Κατεστραμμένες αποσκευές

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
kleopatra":1llgtcy1 said:
...Θεώρησα ότι έπρεπε να πάω αμέσως να ρωτήσω στα γραφεία της.Δεν ήμουν υποχρεωμένη να γνωρίζω ότι τα γραφεία απολεσθέντων είναι στο τμήμα των αφίξεων. Πήγα στα εκδοτήρια στις αναχωρήσεις...

... Έστειλα την ίδια μέρα μειλ,το οποίο μου απάντησαν μετά από είκοσι μέρες,και ισχυρίστηκαν ,μετά από επικοινωνία που είχαν με την προυσταμένη, ότι έφυγα από το χώρο του αεροδρομίου,και επέστρεψα μετά από μισή ώρα!!!!Απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!! Πραγματικά δε το περίμενα από αυτήν την εταιρία!!!!
Το ότι πήγες στα εκδοτήρια και όχι στα απωλεσθέντα είναι δικό σου λάθος, παρόλο που δεν είσαι υποχρεωμένη να γνωρίζεις πού βρίσκονται.
Στο απαντητικό email (που κακώς άργησε τόσο πολύ) σου απάντησαν πολύ σωστά ότι (αφού έφυγες από το χώρο των αφίξεων) θα μπορούσε αυτή η βαλίτσα να είναι κάποια άλλη και όχι αυτή που ταξίδεψε.
Άρα, πού είναι το λάθος της εταιρείας; Γιατί να τους θεωρούμε απαράδεκτους επειδή δεν καλύπτουν κάτι που δεν υποχρεούνται να καλύψουν (έστω και για τυπικούς λόγους);
 
απο όσο θυμάμαι
έχεις και τις 7 μέρες περιθώριο για να κάνεις τη δήλωση, απο την ημέρα και ώρα άφιξής σου.
dear spotterakis, παρε τηλ στην εταιρεία που ταξίδευες και ρώτα τα διακαιώματα σου.
 
Πρώτον η κίνηση μου ήταν άμεση(5 λεπτά από τη στιγμή που έφυγα από τις αφίξεις μέχρι να πάω στις αναχωρήσεις). Δεύτερον είχα το μπορντικ πας μαζί μου και το στικεράκι δεν το είχα αφαιρέσει από τη βαλίτσα,δε θα μπορούσε να ήταν άλλη δηλαδή. Τρίτον η κυρία προυσταμένη προκειμένου να βγει σωστή και εγώ λάθος όταν επικοινώνησαν μαζί της από το μάρκετιν, είπε ότι έφυγα από το αεροδρόμιο ολότελα και επέστρεψα μετά από μισή ώρα..!!!Ενώ εγώ δε βγήκα καν από το αεροδρόμιο,και απλά πήγα στις αναχωρήσεις!!!Που είναι το μεμπτό δηλ όσον αφορά εμένα;;Και όπως ανέφερα στο ποστ,παρόμοιο περιστατικό μου είχε συμβεί και στην ολυμπιακή και πήγα στα γραφεία τους στο Ηράκλειο,τα οποία βρίσκονται στο χώρο των αναχωρήσεων.
 
Λοιπόν! Και εγώ θα σε ψιλο-απογοητεύσω γιατί η δήλωση για "κατεστραμμένη" αποσκευή πρέπει να γίνεται αμέσως μετά την παραλαβή... Όμως δοκίμασε δε χάνεις και τίποτα...
Γενικά όταν κάνεις check in η αερ.εταιρία αναλαμβάνει να σου μεταφέρει "άρτια" την αποσκευή, αν είναι ήδη κατεστραμμένη το σημειώνουν (τουλάχιστον έχουν τη δυνατότητα) στα tags υπάρχει χώρος για τέτοιες σημειώσεις (βλέπε "limited responsability" κλπ κλπ)
Επίσης είναι σχεδόν υποχρεωτικό να μην είναι "μάρκα μ'έκαψες" η βαλίτσα σου, γιατί δε θα βγάλεις άκρη...Οι "σοβαρές" εταιρίες-κατασκευαστές αποσκευών στέλνουν καταλόγους με τα κομμάτια της βαλίτσας που σπάνε και ή έχεις την ανάλογη αποζημίωση ή στην επιδιορθώνουν αυτοί...

Εμένα το καλοκαίρι η ΟΑ μου έσπασε μια ρόδα, πήγα στον υπάλληλο έκανα τη δήλωση μετά την πήγα σπίτι μου για να την αδειάσω και το απογευματάκι την πήγα στα γραφεία στην πόλη να τους την παραδώσω. Εκεί ανακάλυψα ότι τις στέλνουν στην Αθήνα για επισκευή. Περιττό να σας πω ότι "κινδύνεψα" να αναχωρήσω από τα Χανιά και η βαλίτσα ακόμα επισκευαζόταν! :D Με λίγη "πίεση" όμως κατάφερα να την έχω πίσω, γεμάτη από ένα τόνο κόκκινα tags που γράφαν Rush!!! :mrgreen:
 
Όταν κατα την (εκ)φόρτωση των αποσκευών στο αεροσκάφος εντοπίζεται αποσκευή με φθορές (κυρίως όταν βρίσκεται ανοιχτή) ειδοποιείται το τμήμα απολεσθέντων από τον ramp agent, στο οποίο δίνεται το όνομα του επιβάτη και ο αριθμός του tag της αποσκευής. Επίσης για να αποφύγουμε περισσότερες ζημιές, η βαλίτσα τοποθετείται όσο γίνεται απομονωμένη από τις υπόλοιπες στο αμπάρι.
 
Top