Χάρτες αεροδιαδρόμων Ελλάδας

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
ean exei upopsin tou kapios pou mporo na vro tous diadromous apo kapious xartes pano apo thn ellada.
thanks
 
Last edited by a moderator:
gioannis":3ckgt0p8 said:
ean exei upopsin tou kapios pou mporo na vro tous diadromous apo kapious xartes pano apo thn ellada.
thanks
Μπορειτε να παραγγειλετε απο το site της Jeppesen(http://www.jeppesen.com) απλα ειναι λιγο ακριβοι. Επισης θελω να προτεινω χωρις να ειμαι σιγουρος το http://www.pilotshop.gr η τελος καποια αερολεσχη.
 
Μά και στο pilotshop να τους βρής,πάλι ακριβοί θα είναι,αφού ούτως ή άλλως jeppesen είναι και αυτοί,και μάλιστα εισαγόμενοι (ενώ άν τους παραγγείλης από το site τής jeppesen θα σού έρθουν κατ'ευθείαν)

Στίς αερολέσχες πάλι,δέν ξέρω άν θα βρής κάτι περισσότερο από low altitude charts.Ψάξε πάντως,δέν χάνεις τίποτε.
 
Military Aeronautical Information Publication (M.A.I.P.) Greece
Published by Joint Civil and Military ATS Group
Civil Aviation Authority
Section (YEP/E1/A)
P.O.Box 73751
GR-16604
Helliniko
Greece
 
Ψάχνοντας για μία σχετική ερώτηση, ξεθάβω το παρόν ως κάπως σχετικό.

Το γεγονός:
Πτήσεις απο Κύπρο προς Ελλάδα περνώντας πάνω απο την Ρόδο περνούν είτε για λίγο είτε για περισσότερο πάνω απο τις Τουρκικές ακτές και μετά ξαναμπαίνουν σε Ελληνικό χώρο. Εξαιρούνται τα Κυπριακά αεροσκάφη τα οποία και κάνουν παράκαμψη.

Οι ερωτήσεις:
- Είναι προκαθορισμένοι αεροδιάδρομοι αυτοί που υποχρεώνουν ένα αεροσκάφος να πετάξει πάνω απο άλλη χώρα για 5 λεπτά ή και λιγότερο και να ξαναμπεί στην χώρα απο την οποία εισήλθε;
- Τα τέλη υπερπτήσεως είναι αναλογικά με την διάρκεια παραμονής στον εκάστοτε εναέριο χώρο;
- Συμφέρει γενικά την κάθε φχψ εταιρεία να μπει σε Τουρκικό χώρο για τόσο λίγο απο το να τον παρακάμψει; Έχουν λόγο γενικά οι κυβερνήτες/εταιρείες σε αυτό ή ανατίθεται ο συγκεκριμένος διάδρομος χωρίς να ερωτηθούν;

Τα έχω πραγματικά απορία, κάθε βοήθεια ή επεξήγηση ευπρόσδεκτη.
 
Προφανώς αναφέρεσαι στον αεροδιάδρομο UL609 και στο κομμάτι από τη Ρόδο που περνάει πάνω από την χερσόνησο της Datca μέχρι περίπου να ξαναμπεί τυπικά στον ελληνικό εναέριο χώρο βορείως της Λέρου.

Είναι προκαθορισμένος αεροδιάδρομος αυτός ναι. Τα ερωτήματα λύνονται με το δεδομένο ότι στο κομμάτι αυτό είναι εκχωρημενος ο έλεγχος από τους Τούρκους στους Έλληνες ΕΕΚ για διευκόλυνση της κυκλοφορίας και άσκοπη αλλαγή συχνότητας στην ουσία για 5' από το FL245 και άνω.

Τα τέλη διαδρομής στο σημείο αυτό υπολογίζονται κανονικά για την Ελλάδα η οποία παρέχει και τον έλεγχο άλλωστε.

Δεν έχουν λόγο να παρακάμψουν οι εταιρείες τον χώρο αυτό γιατί ο αεροδιάδρομος έγινε για συγκεκριμένο λόγο που τους βολεύει αφού κόβουν μίλια.

Οι εταιρείες (οι επιμελητίες τους) διαλέγουν το optimum route για αυτές και το καταθέτουν στο flight plan τους λαμβάνοντας υπόψη τους όποιους περιορισμούς μπορεί να υπάρχουν (ύψη, δεσμεύσεις χώρων λόγω mil ασκήσεων κ.ά.)
 
Άρα ουσιαστικά για μεγάλο ύψος και για την συγκεκριμένη διέλευση ο έλεγχος παραμένει ελληνικός άσχετα αν η πτήση περνάει πάνω απο την Τουρκία.
Ξεκάθαρο πλέον, ευχαριστώ.

Υπάρχουν και άλλα παρόμοια σημεία άραγε στην περιοχή μας;
 
Αυτό που ανέφερες είναι το πιο χαρακτηριστικό.
Υπάρχει ένα ακόμα μικρό που στην ουσία είναι και γειτονικό του UL609 και βρίσκεται μεταξύ των σημείων CODIC και USINI και οριακά ακουμπά Τουρκία πάνω στον R19.
 
Top