BlindG
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/01/2006
- Μηνύματα
- 94
- Likes
- 0
Πριν ξεκινήσω, να θυμίσω πως είμαι άσχετος με το χώρο, οπότε αν δείτε κανένα γερό μαργαριτάρι, μη σπαταλήσετε ντομάτες για πάρτη μου, είναι απλά λόγω άγνοιας
Στις αρχές του φετινού καλοκαιριού, πρωτοδιάβασα για το Beriev 200. Οφείλω να ομολογήσω οτι έμεινα έκπλικτος από 2 βασικά του χαρακτηριστικά:
α) Ταχύτητα (λόγω jet κινητήρων)
β) Χωρητικότητα (λόγω μεγέθους).
Εκείνη την περίοδο ήμουν σχεδόν πεπεισμένος πως θα ήταν ότι καλύτερο για να ενισχύσουμε -επιτέλους- αυτόν τον ταλαίπωρο στόλο από Canadair.
Όταν -δε- έμαθα πως θα έρθει ένα "δανεικό" από τη Ρωσία για να βοηθήσει (και προφανώς για να το τεστάρουμε) είπα "να η ευκαιρία! Άντε να πάρουμε καμιά χιλιάδα (
) τέτοια για να ησυχάσουμε".
Το καλοκαίρι πέρασε, οι φωτιές μας κατάκαψαν (τα γιατί και τα πως για τις φωτιές, δεν είναι επί του παρόντος) και πριν λίγες μέρες έπεσε στα χέρια μου το τελευταίο RBF (έχω δηλώσει οτι τα παίρνω σε τούβλα -τώρα μάλιστα μου τα στέλνουν και σε αδιαφανή μπουκάλια ketchup), όπου (η κα Ανεμοδουρά -αν θυμάμαι καλά) γράφει ένα άρθρο καταπέλτη για τα Beriev και τις δυνατότητες προσφοράς τους στον τομέα της δασοπυρόσβεσης στη χώρα μας, αφού -ευθέως- τα βγάζει ακατάλληλα. Η επιχειρηματολογία του άρθρου όμως, μου φάνηκε σωστή παρ'όλο που απέκλειε τα Beriev.
Ουσιαστικά έλεγε πως ένα μεγάλο αεροσκάφος, έχει από μόνο του χαμηλό maneuverability και ακόμα παραπάνω όταν είναι κινούμενο από κινητήρες jet και άρα έχει μεγαλύτερες ταχύτητες.
Κάτι τέτοιο το καθιστά ασύμφορό για το δικόμας ανάγλυφο που θέλει πολύ εστιασμένες και ακριβείς ρίψεις, τις οποίες μόνο μικρότερα αεροσκάφη όπως τα Canadair, μπορούν να κάνουν. Επίσης, αναφερόταν και στην μειωμένη αντοχή των κινητήρων jet σε σχέση με τους συμβατικούς (? ) κινητήρες, στις δύσκολες συνθήκες της δασοπυρόσβεσης.
Προσωπικά μου φάνηκαν λογικότατα τα παραπάνω, όσο και αν δεν μου "άρεσαν" (αφού τελικά δεν φαίνεται να μας κάνει το Beriev ή ένα άλλο αντίστοιχο).
Θα με ενδιέφερε όμως να δω και άλλες απόψεις πάνω στο θέμα, καθώς και απόψεις πάνω στο θέμα δασοπυρόσβεση από αέρα.
Για το παρόν, θεωρώ κάπως άσχετο το να εστιάσουμε στο θέμα *ΠΡΟΛΗΨΗ* χωρίς αυτό να σημαίνει πως η πρόληψη δεν έχει τον πρώτο λόγο σε τέτοιες καταστάσεις. Απλώς το θέμα αυτό έχει ουσιαστικά εξαντληθεί από πολλούς και είναι λίγο-πολύ γνωστά αυτά που πρέπει να γίνουν.

Στις αρχές του φετινού καλοκαιριού, πρωτοδιάβασα για το Beriev 200. Οφείλω να ομολογήσω οτι έμεινα έκπλικτος από 2 βασικά του χαρακτηριστικά:
α) Ταχύτητα (λόγω jet κινητήρων)
β) Χωρητικότητα (λόγω μεγέθους).
Εκείνη την περίοδο ήμουν σχεδόν πεπεισμένος πως θα ήταν ότι καλύτερο για να ενισχύσουμε -επιτέλους- αυτόν τον ταλαίπωρο στόλο από Canadair.
Όταν -δε- έμαθα πως θα έρθει ένα "δανεικό" από τη Ρωσία για να βοηθήσει (και προφανώς για να το τεστάρουμε) είπα "να η ευκαιρία! Άντε να πάρουμε καμιά χιλιάδα (

Το καλοκαίρι πέρασε, οι φωτιές μας κατάκαψαν (τα γιατί και τα πως για τις φωτιές, δεν είναι επί του παρόντος) και πριν λίγες μέρες έπεσε στα χέρια μου το τελευταίο RBF (έχω δηλώσει οτι τα παίρνω σε τούβλα -τώρα μάλιστα μου τα στέλνουν και σε αδιαφανή μπουκάλια ketchup), όπου (η κα Ανεμοδουρά -αν θυμάμαι καλά) γράφει ένα άρθρο καταπέλτη για τα Beriev και τις δυνατότητες προσφοράς τους στον τομέα της δασοπυρόσβεσης στη χώρα μας, αφού -ευθέως- τα βγάζει ακατάλληλα. Η επιχειρηματολογία του άρθρου όμως, μου φάνηκε σωστή παρ'όλο που απέκλειε τα Beriev.
Ουσιαστικά έλεγε πως ένα μεγάλο αεροσκάφος, έχει από μόνο του χαμηλό maneuverability και ακόμα παραπάνω όταν είναι κινούμενο από κινητήρες jet και άρα έχει μεγαλύτερες ταχύτητες.
Κάτι τέτοιο το καθιστά ασύμφορό για το δικόμας ανάγλυφο που θέλει πολύ εστιασμένες και ακριβείς ρίψεις, τις οποίες μόνο μικρότερα αεροσκάφη όπως τα Canadair, μπορούν να κάνουν. Επίσης, αναφερόταν και στην μειωμένη αντοχή των κινητήρων jet σε σχέση με τους συμβατικούς (? ) κινητήρες, στις δύσκολες συνθήκες της δασοπυρόσβεσης.
Προσωπικά μου φάνηκαν λογικότατα τα παραπάνω, όσο και αν δεν μου "άρεσαν" (αφού τελικά δεν φαίνεται να μας κάνει το Beriev ή ένα άλλο αντίστοιχο).
Θα με ενδιέφερε όμως να δω και άλλες απόψεις πάνω στο θέμα, καθώς και απόψεις πάνω στο θέμα δασοπυρόσβεση από αέρα.
Για το παρόν, θεωρώ κάπως άσχετο το να εστιάσουμε στο θέμα *ΠΡΟΛΗΨΗ* χωρίς αυτό να σημαίνει πως η πρόληψη δεν έχει τον πρώτο λόγο σε τέτοιες καταστάσεις. Απλώς το θέμα αυτό έχει ουσιαστικά εξαντληθεί από πολλούς και είναι λίγο-πολύ γνωστά αυτά που πρέπει να γίνουν.