Κατεστραμμένες αποσκευές

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.898
Likes
701
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Προχθές το βράδυ επιστρέφοντας από Αθήνα με την Α3 παρέλαβα τη βαλίτσα μου στο "Μακεδονία" με σπασμένο το ένα μέρος του μηχανισμού που σηκώνεται το χερούλι και με σκισμένη τη μία πλευρά της βαλίτσας..είναι η 3η φορά που παθαίνουν ζημιά οι αποσκευές μου εδώ στο "Μακεδονία", διότι φαντάζομαι πως τις εκσφενδονίζουν από το αεροπλάνο στο καρότσι και από κει στον ιμάντα (και στα αυτά τους βέβαια οι υπάλληλοι αν καταστρέφουν ξένη περιουσία,διότι έλα μωρέ τώρα, δικιά μας είναι, σιγά το πράμα..η βάρδια να τελειώσει να πάμε σπίτι..)..
Και ερωτω: δικαιούμαι να ζητήσω αποζημίωση και αν ναι από ποιον? από την αερ. εταιρία? από την εταιρία χάντλινγκ? ή θα πάρω αέρα κοπανιστό?
και πως θα αποδείξω ότι η βαλιτσα στην αναχώρηση ήταν μια χαρά και τη ζημιά την έπαθε εδώ, εάν το αμφισβητήσουν (που θα το κάνουν..)? Πρέπει κάθε φορά να τραβάω φώτο με ψηφ.μηχανή για αποδείξεις?
 
Re: ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Πριν έξι μήνες σε ταξίδι SKG - ATH με ΟΑ η βαλίτσα της συζύγου μου ήταν μόλις την παραλάβαμε...καλοκαιρινή, καμπριολέ! Είχε σκιστεί ένα μεγάλο μέρος της και ήταν μαυρισμένη στο σήμειο εκείνο και τα πρώτα ρούχα που ήρθαν σε επαφή με ότι...έγινε. Κατ ευθείαν λοιπόν στις πληροφορίες για αποσκεύες και μόλις η υπάλληλος είδε τη βαλιτσα, μας πήγε σε ένα δωμάτιο που είχε βαλίτσες ολοκαίνουργιες, την αντικατέστησε, υπογράψαμε οτι δεν διεκδικούμε τίποτα άλλο απο την εταιρεία και ούτε γάτα ούτε ζήμια! Η μοναδική ζημιά ήταν οτι το παντελόνι που είχε μαυρίσει και είχε σκιστεί σε ένα σημείο ήταν το αγαπημένο της αλλά το γυναικείο πεισματικό μυαλό βρήκε λύση! Το έκανε μοντέρνο με άλλο ένα αντίστοιχο σκίσιμο στο άλλο μπατζάκι :wink:
 
spotterakis":3d2qftco said:
Και ερωτω: δικαιούμαι να ζητήσω αποζημίωση και αν ναι από ποιον? από την αερ. εταιρία? από την εταιρία χάντλινγκ? ή θα πάρω αέρα κοπανιστό?

Από την αεροπορική εταιρία, αν και έπρεπε να απευθυνθείς μόλις την παρέλαβες, στο αεροδρόμιο.
Κάνε ένα τηλέφωνο, δε χάνεις τίποτα.
 
το έπαθε και ένας γνωστός μου σε βαλίτσα 2 μηνών (και λιγων ταξιδιωτικών μιλιων)
Απευθύνθηκε στο info desk της Α3 και τον προέτρεψαν να αγοράσει άλλη και να τους πάει την αποδειξη αγορας.
==> συνεβη στο Α/Δ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ
 
spotterakis":3dhpw4xa said:
και πως θα αποδείξω ότι η βαλιτσα στην αναχώρηση ήταν μια χαρά και τη ζημιά την έπαθε εδώ, εάν το αμφισβητήσουν (που θα το κάνουν..)? Πρέπει κάθε φορά να τραβάω φώτο με ψηφ.μηχανή για αποδείξεις?

