Κρατική ενίσχυση στην Aegean

K.A320

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/03/2011
Μηνύματα
61
Likes
22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Τα 120 εκατομυρια που δινει το δημοσιο αντιστοιχουν στο 46% των μετοχων της, Δηλαδη το κρατος θα μπορουσε να παρει 46% μετοχες ανταλαγμα για τα χρηματα που δινει. Οταν με το καλο τελειωσει και ολα πανε καλα το ξρατος μπορουσε να ρευστοποιησει τις μετοχες και να βαλει τα χρηματα πισω τοσο απλα.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.185
Likes
797
Περιοχή
Elbonia
Έχετε καταλάβει ότι το 46% των μετοχών στο κράτος σημαίνει κρατικοποίηση, έτσι;
 

K.A320

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/03/2011
Μηνύματα
61
Likes
22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Οχι απαραιτητα μια πνπ μεχρι τη ληξη της πανδημιας με 158 την περναει η βουλη αμεσα. οι μετοχοι ειναι το προβλημα που θα εχαναν ολα τα αλλα πολυ απλα.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.185
Likes
797
Περιοχή
Elbonia
Όχι απαραίτητα; Συγγνώμη, γνωρίζετε σίγουρα αριθμητική;
 

K.A320

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/03/2011
Μηνύματα
61
Likes
22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Γνωριζετε τι σημαινει πνπ;
 

Pirate

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/08/2013
Μηνύματα
37
Likes
57
K.A320":k1860a1i said:
Τα 120 εκατομυρια που δινει το δημοσιο αντιστοιχουν στο 46% των μετοχων της, Δηλαδη το κρατος θα μπορουσε να παρει 46% μετοχες ανταλαγμα για τα χρηματα που δινει. Οταν με το καλο τελειωσει και ολα πανε καλα το ξρατος μπορουσε να ρευστοποιησει τις μετοχες και να βαλει τα χρηματα πισω τοσο απλα.

Τα έχουμε ξαναγράψει, δε γινονται έτσι οι ΑΜΚ.

Δλδ το Γερμανικό δημόσιο που έβαλε 9 δις σε μια εταιρία με χρηματιστηριακή αξία κοντά στα 4 δις θα έπρεπε να πάρει το 150% της LH.

Επίσης οι σημερινοί μέτοχοι θα κληθούν να βάλουν και αυτοι χρήματα.

Έχει συμβεί σε κάποια άλλη αεροπορική της Ευρώπης?
 

Aris1979

Economy-Class-Member
Εγγραφή
19/08/2017
Μηνύματα
115
Likes
72
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
skyboy":148brf5j said:
Διερωτάται κάποιος εύλογα ότι αν είναι να διασωζουμε τη ζημιογόνα aegean γιατί τότε αποκρατικοποιησαμε την Ολυμπιακή; για να καρπωνεται τα κέρδη ο ιδιώτης τις καλές χρονιές και τις κακές να μοιραζόμαστε τις ζημίες; γνώμη μου είναι πως όταν ξεκινά η κρατική παρέμβαση ξεκινάνε μαζί και οι αδικίες. Θα πρέπει να συγκρίνουμε τη βοήθεια έχουν λάβει και άλλες ελληνικές επιχειρήσεις που έχουν πληγεί από την πανδημία όπως πχ τα ξενοδοχεία. Να βάλω και στην εξίσωση ξένες αεροπορικες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, έχουν βάσεις και δημιουργούν και αυτές θέσεις εργασίας; (volotea, Ryanair) μήπως θα έπρεπε να εισπράξουν και αυτές ελληνική επιδότηση ανάλογη του στόλου και του πτητικου έργου που έχουν στην Ελλάδα;

1. Η Ολυμπιακή ήταν επί δεκαετίες ζημιογόνος. Προοπτικές κερδοφορίας δεν είχε ποτέ. Η aegean είναι ζημιογόνος σε κατάσταση παγκόσμιας πανδημίας.

