Χωρίς καμία διάθεση προσωπικής μομφής ή υπονοούμενου ο κ. alex96 κολλημένος συναισθηματικά ίσως στις ένδοξες εποχές του μονοπωλίου αλλά και της ασυδοσίας της π.ΟΑ, τοποθετούμενος σχεδόν πάντα με απαξίωση στις όποιες προσπάθειες άλλων εταιριών στην μετά π. ΟΑ εποχή, εμφανιζόμενος ως ειδικός εμπειρογνώμων σε θέματα αεροπορικά ( όπως έλεγε και ο αείμνηστος Χατζηχρήστος του παλιού κινηματογράφου στη ταινία ο κ. Πτέραρχος ), με αφορμή τις όποιες δικαιολογημένες ή μη καθυστερήσεις της Α3 και το παραπάνω σχόλιο του viper, παρατηρώ ότι στη προσπάθειά του να εκφράζεται συνήθως πειστικά με ορθογραφικά σωστό γραπτό λόγο, από πλευράς γραμματικής και σύνταξης, μετά τόνων και σημείων στίξης ( αφού ειρήσθω εν παρόδω, του πήρε κάποιο χρόνο μέχρι να κατανοήσει την διαφορά του συνδέσμου “ότι” από την αναφορική αντωνυμία “ο,τι” ), με αποτέλεσμα οι ισχυρισμοί του να είναι ανεδαφικοί και εμφανώς εμπαθείς.
Του συνιστώ, αν και εκτός θέματος, να ξαναδιαβάσει καλόπιστα τα παραπάνω σχόλια του Computerise και Καραμήτρος air και να μην βγάζει τη χολή του με οποιαδήποτε αφορμή σε κάθε περίπτωση αναφοράς σε άλλες εταιρίες και ιδιαίτερα στην Α3
Άλλωστε δεν ισχυρίζομαι ότι η Α3 είναι ντε και καλά «το λουλούδι», αν μάλιστα λάβω υπόψη και την σωστή περιεχομένου ένσταση του Computerise.
Πιστεύω όμως στη παρούσα συγκυρία της χώρας και των αντικειμενικών δεδομένων στα αεροπορικά δρώμενα γενικότερα, ότι είναι μια αξιόλογη ελληνική εταιρία, μέλος μεγάλης Συμμαχίας, με δυναμική περαιτέρω ανάπτυξης ως «εθνικού αερομεταφορέα» με ο, τι αυτό σημαίνει.
Ως προς τις καθυστερήσεις, είναι ένα σύνθετο ζήτημα και αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες, κι αυτό είναι και κατανοητό και ανεκτό, σίγουρα δεν πρέπει να είναι σύνηθες και ή διαρκές για οποιαδήποτε εταιρία.
Αυτό ήταν μάλλον το χαρακτηριστικό διαρκές πρόβλημα κυρίως της τελευταίας εποχής Ο.A ( airlines) με τα leased και τις τεράστιες τσαμπουκαλίδικες καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.