Πάνω στα περισσότερα baggage tags υπάρχει χώρος όπου ο υπάλληλος handling μπορεί να σημειώσει αν η αποσκευή παραδόθηκε σε αυτόν σε καλή κατάσταση ή κατεστραμμένη καθώς και σε ποιο σημείο υπήρχε φθορά. Δεν ξέρω όμως αν ακολουθείται η σχετική διαδικασία για να καταχωρούνται οι παρατηρήσεις ή όχι.
 
Μόλις φτάνετε στον προορισμό σας και διαπιστώνετε πρόβλημα στην αποσκευή σας, το πρωτο που θα κάνετε είναι να πάτε σε ένα τμημα απολεσθέντων.

Μη σκεφτείτε οτι θα το κάνετε άλλη μέρα, είναι πολύ καλό να γύνετε αμέσως.

Οπωσ επίσης οταν αργεί η βαλίτσα σας και την παραλαμβάνετε καθυστερημένη τότε αμέσωσ και πάλι ειδοποιείται την εταιρεία.

Εκεί μπορούν αμέσως να σας που τι διακιούστε και τι όχι.

Αν η βαλίτσα σας φτιάχνετε τότε σας την φτιαχνουν αν όχι τότε σασ δίνουν μια νέα βαλίτσα, ιδιου τύπου συνήθως .

οποιος χρειαστεί παραπάνω πληροφορίες, ασ μου στείλει μηνυμα ή e mail .
 
spotterakis":3s4lw34a said:
Και ερωτω: δικαιούμαι να ζητήσω αποζημίωση και αν ναι από ποιον? από την αερ. εταιρία? από την εταιρία χάντλινγκ? ή θα πάρω αέρα κοπανιστό?
Αν, παραλαμβάνοντας τη βαλίτσα, διαπιστώσεις ότι είναι "τραυματισμένη" απευθύνεσαι αμέσως στο γραφείο απωλεσθέντων της εταιρείας (νομίζω στα περισσότερα αεροδρόμια είναι πριν την πύλη εξόδου) και κάνεις μια δήλωση ζημίας αποσκευής (ή damage report όπως συνηθίζουμε να λέμε στα ελληνικά). Κάποια από τις επόμενες μέρες καλείς σε μια συνεργαζόμενη με αυτούς εταιρεία η οποία έρχεται και παραλαμβάνει από το χώρο σου την εν λόγω βαλίτσα. Την επισκευάζει και στην επιστρέφει μετά από περίπου 7-10 μέρες. Αυτό μου συνέβη με την Air France.
Οι ΟΑ, απ' όσο γνωρίζω, αντικαθιστούν αμέσως με μία παρόμοια.
spotterakis":3s4lw34a said:
και πως θα αποδείξω ότι η βαλιτσα στην αναχώρηση ήταν μια χαρά και τη ζημιά την έπαθε εδώ, εάν το αμφισβητήσουν (που θα το κάνουν..)? Πρέπει κάθε φορά να τραβάω φώτο με ψηφ.μηχανή για αποδείξεις?
Ας αποδείξουν αυτοί ότι η βαλίτσα είχε ήδη ζημιά όταν την παρέδωσες.
 
Η αλήθεια είναι ότι δεν σκέφτηκα (γιατί δεν ήξερα)να το κάνω το ίδιο βραδυ και τώρα έχουν περάσει 3 μέρες..έχω όμως κρατήσει πάνω στη βαλίτσα το tag της επιστροφής όπως και τα boarding pass που δειχνουν πότε ταξιδευα..ίσως αν δοκιμάσω αύριο μετά τη δουλειά να γίνει κάτι..
 
