δεν κατάλαβα και τη χρησιμότητά τους από τις αεροπορικές.Είναι σα να σε χρεώνουν επειδή κάνεις την τιμή και αγοράζεις από αυτούς.Ας ενσωματώσουν την τιμή κάθε επιπλέον κόστους στην τελική αξία του ναύλου.
Όσο για την κυρία Νίτσα που δουλεύει εκεί και που μας χαλάει μια χαρά κάνει τη δουλειά της και πάντα εξυπηρετική είναι.Πρακτορεία είναι και αυτά.Και προσωπικά τα προτιμώ από τα κάθε λογής expedia, τουλάχιστον εκεί μπορώ να μιλάω ελληνικά και χωρίς αναμονές.
 
Αγαπητέ STAVROS_ATH,

Συμφωνώ με τα παραπάνω που αναγράφεις αλλά......

Το service fee που σε καλές εποχές οι αεροπορικές εταιρίες το είχαν 8€ , 10€ υπήρχε λόγος.

Πλέον οι αεροπορικές εταιρίες δεν δίνουν προμήθεια στα ταξιδιωτικά γραφεία (οι περισσότερες) βλέπε A3, OA , LH, κλπ. Και αν δίνουν είναι ελάχιστο 1% επί του καθαρού ναύλου. Και ρωτώ μπορεί κάποιο γραφείο να στηριχθεί στο 1% ? ποιό το κέρδος ? Φυσικά κανένα. Επομένως υιοθέτησαν αυτόν τον τρόπο. Για παράδειγμα να ένα αεροπορικό εισιτήριο πχ της ΟΑ που κοστίζει 100€ + 8€ το service fee σύνολο 108€. Αν πάς σε κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο τα συστήματα τους Gds η κοστολόγηση του ίδιου εισιτηρίου θα είναι 100€. Έτσι ό πράκτορας θα μπορεί να στο πουλήσει από 101€ έως 108€ και η διαφορά που προκύπτει θα είναι το κέδρος του ταξιδιωτικού γραφείου αντί προμήθεια.

Φυσικά μπορείς να βρεις το ίδιο εισιτήριο σε άλλο γραφείο με τιμή 112€. Ανάλογα την πολιτική service fee που έχουν υιοθετήσει.

Από την μία είναι καλό που οι αεροπορικές μείωσαν το τέλος εξυπηρέτησης , από την άλλη πλέον τα γραφεία έχουν δει το internet να τους απειλεί άμεσα.

Γνώμη μου ,

Αγοράστε αεροπορικά εισιτήρια από ταξιδιωτικά γραφεία που ξέρετε και είστε πελάτης για να έχετε σε περίπτωση ανάγκης - προβλήματος άριστη εξυπηρέτηση, διαφορετικά μόνο από τα official site των αεροπορικών .

Ευχαριστώ
 
Και τι σχέση έχουν τα πρακτορεία που θέλουν και είναι αναγκαίο να εισπράττουν fee για την επιβίωση τους με τις ίδιες τις αεροπορικές που το χρεώνουν από το site τους.Τα πρακτορεία το επιβάλλουν επειδή κόπηκε η προμήθεια, οι αεροπορικές όμως;
Πάντως και τα πρακτορεία θα πρέπει να επανατοποθετήσουν το προϊόν τους γιατί με ένα απλό κερατιάτικο service fee, business δε γίνονται.Πήγαινε κάποιος να πάρει ένα one way Her-Ath πχ και εκεί που έκανε το εισιτήριο 65, πάρτο τώρα 75, δηλαδή 15% αύξηση.Πολύ χοντροκομμένο και άρπα κόλα.Οι ηλικιωμένοι βέβαια και όσοι ταξιδεύουν ευκαιριακά δεν το παίρναν χαμπάρι, οι άλλοι όμως;Τους γύρισαν την πλάτη και το επάγγελμα κατρακυλάει.
 
Τα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία Δεν το Επέβαλαν Αυτοί.

Το Service Fee Είναι Μια Συμφωνία Μεταξύ Αεροπορικών Και Πρακτωρείων.
 
Αγαπητά μέλη,

Η εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει άρδην πολλά επαγγέλματα. Στο φωτογράφο πας πλέον μόνο για ρετουσάρισμα, γάμους, βαφτίσεις κλπ. Δεν πας για να εμφανίσεις και να τυπώσεις ένα ολόκληρο καρούλι φιλμ. Πας για να τυπώσεις εκείνες τις λίγες που σου αρέσουν από μία κάρτα μνήμης. Ενίοτε δεν τυπώνεις και ποτέ: η ψηφιακή κορνίζα είναι θαυματουργή.

Το παράνομο κατέβασμα και τα torrents έπληξαν δισκοπωλεία και δισκογραφικές. Η αδυναμία εφαρμογής ελέγχου και επιβολής προστίμων από τους αρμόδιους φορείς, έστειλε στην ανεργία εργαζομένους. Τα νόμιμα διαδικτυακά καταστήματα τύπου iTunes και η πολιτική κατεβάσματος "με το κομμάτι", έπληξαν κυρίως τα δισκοπωλεία και τις δισκογραφικές, οι οποίες αναγκάστηκαν να πουλάνε μέρος και όχι ολόκληρο το δίσκο.

