Καθυστερήσεις Aegean

Τον τελευταίο καιρό πέρασα από HER πολύ. Το α/δ κάποιες μέρες έχει σοβαρότατο πρόβλημα και οι καθυστερήσεις ήταν de facto ανεξαρτήτου εταιρείας. Κι απ' την ΟΑ έφαγα (την μία φορά μάλιστα πάθανε τα νεύρα μας γιατί μας αλλάζαν την ώρα μπρος-πίσω ανα 20λεπτο) κι απ' την CY.

Για το θέμα της Α3, το πρόβλημα ίσως να μην οφείλεται τόσο στα slots όσο στις τσαρτεριές τους, όπου είναι σύνηθες φαινόμενο οι καθυστερήσεις, και μεταφράζεται σε καθυστερημένες αφίξεις α/φών, πληρωμάτων κτλ.
 
Πιο σωστός όρος είναι το ctot (calculated take off time), σε απλά ελληνικά πότε επιτρέπεται να απογειωθεί το αεροσκάφος από άποψη εναέριας κυκλοφορίας. Από τον Ιούλιο και σε συγκεκριμένες μέρες για συγκεκριμένους τομείς του FIR πέφτουν μεγάλα ctot γιατί μάλλον το ΚΕΠΑΘ δεν μπορεί να διαχειριστεί την κίνηση και αναγκαστικά μπαίνουν περιορισμοί (regulations) στην εναέρια κυκλοφορία. Το φαινόμενο είναι γενικό, δεν αφορά μόνο μια εταιρεία ή ένα αεροδρόμιο, αλλά δε συμβαίνει συνεχώς, παρά κυρίως ώρες και μέρες αιχμής ανάλογα με τον τομέα. Όποιος έχει πρόσβαση στα μηνιαία bulletin του cfmu για το atm στην ευρώπη θα διαπιστώσει τη αλήθεια των παραπάνω για τα προβλήματα της Ελλάδας. Πάντως, για να μην είμαστε γκρινιάρηδες, παραδοσιακά οι μεγαλύτερες και συχνότερες καθυστερήσεις λόγω εναέριας κυκλοφορίας παράγονται στην Ισπανία και στη Γερμανία.
 
Εντάξει, τη στιγμή που το Barajas μόνο του πρέπει να διαχειριστεί περισσότερους επιβάτες από το σύνολο των ελληνικών αεροδρομίων, πώς να μην γκρινιάζουμε;
 
καλησπερα,μιας και δεν εχω μεγαλη εμπειρια απο πτησεις,θα ηθελα να ρωτησω το εξης,ποια η διαφορα μεταξυ προγραμματισμενης και αναμενομενης ωρας αναχωρησης? απο οτι βλεπω η διαφορα αυτη μπορει να φτανει και τα 40 ή 50 λεπτα, ολη αυτη την ωρα οι επιβατες ειναι μεσα στο αφος η στο check in?ευχαριστω
 
Υπάρχει προγραμματισμένη και αναμενόμενη ώρα άφιξης βασικά. Συνήθως η αναμενόμενη ώρα άφιξης είναι νωρίτερα της προγραμματισμένης-εφόσον η πτήση έχει αναχωρήσει στην ώρα της.
 
Ευχαριστω για την απαντηση.οι επιβατες δλδ επιβιβιζονται βασει της προγ κ μπορει να περιμενουν κ 40-50 λεπτα μεχρι την αναμενωμενηωρα αναχωρησης
 
Διαστάσεις λαμβάνει πλέον το φαινόμενο των καθυστερήσεων. [url=http://www.newsbomb.gr/koinw...w.newsbomb.gr/koinwnia/story/4 ... ysteriseon[/url]

Γιατί δεν παρεμβαίνουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί;
Μπορεί κανένας να μας διαφωτίσει για το ποιοί είναι αυτοί οι μηχανισμοί και τι μπορούν να κάνουν;
Ενημερωτικά οι 216 και 218 για Ρόδο έφθασαν στις 22:30 με καθυστέρηση 2 και 1 ώρας αντίστοιχα.
 
Νομίζω οι καθυστερήσεις οφείλονται στο ότι είναι εκτός το SX-DGD για τέταρτη μέρα.
Μάλιστα όταν έχει κενό το SX-DGF-που είναι μόνιμα στη Καλαμάτα-ανεβαίνει Αθήνα για να εκτελέσει κάποια δρομολόγια. Σήμερα εκτέλεσε την Α3220|1 για KGS την Α3960|1 για OTP και την Α3992|3 για IST.
 
Eντάξει, τα πράγματα δεν είναι τοσο τραγικά ωστόσο υπάρχει πρόβλημα καθώς με το που βγεί εκτός ένα α/φος γίνεται της μουρλής (στο BHX θα ακούνε Α3 και θα στρίβουν ας πούμε) ενώ όσο περνάει και η μέρα συσσωρεύονται καθυστερήσεις που αναποφεύκτα τις "απολαμβάνουν" οι βραδινές πτήσεις. Πέραν του απ' ότι φαίνεται σφιχτού πτητικού προγράμματος η εντύπωση μου είναι ότι πρέπει να υπάρχει κι ένα θεματάκι με τα πληρώματα (λίγα; κακές τοποθετήσεις; δεν ξέρω).

Πάντως, μη ξεχνάμε ότι μιλάμε για Ιούλιο και Αύγουστο που γίνεται πραγματικό μακελειό με τις καθυστερήσεις. Νομίζω ότι η Α3 μαθαίνει φέτος να παίζει ως πιό μεγάλο παιδί, του χρόνου όμως δεν επιτρέπονται παρόμοια λάθη, οφείλουν να λάβουν τα μέτρα τους για να προστατέψουν τόσο τους επιβάτες τους όσο και το brand που με τόσο κόπο χτίστηκε όλα αυτά τα χρόνια. Διαφορετικά δεν θα έχουν καμία διαφορά με τον υπόλοιπο τσαρτερόκοσμο και είναι κρίμα...

ΥΓ
Εδώ θα δείτε και μερικά παράπονα, το BHX-RHO της 5/7 έχει ήδη 2, έρχονται και της 2/8, ενώ υπάρχει και το ZRH-RHO που είχε γίνει με Swift...
 
Top