Κρατική ενίσχυση στην Aegean

Pirate":3rb5k7w9 said:
K.A320":3rb5k7w9 said:
Τα 120 εκατομυρια που δινει το δημοσιο αντιστοιχουν στο 46% των μετοχων της, Δηλαδη το κρατος θα μπορουσε να παρει 46% μετοχες ανταλαγμα για τα χρηματα που δινει. Οταν με το καλο τελειωσει και ολα πανε καλα το ξρατος μπορουσε να ρευστοποιησει τις μετοχες και να βαλει τα χρηματα πισω τοσο απλα.

Τα έχουμε ξαναγράψει, δε γινονται έτσι οι ΑΜΚ.

Δλδ το Γερμανικό δημόσιο που έβαλε 9 δις σε μια εταιρία με χρηματιστηριακή αξία κοντά στα 4 δις θα έπρεπε να πάρει το 150% της LH.

Επίσης οι σημερινοί μέτοχοι θα κληθούν να βάλουν και αυτοι χρήματα.

Έχει συμβεί σε κάποια άλλη αεροπορική της Ευρώπης?
Εχει επιδοτηθει απο καποιο κρατος μια ιδιωτικη αεροπορικη εταιρεια χωρις συμμετοχη τους κρατους;

Οι αεροπορικές θεωρούνταν ανέκαθεν οι ιερές αγελάδες της οικονομίας […]. Και στη Ελλάδα η κρατική συμμετοχή έχει μακρά παράδοση. Σπανίως η δραστηριοποίηση αυτή όμως ήταν συμφέρουσα. Είναι αμφίβολο εάν μια κρατική κεφαλαιακή λύση με χρήματα φορολογουμένων μπορεί να λύσει δια παντός τα προβλήματα ενός κλάδου με πλεονάζουσα σε παγκόσμιο επίπεδο προσφορά».
 
Έλα, πες. Από πού αντέγραψες την παράγραφο προσθέτοντας το "Ελλάδα" εκεί που δεν υπήρχε και το παρουσιάζεις ως δικό σου;
 
Διεκδικείς πνευματικά δικαιώματα μήπως;
 
Δεν περίμενα κάτι άλλο από ψευτομάγκικη αντίδραση. Εύγε.

Εδώ μέσα μοιραζόμαστε τις σκέψεις μας. Καμιά φορά παραθέτουμε και σκέψεις ή πληροφορίες από άλλες πηγές και βάζουμε λινκ ή λέμε πού τις βρήκαμε. Όταν κλέβουμε ολόκληρες παραγράφους, τις αλλάζουμε ώστε να εξυπηρετούν εμάς και τις παρουσιάζουμε ως δικές μας, τότε απλώς κοροϊδεύουμε τους συνομιλητές μας.
 
Όταν ζητάς εξηγήσεις στα ήδη εξήγημενα, μη έχοντας τι να πεις εξαπολύεις χαρακτηρισμούς και ειρωνείες. Για να σε σέβονται πρέπει να σεβεσαι!
 
K.A320":1pevkpgs said:
Οι αεροπορικές θεωρούνταν ανέκαθεν οι ιερές αγελάδες της οικονομίας […]. Και στη Ελλάδα η κρατική συμμετοχή έχει μακρά παράδοση. Σπανίως η δραστηριοποίηση αυτή όμως ήταν συμφέρουσα. Είναι αμφίβολο εάν μια κρατική κεφαλαιακή λύση με χρήματα φορολογουμένων μπορεί να λύσει δια παντός τα προβλήματα ενός κλάδου με πλεονάζουσα σε παγκόσμιο επίπεδο προσφορά».
Η Aegean πως κατόρθωσε τόσα χρόνια να είναι κερδοφόρα και ταυτόχρονα να επεκτείνεται κάνοντας μεγάλες επενδύσεις?
Μήπως απλά ο κλάδος είναι ασύμφορος για εταιρείες με την εταιρική κουλτούρα της Αλιτάλια, της δημόσιας Ολυμπιακής, της Τarom, των συχωρεμένων Κυπριακών Αερογραμμών ή των Malev, Balkan, JAΤ/Air Serbia κλπ. κλπ.? Μήπως λέω..
 
Όσες ανέφερες είναι κρατικές που ενδεχομενως κάνουν και κοινωνική πολιτική και άλλα πολλά στραβά. Αν θες διάβασε τη δήλωση καρφί του Γρυλλου για την Αιγαίου με την παραλαβη του neo. Και βγάλε μόνος το συμπέρασμα.
 
^^^
Ο Γρύλλος είναι αυτός που επι ΣΥΡΙΖΑ η εταιρεία του από μερικές δεκάδες χιλιάδες επιβάτες το χρόνο έφτασε να διακινεί πάνω από 1,2 εκατομμύρια πετώντας μόνο στο εσωτερικό?
Και που από τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών που κέρδισε τους περισσότερους διαγωνισμούς εισέπραττε μερικές δεκάδες εκατομμύρια Ευρώ το χρόνο απο το Υπουργείο Οικονομικών?
Εκτός απο τον Γρύλλο ο από πέρυσι τον Οκτώβριο καινούργιος ...τσέο του ομίλου και πρώην υφυπουργός οικονομίας της κυβέρνησης Τσίπρα Στέργιος Πιτσιόρλας έκανε κάποια δήλωση?
Για να βγάλουμε ολοκληρωμένα συμπεράσματα ρωτάω...
 
Αφού ανελυσες το πλάνο της sky express και την ανέλιξη της μηπως μπορείς να μας πεις και για την ellinair;
 
Το καρφί του Γρυλλου, ο κολλητός του τάδε, ο διαπλεκόμενος δείνα, η 'πηγή' εκ των έσω που δεν κατονομάζεται.
Εικασίες, υπονοούμενα, θεωρίες συνομωσίας, ουσιαστικά καταγγελίες για παράνομες συμπεριφορές και διαδικασίες κάτω από το τραπέζι.
Ειλικρινά, θα συνεχίσουμε στο ίδιο επίπεδο; Ειλικρινά θα συνεχίζουμε να διαβάζουμε τις θεωρίες του καθενός να παρουσιάζονται σα γεγονότα;
Οποίος θέλει να πει κάτι να το λέει ξεκάθαρα. Προσωποποιημένα και στοχευμένα. Να έχει απόδειξη γιαυτό που λέει όμως και να απευθυνθεί στον αρμόδιο εισαγγελέα.
Εδω είναι αεροπορικό φόρουμ και όχι προεκλογικό κέντρο κόμματος στη δεκαετία του 90.
 
Top