aas59
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 10/10/2006
- Μηνύματα
- 988
- Likes
- 1
- Περιοχή
- HER
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- UAE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGIR
Το ταξίδι αυτό μας "έτυχε" σχεδόν από μόνο του…
Ας είναι καλά το Forum που συζήτησε το θέμα για την λήξη των μιλίων , πολύ πριν αρχίσει η ΟΑ να στέλνει email με το deadline, δίνοντάς μου έτσι χρόνο για επιλογή χωρίς άγχος (μια και οι θέσεις για award tickets είναι πολύ περιορισμένες σε κάθε πτήση) και τα χιλιάδες μίλια που είχα με την (παλιά) Ο.Α έπρεπε να καταναλωθούν πριν βγει ο Σεπτέμβρης .
Ψάχνοντας λοιπόν τους προορισμούς που πετούσε η ΟΑ , αναζητούσα μέρη που δεν είχα επισκεφτεί και τα μίλια μου να κάλυπταν τις απαιτήσεις για δύο Award tickets.
Μετά από ώριμες σκέψεις και mini συμβούλιο αποφασίσθηκε .
Προορισμός η Κωνσταντινούπολη.
Ημερομηνίες 7-10 Αυγούστου.
Η επικοινωνία μου με το τοπικό γραφείο της εταιρείας επιβεβαίωσε αυτό που περίμενα , δηλαδή ζητάς τα award miles για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και πτήσεις που θέλεις και …..περιμένεις.
Σύμφωνα με τα ισχύοντα χρειάζονται περίπου 15 – 20 μέρες για να επιβεβαιωθεί...
Με την βοήθεια μέλους του forum (Ευχαριστώ Τίμο!!!)
«σπρώχθηκε» η αίτηση και σε λίγες μέρες (περίπου μία εβδομάδα μετά) κρατούσα στα χέρια μου τα etickets.
Συγχρόνως (αφού δεν είχα καμία εμπειρία από Κωνσταντινούπολη) άρχισα με επιμέλεια να αναζητώ και να διαβάζω T.R από άλλα μέλη του Forum αλλά και αναζητούσα στο internet τουριστικές εντυπώσεις.
Φυσικά έπραξα το λογικό . Ότι θα έκανε ο οποιοσδήποτε σώφρων συνForumιτης…………
Έστειλα Π.Μ
στον γνωστό Istanbul-λολόγο aakunz ζητώντας support το οποίο και έλαβα !!!
Και τι support!!!
Ούτε GPS δεν θα στα έλεγε τόσο καθαρά (π.χ «στα επόμενα 200 μέτρα θα βρεις στην αριστερή σου πλευρά το τάδε μαγαζί για να φας κεμπάπ κλπ κλπ »
Ακολουθώντας πιστά τις (τυπωμένες σε laser) οδηγίες του δεν χρειάστηκε να ανοίξουμε κανένα οδηγό πόλης η να ρωτήσουμε οδηγίες τους ΜΗ ομιλούντες ξένες γλώσσες φίλους γείτονες.
Αλλά ας ξεκινήσουμε με την εσωτερική πτήση HER-ATH.
Οι αποσκευές μας τσεκαρίστηκαν με προορισμό την IST (και με tag TRANSFER) οπότε δεν είχαμε κάτι να κουβαλάμε στο LGAV . Μας δε παρέδωσαν τα Boarding Passes και για τα δύο σκέλη (HER-ATH & ATH- IST) .
Στο σημείο αυτό ήρθε η πρώτη ευχάριστη έκπληξη …..
Ο Τίμος μας είχε κάνει upgrade από Υ σε C!!!
Ανυπομονούσα λοιπόν να δώ τι προϊόν πουλά η ΟΑ σε τόσο μικρή πτήση.
Το SX-BKA / Vergina ήρθε με 10 λεπτά καθυστέρηση από το LGAV . Παρά ταύτα η αναχώρηση έγινε σχεδόν στη ώρα της παρά το γεγονός ότι ήταν σχεδόν πλήρης.
Τυπικά καλή πτήση με ευγενικό και γρήγορο στο service πλήρωμα που «δίνει πόντους» στην εταιρεία.