Δυστυχώς φίλε spotterakis δε θα βγάλεις άκρη..εγώ το έκανα αμέσως και πήγαν να μου πουν ότι τη χάλασα και πήγα να ζητήσω και τα ρέστα!!! Συγκεκριμένα στο Μακεδονία έγινε η ζημιά. Ταξίδευα με πτήση της α3 από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο. Μετά το τέλος της πτήσης μου και ενώ όλα είχαν πάει μια χαρά, πήγα στον ιμάντα των αποσκευών για να παραλάβω τη βαλίτσα μου, (η οποία ήταν και καινούργια). Με το που την παρέλαβα λοιπόν,διαπίστωσα ΑΜΕΣΩΣ ότι στο πλάι,όπου υπήρχε μια θήκη,είχε ξηλωθεί όλο το φερμουάρ και έλειπε μαζί με το ωραίο μπρελόκ που είχα επάνω...Θεώρησα ότι έπρεπε να πάω αμέσως να ρωτήσω στα γραφεία της.Δεν ήμουν υποχρεωμένη να γνωρίζω ότι τα γραφεία απολεσθέντων είναι στο τμήμα των αφίξεων. Πήγα στα εκδοτήρια στις αναχωρήσεις. Με σύνδεσαν στο τηλ.με την προυσταμένη του τμήματος. Μου είπε ότι δε γίνεται τίποτα,εφόσον είχα απομακρυνθεί από το χώρο των αφίξεων. Μα το ίδιο περιστατικό μου είχε συμβεί και σε πτήση της ολυμπιακής,πήγα αμέσως και οι υπάλληλοί της μες την ευγένεια,αμέσως με εξυπηρέτησαν και σε 4 μέρες μόλις(ενώ αρχικά μου είχαν πεί μια βδομάδα),μου έστειλαν καινούργια βαλίτσα και μάλιστα καλύτερη από αυτή που είχα πριν!!! Μετά από αυτό πήγα στο γραφείο της προυσταμένης.H απάντηση της:Οτι μπορεί να έφυγα από το αεροδρόμιο,ότι η πτήση έχει προσγειωθεί εδώ και ώρα και το κορυφαίο! ε, δε στοιχίζει και τίποτα,να είχε πάθει και μεγαλύτερη ζημιά,θα το συζητούσαμε, 5 ευρώ θα δώσετε να σας το γαζώσουν!!!!! Το μόνο που έκανε ήταν να μου δώσει το τηλ του τμήματος του μάρκετινκ στα κεντρικά. Έστειλα την ίδια μέρα μειλ,το οποίο μου απάντησαν μετά από είκοσι μέρες,και ισχυρίστηκαν ,μετά από επικοινωνία που είχαν με την προυσταμένη, ότι έφυγα από το χώρο του αεροδρομίου,και επέστρεψα μετά από μισή ώρα!!!!Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Πραγματικά δε το περίμενα από αυτήν την εταιρία!!!!
 
το καλοκαιρι επεστρεφα απο μιλανο με Ολυμπιακη. στην παραλαβη η βαλιτσα μου βρεθηκε με μια ροδα.παρουσιαστηκα στο γραφειο, 10 μετρα απο τους ιμαντες ειναι , εκανα μια δήλωση, πηγα στην αποθηκουλα διπλα στους ιμαντες και μου εδωσαν μια ιδια, καινουργια.Δυστυχως , το γεναρη που ταξιδεψα για κωνσταντινουπολη ,με τη νεα καλοκαιρινη βαλιτσα, στην παραλαβη παλι στο Βενιζελο ..η βαλιτσα ηταν κατεστραμμενη..καπου πιαστηκε και σκιστηκε..αντε παλι στο γραφειο..τη δηλωση την εκανε ο ιδιος υπαλληλος που ειχε κανει και το καλοκαιρι,,Και τις 2 φορες κινηθηκαν γρηγορα οι διαδικασιες..ποτε ξανα με καλες βαλιτσες στα αεροδρομια.,.αυτο ελειπε,,να τις παραλαμβανουμε κατεστραμμενες και να μην αποζημιωνομαστε με καθε τροπο..
 
Top