Σωστό αυτό που λέει ο Μερνιον .
Δεν υπάρχει κανόνας για τα δύο τέλευταία γράμματα. Εναπόκεινται στην επιλογή της κάθε χώρας. Σε μερικές χώρες είναι άσχετα.
Οι Γερμανοί έχουν (στα μεγάλα αεροδρόμια) βάλει το 3ο γράμμα ίδιο με το δεύτερο, και η πόλη είναι το τέταρτο.
ΠΧ EDDF (frankfurt) EDDM (munich). Στο Hannover είναι EDDV γιατί το Hamburg έχει πάρει το EDDH (πιό μεγάλη πόλη υποθέτω).
Οι Βρετανοί έχουν το ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετο στα τελευταία δύο γράμματα.
EGLL Heathrow, EGKK Gatwick, EGCC Manchester, EGPF Glasgow, EGHI Southampton, EGGW Luton κλπ κλπ.
Η εξήγηση που έχω πάρει για αυτήν την τελείως απροσάρμοστη τακτική, είναι ότι υπάρχει από παλαιοτάτων χρόνων, και έχει να κάνει με το ότι η πολεμική αεροπορία είχε διαλέξει αυτά τα 4letter codes, τα οποία υποδύκνειαν στον πιλότο, πιό είναι το εναλλακτικό αεροδρόμιο ( με την παλαιά του ονομασία). Δεν το κατάλαβα.
Υπάρχει βέβαια και ένα άλλο χαρακτηριστικό. Όλα τα αεροδρόμια στα νότια παράλια έχουν το Η σαν τρίτο γράμμα (Ηαmpshire???)
Στην Σκωτία έχουν το Ρ σαν τρίτο γράμμα. Στην βόρεια αγγλία το C . Αλλά και πάλι υπάρχουν εξαιρέσεις. Αλλά άντε να βρείς λογική στους άγγλους.
Οι καναδοί έχουν το πιό ωραίο σύστημα για μένα. Ενώ σαν χώρα έχει το δικαίωμα να βάλεις ότι θέλεις στο 3ο και 4ο γράμμα, στα 3letter codes μοιράζεσαι κωσικούς με όλα τα κράτη του κόσμου. Οι καναδοί έχουν CY ώς τα πρώτα 2 γράμματα του 4letter code. Πήρανε λοιπόν το Υ και το κάνανε πρώτο γράμμα στα 3letter codes. Όλοι οι συνδυασμοί ήταν ελεύθεροι γιατί δεν υπάρχουν πολλές πόλεις στον κόσμο που θα πέρνανε το Υ σαν πρώτο γράμμα.
Καταφέρανε λοιπόν και έχουν 4letter code CYYZ στο Τορόντο και 3letter ΥΥΖ. Πολύ βολικότερο από το LGTS/SKG
Αυτό βέβαια το έχουν και οι Αμερικάνοι στα μεσαία και μεγάλα αεροδρόμια (KJFK/JFK, KORD/ORD κλπ) αλλά αυτοί δεν μετράνε στον "συναγωνισμό" γιατί ήταν μπροστά όταν βγήκε η πίτα από τον φούρνο, την κόψανε αυτοί και διάλεξαν και κομμάτια !