Τα παράνομα torrents και τα νόμιμα VOD της IPTV, έπληξαν τα Video Clubs.

Οι εταιρείες κινητής δεν κερδίζουν μόνο από τους συνδρομητές τους, αλλά και από τις κλήσεις άλλων δικτύων που "τερματίζουν" στο δικό τους δίκτυο. Τα "απεριόριστα" προγράμματα των εταιριών κινητής, έφεραν μεγάλο πλήγμα στα "εύκολα" έσοδά τους από τις ληστρικές τιμές ακόμα και για κλήσεις εντός του ίδιου δικτύου, μέχρι την αλλαγή των αγοραστικών συνηθειών των πελατών τους. Εν παραδείγματι, "αναγκάζομαι" να μείνω σε ένα δίκτυο λόγω του ότι και τα άτομα με τα οποία συνομιλώ περισσότερο είναι και αυτά στο ίδιο δίκτυο. Πριν τα "απεριόριστα" αυτό δε με ενδιέφερε.

Οι έλληνες ασφαλιστές ξεσηκώθηκαν πρόσφατα, εναντίον της Interamerican, όταν η τελευταία λανσάρισε το anytime online, παρακάμπτοντας τους ίδιους. Στη συνέχεια τους έδωσε τη δυνατότητα να συνάπτουν και εκείνοι συμβόλαια στις ίδιες τιμές, με κέρδος €5 ανά συμβόλαιο. Σκεφτείτε ότι μέχρι πρόσφατα, οι προμήθειες των ασφαλιστών μπορούσαν να είναι μέχρι και 50% των ασφαλίστρων.

Τα ιντερνετικά γραφεία και οι ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών επέφεραν το πλήγμα στα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία. Τα διαδικτυακά γραφεία επιδοτούνται με bonus από το σύστημα κρατήσεων (GDS) που έχουν. To GDS τα παίρνει "χοντρά" από την αεροπορική εταιρεία και επιστρέφει ένα 15-25% στον πράκτορα ως bonus. Με κρατήσεις θέσεων που ξεπερνούν τις δεκάδες χιλιάδες ανά μήνα, το γραφείο μπορεί να επιδοτείται από το σύστημα μέχρι και με €1,50 για κάθε θέση ανά πτήση που κλείνει, συνεπώς το κέρδος του δεν βρίσκεται μόνο στο service fee ή το 1% προμήθεια της αεροπορικής εταιρείας. Το κέρδος βρίσκεται στον όγκο διακινούμενων επιβατών. Επίσης, τα μεγάλα διαδικτυακά γραφεία, μπορούν να "εκβιάζουν" τις αεροπορικές εταιρείες, πετυχαίνοντας χαμηλότερους ad-hoc ναύλους, που δεν έχει ούτε η ίδια η αεροπορική εταιρεία. Το σύστημα μοιάζει λίγο με τα "προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας" των supermarkets: ο προμηθευτής κάνει undercutting προκειμένου να καταφέρει να πουλήσει θέσεις. Έτσι κι αλλιώς το όλο σύστημα είναι ένα supermarket εισιτηρίων.

Τα παραδοσιακά γραφεία -κατά τη γνώμη μου- έμειναν για να εξυπηρετούν α) όσους ήθελαν κάτι ψαγμένο, που δεν έβρισκαν στο ίντερνετ (Ασυνόδευτο παιδία από Αθήνα-Ουλάν Μπατόρ, μέσω Καράκας), β) όσους φοβούνται το ίντερνετ και τη χρήση της κάρτας τους γ) όσους δεν έχουν κάρτα δ) όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με το ίντερνετ ε) όσους δεν ενδιαφέρονται για τα €10-20 διαφορά, στ) όσους έχουν εμπιστοσύνη στο ταξιδιωτικό γραφείο ζ) τις εταιρείες που θέλουν να παίρνουν εισιτήρια επί πιστώσει -και να ρίξουν και κανένα "φέσι" ή καμιά ακάλυπτη επιταγή για ενθύμιο και να πάνε σε κανένα άλλο γραφείο.

Η γνώμη μου: κλείστε από όπου πιστεύετε ότι θα κάνετε καλύτερα τη δουλειά σας, όχι εκεί που θα βρείτε πιο φθηνά. Αν κάτι πάει στραβά, άλλη εξυπηρέτηση θα έχετε από ένα γραφείο που διαχειρίζεται 2000 κρατήσεις την εβδομάδα, άλλη εξυπηρέτηση θα έχετε από το call center της εταιρείας σας, η οποία έχει άμεση πρόσβαση στα τελευταία δεδομένα και άλλη εξυπηρέτηση θα έχετε όταν το γραφείο σας έχει μικρότερη πελατειακή βάση και -ενδεχομένως- περισσότερο χρόνο για εσάς.
 
σε καινούρια διαφήμιση του pamediakopes.gr υπάρχει 747 της aegean !!!!! :wall: :wall: :wall:
 
Επιτέλους, θα αρχίσει πτήσεις προς Σίδνεϋ και Μελβούρνη!! :mrgreen: :banana: :banana:
 
Top