2.Τις καλές χρονιές τα κέρδη τα καρπώνεται και το κράτος, μέσω της φορολογίας των εσόδων.

3. Volotea ας πάρει βοήθεια από την Ισπανία, η Ryanair από την Ιρλανδία κοκ . Από τη χώρα που έχουν πάρει ΑΦΜ. Φαντάζομαι ότι τα κέρδη της Ryanair στο ATH - SKG για παράδειγμα φορολογήθηκαν στην Ιρλανδία, πού στηρίζεται το επιχείρημα τώρα να πάρουν αναλογική ελληνική κρατική ενίσχυση.

Ούτε οικονομολόγος είμαι, ούτε ανήκω στον αεροπορικό χώρο. Αλλά αν πάλι κάτι δε καταλαβαίνω σωστά, παρακαλώ διορθώστε με.
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
645
Likes
214
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Φίλε Aris, Αφού δεν είσαι οικονομολόγος πως γνωρίζεις ότι η ΟΑ ήταν ζημιογόνα εταιρεία? Ούτε και εγώ είμαι οικονομολόγος αλλά ρώτησα κάποιον που εργάζονταν στις οικονομικές υπηρεσίες της ΟΑ και μου είπε ότι δεν δημοσίευαν καν Ισολογισμούς για να μην φαίνεται η οικονομική κατάσταση της εταιρείας και οι οφειλές του κράτους προς αυτήν. Φυσικά όπως αποδείχθηκε ήταν άλλος ο λόγος!!!. Η ΟΑ ήταν μια Κρατική Εταιρεία και ως τέτοια ο κύριος μέτοχός της όφειλε να την χρηματοδοτεί (φυσικά την Διοικούσε και την διαχειριζόταν με λάθος τρόπο και καλά έκανε και την έκλεισε δικιά του ήταν). Τότε όμως δεν φώναξε κανείς μας για το πολύ χαμηλό ποσό πώλησης μιας και τα χρήματα θα έλειπαν από τις τσέπες μας. Είναι υποχρέωση των Εταιρειών να καταβάλουν τις φορολογικές και ασφαλιστικές τους υποχρεώσεις προς το κράτος - έδρα των. Δεν δωρίζουν τίποτε στο Κράτος πίστεψέ με απεναντίας μάλιστα κάποιες το φεσώνουν (όπως και τοθς εργαζόμενους) και αλλάζοντας φίρμα ξαναβγαίνουν στην πιάτσα. Όσον αφορά για τις δύο άλλες εταιρείες που ανέφερες νομίζω ότι για τις δραστηριότητες που ασκούν στον Ελλαδικό χώρο έχουν και Ελληνικό ΑΦΜ και φόρους οφείλουν και ασφαλιστικά για τους εδώ εργαζόμενους. Έτσι για μια προσπάθεια διόρθωσης στα γραφόμενά σου. Εδώ και δύο μέρες έθεσα ένα ερώτημα να εκφράσουν την άποψή τους όσοι συμφωνούν με την αναλογική χρηματοδότηση και των άλλων Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών και δεν έχει εκφραστεί κανένας παρόλο που έχουν σχολιάσει πάρα πολλοί. Για να βλέπω απόψεις !!!!!!!
 

Pirate

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/08/2013
Μηνύματα
37
Likes
57
CHRISTOS55":2ztavo2t said:
Εδώ και δύο μέρες έθεσα ένα ερώτημα να εκφράσουν την άποψή τους όσοι συμφωνούν με την αναλογική χρηματοδότηση και των άλλων Ελληνικών Αεροπορικών Εταιρειών και δεν έχει εκφραστεί κανένας παρόλο που έχουν σχολιάσει πάρα πολλοί. Για να βλέπω απόψεις !!!!!!!

Αν προ πανδημίας ήταν υγιεις και οι μέτοχοι τους ειναι διατεθειμένοι να βάλουν και αυτοί το μερίδιο τους, φυσικά και να στηριχτούν.

Όλους τους έχει ανάγκη η χώρα μετά το τέλος της πανδημίας.
 
Top