Γρήγορη αποβίβαση σε φυσούνα και με βήμα ταχύ σπεύσαμε για έλεγχο διαβατηρίων και Duty Free……
Η μεταφορά στο SX-BMC /City of Alexandroupolis έγινε με λεωφορείο και η επιβίβαση όλων των επιβατών από μία μόνο σκάλα.
Ενώ είχαμε επιβιβαστεί όλοι , ο πιλότος μας είπε για δεκαπεντάλεπτη καθυστέρηση , δεν κατάλαβα τον λόγο αφού και στα Ελληνικά αλλά και στα Αγγλικά η ένταση ήταν τόσο μικρή που χρειαζόσουν βιονικό αυτί για να ακούσεις….
Ξεκινήσαμε με το καλό και βρεθήκαμε στον αέρα είκοσι λεπτά περίπου αργότερα από την προκαθορισμένη . Η πτήση ήταν αρκετά ομαλή παρά το ότι στην Βόρεια Ελλάδα και στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης ο Καιρός είχε χαλάσει .
Για το αεροπλάνα δεν θα πώ πολλά , λίγο πολύ όλοι έχουμε πετάξει με αυτά και έχουμε δει τα καθίσματα και στην C και στην Y . Είναι παντού τα ίδια μόνο στην C αφήνουν το μεσαίο κάθισμα κενό και σου δίνουν και μαξιλαράκια.
Βάζω μερικές Φώτο για να φανεί ο χώρος για τα γόνατα αλλά και το ΥΠΟΠΟΔΙΟ….
Η «Ηγουμένη» πρέπει να ήταν 45-50 ετών , ενώ ήταν υπεύθυνη και για την Business class κατά την πτήση .
Όταν έσβησε η επιγραφή προσδεθείτε έκλεισε την κουρτίνα και μας ρώτησε τι θα θέλαμε να πιούμε.
Ότι ζητήσαμετο έφερε αμέσως αλλά μετά την χάσαμε.
Το service φαγητού άρχισε στην Υ αλλά σε εμάς τίποτα !!!
Τελικά 40 λεπτά μες την πτήση (που είναι 60-65 λεπτά…) εμφανίστηκε να μας ρωτήσει αν θα θέλαμε κρέας η ψάρι !!!
Όταν ζητήσαμε και οι δύο κρέας μας δήλωσε ότι δεν είναι βεβαία αν έχει δυο αλλά θα … κοιτάξει !!! Τελικά ….είχε.
Βέβαια όταν μας σέρβιρε μας είπε να βιαστούμε γιατί σε 10 λεπτά προσγειωνόμαστε!!!
Αυτό πραγματικά δεν μου έχει ξανατύχει !!!
Η C σερβιρίστηκε όταν οι άλλες αεροσυνοδοί μάζευαν την Υ !!!
Δεν θέλω να είμαι γκρινιάρης αλλά νομίζω ότι αν είχα πληρώσει την C θα ένιωθα ότι πέταξα τα λεφτά μου. Το προϊόν C της Ο.Α σίγουρα δεν ήταν Value/Money .
Η προσγείωση ήταν πάρα πολύ καλή παρά τα μαύρα σύννεφα που είχαν μαζευτεί πάνω από το αεροδρόμιο.
Κλείνοντας το πρώτο σκέλος του T.R αυτού θα ήθελα να προτρέψω όποιους μπορούν να επηρεάσουν μήπως αλλάξει το παρακάτω:
Δεν είναι δυνατόν οι ανακοινώσεις από το πλήρωμα (δεν αναφέρομαι στους πιλότους) να μιλάνε για Istanbul , Istanbul , Istanbul
«θα πετάξουμε για Istanbul» , «θα προσγειωθούμε στο Αεροδρόμιο Ατατούρκ της Istanbul» κλπ κλπ.
Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει (τι Εθνικός μεταφορέας είναι δηλαδή???) ότι για τον Ελληνισμό η ονομασία είναι Κωνσταντινούπολη (Το γράφει και ο πίνακας στο κάτω κάτω). Αν δηλαδή ακόμα και εμείς αναφερόμαστε έτσι , τότε γιατί έχουμε παράπονο από τους ξένους που δεν έχουν και συναισθηματικές φορτίσεις???
