Κριτικη στην ΥΠΑ

Rhodes

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/07/2007
Μηνύματα
18
Likes
0
Περιοχή
Rhodes
Χ-ray

Μόνο που οι επιβάτες δεν το καταλαβένουν αυτό.Και η δική μου δουλειά καθυστερεί σαν check in.Πρέπει να λέω στο κάθε επιβάτη με απόλυτη ευγένεια να κατεβάσει την βαλίτσα του και να την πάρει στο X-Ray και αυτό αν το καταλάβει με την πρώτη φορά και αν την πάρει στο σωστό μηχάνημα είναι αρκετά χρονοβόρο πιστεψέ με.
 

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Εκτος απο τον περιεργο αυτο τροπο ελεγχου των μεγαλων αποσκευων παρατηρω οτι ο ελεγχος π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος γινεται με βαση την υποκειμενικη κριση των υπαλληλων.Για παραδειγμα οταν εφευγα απο Θεσσαλονικη για Χιο,ειχα βαλει μεσα στη μοναδικη μεγαλη βαλιτσα ενα Laptop.Το εντοπιζουν στην οθονη και ο υπαλληλος μου ζητησε να βγαλω τον υπολογιστη και να τον ανοιξω!Χρονοβορα διαδικασια αφου ως γνωστον ο υπολογιστης ειναι περισσοτερο αργος με τη μπαταρια και φυσικα θα πρεπει να κλεισουν τα Windows,για να ξαναμπει μεσα κλειστος.Τον Ιουλιο τον ιδιο υπολογιστη τον ειχα βαλει σε σακιδιο ωμου.Πριν περασω την τσαντα στο μηχανημα ειπα στους αστυνομικους οτι εχω βαλει Laptop.Μου ειπαν να το αφησω μεσα στη τσαντα και ετσι περασε.
Το μονο αεροδρομιο που πραγματοποιει προβλεπομενα τους ελεγχους ειναι το Ελ.Βενιζελος οπου περνουν τη μεγαλη βαλιτσα την ελεγχουν σε μερος που δε βλεπεις και μονο εαν προκυψει κατι υποπτο σε καλουν.Επισης δε σου ζητουν να θεσεις σε λειτουργια τον υπολογιστη και ζητουν παντα να τον δουν.Συμπαιρασμα!ΥΠΑ και Αστυνομια δεν ξερουν τι τους γινεται και ευτυχως που δεν εγινε καμια στραβη να τρεχουμε.Το μονο καλο ηταν η ευγενικη συμπαιρηφορα του υπαλληλου της ΥΠΑ στη Θεσσαλονικη.
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.779
Likes
140
jetflight":d66my1b2 said:
π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος

Τον έλεγχο τον κάνει ιδιωτική εταιρεία security.
 

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Ισως για αυτο ηταν ευγενικος ο υπαλληλος.
 

Eichman in Jerusalem

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/09/2007
Μηνύματα
41
Likes
0
Περιοχή
Λαγκαδάς
xristos":2pru73q0 said:
jetflight":2pru73q0 said:
π.χ στο Μακεδονια για τις μεγαλες αποσκευες του οποιου την ευθυνη εχουν καποιοι υπαλληλοι της ΥΠΑ εαν δεν κανω λαθος

Τον έλεγχο τον κάνει ιδιωτική εταιρεία security.

Η ίδια εταιρία που κάνει και τον έλεγχο στον ΑΙΑ (παρεπιπτόντως)
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.512
Likes
61
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
στον aia γυνετε απο την icts ενω στο skg apo thn 3δελτα
 

elkas

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/12/2005
Μηνύματα
5
Likes
0
Έχουν γίνει επίσημες και αυστηρές παρατηρήσεις από επιθεωρητές ασφαλείας της Ε.Ε. ότι η παλαιά διαδικασία (πρώτα security screen και μετά check in) επιτρέπει την παρέμβαση στην αποσκευή μετά τον έλεγχο και την τοποθέτηση απαγορευμένων αντικειμένων και ουσιών μέσα σε αυτήν (πιθανόν από τη μη ελεγχθείσα χειραποσκευή ή από αντικείμενα που ο επιβάτης έχει πάνω του).
Η Διεύθυνση Ασφαλείας της ΥΠΑ (ΥΠΑ/Δ15) για την επίλυση του ζητήματος διέταξε την αλλαγή της σειράς των ελέγχων (πρώτα check in αι μετά security screen).
 

