K.A320
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/03/2011
- Μηνύματα
- 61
- Likes
- 22
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- THY
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- lgsa
Εχει επιδοτηθει απο καποιο κρατος μια ιδιωτικη αεροπορικη εταιρεια χωρις συμμετοχη τους κρατους;Pirate":3rb5k7w9 said:K.A320":3rb5k7w9 said:Τα 120 εκατομυρια που δινει το δημοσιο αντιστοιχουν στο 46% των μετοχων της, Δηλαδη το κρατος θα μπορουσε να παρει 46% μετοχες ανταλαγμα για τα χρηματα που δινει. Οταν με το καλο τελειωσει και ολα πανε καλα το ξρατος μπορουσε να ρευστοποιησει τις μετοχες και να βαλει τα χρηματα πισω τοσο απλα.
Τα έχουμε ξαναγράψει, δε γινονται έτσι οι ΑΜΚ.
Δλδ το Γερμανικό δημόσιο που έβαλε 9 δις σε μια εταιρία με χρηματιστηριακή αξία κοντά στα 4 δις θα έπρεπε να πάρει το 150% της LH.
Επίσης οι σημερινοί μέτοχοι θα κληθούν να βάλουν και αυτοι χρήματα.
Έχει συμβεί σε κάποια άλλη αεροπορική της Ευρώπης?
Οι αεροπορικές θεωρούνταν ανέκαθεν οι ιερές αγελάδες της οικονομίας […]. Και στη Ελλάδα η κρατική συμμετοχή έχει μακρά παράδοση. Σπανίως η δραστηριοποίηση αυτή όμως ήταν συμφέρουσα. Είναι αμφίβολο εάν μια κρατική κεφαλαιακή λύση με χρήματα φορολογουμένων μπορεί να λύσει δια παντός τα προβλήματα ενός κλάδου με πλεονάζουσα σε παγκόσμιο επίπεδο προσφορά».