Στο Επόμενο επεισόδιο :
Το Upgrade στο ξενοδοχείο (όχι ο Τίμος δεν ανακατεύτηκε σε αυτό
) και οι εντυπώσεις από την Πόλη…………..
Ας είναι καλά το Forum που συζήτησε το θέμα για την λήξη των μιλίων , πολύ πριν αρχίσει η ΟΑ να στέλνει email με το deadline, δίνοντάς μου έτσι χρόνο για επιλογή χωρίς άγχος (μια και οι θέσεις για award tickets είναι πολύ περιορισμένες σε κάθε πτήση) και τα χιλιάδες μίλια που είχα με την (παλιά) Ο.Α έπρεπε να καταναλωθούν πριν βγει ο Σεπτέμβρης .
Ψάχνοντας λοιπόν τους προορισμούς που πετούσε η ΟΑ , αναζητούσα μέρη που δεν είχα επισκεφτεί και τα μίλια μου να κάλυπταν τις απαιτήσεις για δύο Award tickets.
Μετά από ώριμες σκέψεις και mini συμβούλιο αποφασίσθηκε .
Προορισμός η Κωνσταντινούπολη.
Ημερομηνίες 7-10 Αυγούστου.
Η επικοινωνία μου με το τοπικό γραφείο της εταιρείας επιβεβαίωσε αυτό που περίμενα , δηλαδή ζητάς τα award miles για τις συγκεκριμένες ημερομηνίες και πτήσεις που θέλεις και …..περιμένεις.
Σύμφωνα με τα ισχύοντα χρειάζονται περίπου 15 – 20 μέρες για να επιβεβαιωθεί...
Με την βοήθεια μέλους του forum (Ευχαριστώ Τίμο!!!)

Συγχρόνως (αφού δεν είχα καμία εμπειρία από Κωνσταντινούπολη) άρχισα με επιμέλεια να αναζητώ και να διαβάζω T.R από άλλα μέλη του Forum αλλά και αναζητούσα στο internet τουριστικές εντυπώσεις.
Φυσικά έπραξα το λογικό . Ότι θα έκανε ο οποιοσδήποτε σώφρων συνForumιτης…………
Έστειλα Π.Μ

Και τι support!!!
Ούτε GPS δεν θα στα έλεγε τόσο καθαρά (π.χ «στα επόμενα 200 μέτρα θα βρεις στην αριστερή σου πλευρά το τάδε μαγαζί για να φας κεμπάπ κλπ κλπ »

Ακολουθώντας πιστά τις (τυπωμένες σε laser) οδηγίες του δεν χρειάστηκε να ανοίξουμε κανένα οδηγό πόλης η να ρωτήσουμε οδηγίες τους ΜΗ ομιλούντες ξένες γλώσσες φίλους γείτονες.
Αλλά ας ξεκινήσουμε με την εσωτερική πτήση HER-ATH.
Οι αποσκευές μας τσεκαρίστηκαν με προορισμό την IST (και με tag TRANSFER) οπότε δεν είχαμε κάτι να κουβαλάμε στο LGAV . Μας δε παρέδωσαν τα Boarding Passes και για τα δύο σκέλη (HER-ATH & ATH- IST) .
Στο σημείο αυτό ήρθε η πρώτη ευχάριστη έκπληξη …..
Ο Τίμος μας είχε κάνει upgrade από Υ σε C!!!

Ανυπομονούσα λοιπόν να δώ τι προϊόν πουλά η ΟΑ σε τόσο μικρή πτήση.
Το SX-BKA / Vergina ήρθε με 10 λεπτά καθυστέρηση από το LGAV . Παρά ταύτα η αναχώρηση έγινε σχεδόν στη ώρα της παρά το γεγονός ότι ήταν σχεδόν πλήρης.
Τυπικά καλή πτήση με ευγενικό και γρήγορο στο service πλήρωμα που «δίνει πόντους» στην εταιρεία.
Γρήγορη αποβίβαση σε φυσούνα και με βήμα ταχύ σπεύσαμε για έλεγχο διαβατηρίων και Duty Free……
Η μεταφορά στο SX-BMC /City of Alexandroupolis έγινε με λεωφορείο και η επιβίβαση όλων των επιβατών από μία μόνο σκάλα.
