Kai ksana....

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
den ksero ti ennoeis makedona,

milao gia tous 80aerides pou kanan poria diamartirias logo tis mikris tous syntaksis kai ta MAT tous spasan sto ksylo
 
:oops: Auto dev to eixa akousei... Nomiza oti eprokeito gia mia alln fasn.. Egal.. Skatokatastasn kai gia ta MAT giati mn vomizeis alex oti autoi 8elave va plakwsouve tous nlikwmevous...

Kala lve.. o Ellnv gia va znsei 8elei 3ulo kai ga**** ! :?

Aparadektn katastasn favtasteite va upnrxe stnv Ellada to 'problnma' me tous veovazi pou exoume edw.. 8a tous depvave mexpi va mouliasouv.. 8)

Plaka telos, alex exeis dikio. eivai asxnmo alla oloi fraigave... As mn 8eloume ola gia mas... Ka8e pleupa sigoupa to paratpabn3e..
 
Κατ΄ αρχήν φίλε FLIGHTATT να σου ευχηθώ ότι καλλύτερο για εσένα... κι από εμένα αλλά και από το Χρίστο :!: Και τώρα η σειρά μου να ξεσπάσω λίγο... :shock:

Τα αποσπάσματα που ακολουθούν είναι από σημερινό δημοσιέυμα του ΜΠΕ.

Στην αναζήτηση τρόπων ώστε να επισπευσθούν οι διαδικασίες για την ιδιωτικοποίηση της Oλυμπιακής Αεροπορίας βρίσκονται οι τρεις τράπεζες-σύμβουλοι της κυβέρνησης, καθώς δε φαίνεται να μπορούν να ζητήσουν από τους 12 ενδιαφερόμενους νωρίτερα την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών.

Οι ενδιαφερόμενοι δεν είναι έτοιμοι να καταθέσουν τις δεσμευτικές τους προσφορές καθώς από την αρχή της διαδικασίας είχε δοθεί προθεσμία μέχρι τις 15 Nοεμβρίου. Στόχος της κυβέρνησης ωστόσο είναι οι Oλυμπιακές Aερογραμμές να ξεκινήσουν τη λειτουργία τους την 1η Δεκεμβρίου, πριν από την έναρξη των εορτών των Xριστουγέννων, ώστε να εκμεταλλευτούν την αυξημένη κίνηση της εορταστικής περιόδου.

Αυτό το τελευταίο το ακούμε εδώ και μήνες... από άρθρο που δημοσιεύτηκε στις 10/6:

«Είναι κρίσιμο να ξεκινήσει δραστηριότητες τον Ιούνιο, καθώς θα επωφεληθεί από την καλοκαιρινή κίνηση και θα αρχίσει τη λειτουργία της σε σταθερό έδαφος» αναφέρει το σχέδιο.

Καλά δηλαδή... κάθε εξάμηνο τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου ... δε καταλαβαίνω... εδώ και σχεδόν ένα χρόνο λένε ότι η ΝΟΑ θα ξεκινήσει... από καλοκαίρι πήγε Σεπτέμβριος, μετά σαν στόχος η έναρξη του χειμερινού προγράμματος πτήσεων και τώρα από τις αρχές Δεκεμβρίου... Δηλ. τον Ιανουάριο θα μας πουν ότι θα τη δημιουργήσουν στις 1η Απριλίου 2004 (έτσι σαν πρωταπριλιάτικο αστείο) για να είναι έτοιμη και να επωφεληθεί τη κίνηση των Ολυμπιακών Αγώνων... έτσι θα προχωράμε...

Tα αυξημένα έσοδα του Δεκεμβρίου σε συνάρτηση με το γεγονός ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της με περισσότερα από 80 εκατ. ευρώ, καθώς θα «εισπράξει» από την παλαιά ΟΑ τα έσοδα από τα προπωληθέντα εισιτήρια που έχει ήδη κλείσει η σημερινή εταιρεία, θεωρούνται «προίκα» ικανή ώστε οι Oλυμπιακές Aερογραμμές να είναι κερδοφόρες από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας τους.

Και γω θέλω μερικά από τα εκατ. € που θα γράψουν κέρδη... και μάλιστα από το πρώτο έτος λειτουργίας της... άσχετα αν αυτό αρχίσει στις 13/8/2004 :evil:

Yπενθυμίζεται ότι κάθε μήνα, τα έσοδα της OA από τις πωλήσεις εισιτηρίων ξεπερνούν τα 60 εκατ. ευρώ, ποσό που θα συνεχίσει να εισρέει και στα ταμεία των Oλυμπιακών Aερογραμμών, καθώς θα εκτελεί σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα, με τους ίδιους προορισμούς.

Μάλιστα... πολλές οι αλλαγές βλέπω... δηλ. ποια η διαφορά της σημερινής Ολυμπιακής με τις μελλοντικές Ολυμπιακές :?: Και ευθείς αμέσως η απάντηση:

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Mεταφορών, το γεγονός ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει να λειτουργεί με έσοδα από τον πρώτο μήνα λειτουργίας σε συνδυασμό με το ότι η εταιρεία θα είναι απαλλαγμένη από χρέη και με σημαντικά χαμηλότερο κόστος λειτουργίας (λόγω του μειωμένου προσωπικού και των νέων κανονισμών εργασίας) είναι ένας από τους λόγους που κάνει την εταιρεία ιδιαίτερα ελκυστική στην αγορά

Αυτή είναι η μόνη διαφορά... άρα πάλι ο απλώς ο Υπάλληλος θα πληρώσει τα σπασμένα των διοικήσεων και των κυβερνήσεων... σα δε ντρέπεστε λέω εγώ λίγο :evil: :evil:

Και sorry αν σας κούρασα... έπρεπε να τα πω :roll:
 
Top