Ενώ είχαμε επιβιβαστεί όλοι , ο πιλότος μας είπε για δεκαπεντάλεπτη καθυστέρηση , δεν κατάλαβα τον λόγο αφού και στα Ελληνικά αλλά και στα Αγγλικά η ένταση ήταν τόσο μικρή που χρειαζόσουν βιονικό αυτί για να ακούσεις….
Ξεκινήσαμε με το καλό και βρεθήκαμε στον αέρα είκοσι λεπτά περίπου αργότερα από την προκαθορισμένη . Η πτήση ήταν αρκετά ομαλή παρά το ότι στην Βόρεια Ελλάδα και στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης ο Καιρός είχε χαλάσει .
Για το αεροπλάνα δεν θα πώ πολλά , λίγο πολύ όλοι έχουμε πετάξει με αυτά και έχουμε δει τα καθίσματα και στην C και στην Y . Είναι παντού τα ίδια μόνο στην C αφήνουν το μεσαίο κάθισμα κενό και σου δίνουν και μαξιλαράκια.
Βάζω μερικές Φώτο για να φανεί ο χώρος για τα γόνατα αλλά και το ΥΠΟΠΟΔΙΟ….
Η «Ηγουμένη» πρέπει να ήταν 45-50 ετών , ενώ ήταν υπεύθυνη και για την Business class κατά την πτήση .
Όταν έσβησε η επιγραφή προσδεθείτε έκλεισε την κουρτίνα και μας ρώτησε τι θα θέλαμε να πιούμε.
Ότι ζητήσαμετο έφερε αμέσως αλλά μετά την χάσαμε.
Το service φαγητού άρχισε στην Υ αλλά σε εμάς τίποτα !!!
Τελικά 40 λεπτά μες την πτήση (που είναι 60-65 λεπτά…) εμφανίστηκε να μας ρωτήσει αν θα θέλαμε κρέας η ψάρι !!!
Όταν ζητήσαμε και οι δύο κρέας μας δήλωσε ότι δεν είναι βεβαία αν έχει δυο αλλά θα … κοιτάξει !!! Τελικά ….είχε.
Βέβαια όταν μας σέρβιρε μας είπε να βιαστούμε γιατί σε 10 λεπτά προσγειωνόμαστε!!!
Αυτό πραγματικά δεν μου έχει ξανατύχει !!!
Η C σερβιρίστηκε όταν οι άλλες αεροσυνοδοί μάζευαν την Υ !!!
Δεν θέλω να είμαι γκρινιάρης αλλά νομίζω ότι αν είχα πληρώσει την C θα ένιωθα ότι πέταξα τα λεφτά μου. Το προϊόν C της Ο.Α σίγουρα δεν ήταν Value/Money .
Η προσγείωση ήταν πάρα πολύ καλή παρά τα μαύρα σύννεφα που είχαν μαζευτεί πάνω από το αεροδρόμιο.
Κλείνοντας το πρώτο σκέλος του T.R αυτού θα ήθελα να προτρέψω όποιους μπορούν να επηρεάσουν μήπως αλλάξει το παρακάτω:
Δεν είναι δυνατόν οι ανακοινώσεις από το πλήρωμα (δεν αναφέρομαι στους πιλότους) να μιλάνε για Istanbul , Istanbul , Istanbul
«θα πετάξουμε για Istanbul» , «θα προσγειωθούμε στο Αεροδρόμιο Ατατούρκ της Istanbul» κλπ κλπ.
Κάποιος πρέπει να τους μιλήσει (τι Εθνικός μεταφορέας είναι δηλαδή???) ότι για τον Ελληνισμό η ονομασία είναι Κωνσταντινούπολη (Το γράφει και ο πίνακας στο κάτω κάτω). Αν δηλαδή ακόμα και εμείς αναφερόμαστε έτσι , τότε γιατί έχουμε παράπονο από τους ξένους που δεν έχουν και συναισθηματικές φορτίσεις???
Στο Επόμενο επεισόδιο :
Το Upgrade στο ξενοδοχείο (όχι ο Τίμος δεν ανακατεύτηκε σε αυτό