Sotiris35

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
25/04/2010
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGPZ
Γεια σε όλους,

Ειμαι καινούριο μέλος και είναι η πρώτη φορά που ποστάρω. Αναζητώντας στο google διάφορες πληροφορίες σχετικά με ένα περιστατικό, έπεσα πανω σε αυτό το φόρουμ.
Το περιστατικό έχει ως εξής:
Πέρυσι τον Οκτώβριο ταξίδευα με τη γυναίκα μου από Άκτιο για Ντύσσελντορφ. Πηγαίνοντας για τσεκ-ιν, περάσαμε από τη γνωστή διαδικασία η οποία είναι μοναδική Ελληνική πατέντα: Σκανάρισμα της βαλίτσας και μετά τσεκ-ιν. Έλα όμως που η γυναίκα μου είχε μέσα στη βαλίτσα μια θήκη γυαλιών ηλίου η οποία για κάποιο λόγο φαινόταν ύποπτη(κατά την αστυνομία) στην οθόνη του σκάνερ. Έτσι ο κύριος τραμπούκος μας είπε: "ανοίξτε τη βαλίτσα". Την ανοίξαμε και ο τραμπούκος λοιπόν, (ο οποίος παρεπιπτώντως έβριζε τους τουρίστες με το παραμικρό), φόρεσε κάτι πλαστικά γάντια και άρχισε το ψάξιμο. Αφού έφερε τα πάνω κάτω μέσα στη βαλίτσα, αφού μέχρι και τα εσώρουχα της γυνάικας μου έβγαλε έξω, και κάτι τρύπιες κάλτσες δικές μου, και αφού δεν βρήκε τίποτα ύποπτο, μας είπε να την ξανακλείσουμε.
Και εγώ ρωτώ: έχει δικαίωμα ο κάθε τραμπούκος να ανοίξει τη δικιά μου τη βαλίτσα στο πάτωμα του αεροδρομίου, μπροστά σε 200 άτομα? Και όλοι να κοιτάνε με το στόμα ανοιχτό για να δούν τι μπορεί να είναι αυτό το ύποπτο πράγμα? (Προσοχή, δε μιλάω για τη χειραποσκευή, όπου εις γνώση σου υπάρχει το ενδεχόμενο να την ανοίξουν μπροστά στον κόσμο). Μιλάμε για πολύ κόσμο μέσα στο αεροδρόμιο. Καμια 10 πτήσεις εκείνο το απόγευμα. Δεν είχες που να πατήσεις.
Παρατηρώ λοιπόν, ότι με την κατάσταση που επικρατεί στα περιφερειακά αεροδρόμια, το παραπάνω ενδεχόμενο έναι αναπόφευκτο. Και αναρωτιέμαι με το μικρό μου το μυαλό: Αφού ο ιμάντας που κουβαλάει τις βαλίτσες φεύγει από την κεντρική αίθουσα και πηγαίνει τις βαλίτσες σε κάποιο άλλο μέρος, είναι τόσο δύσκολο το σκανάρισμα να γίνει σε αυτό το άλλο μέρος? Δεν θα μπορούσε το σκάνερ να εγκατασταθεί κάπου ενδιάμεσα στον ιμάντα έτσι ώστε καθως προχωρανε οι βαλίτσες να ελεγχθούν κιόλας?
Ας μην αναφερθώ στην κατάσταση που επικρατούσε στην αίθουσα αναχωρήσεων. Καθόμασταν στο πάτωμα, όλες οι οθόνες σβηστές, από προσωπικό τίποτα, υπήρχαν 5 gates και έπρεπε να μυρίσεις τα νύχια σου για να δείς από που θα φύγεις. Αν δε σε διαφωτήσουν τα νύχια σου, τότε κάθε φορά που βλέπεις να γίνεται boarding πρέπει να πηγαίνεις και να ρωτάς: "Είναι για Ντύσσελντορφ εδώ?" Το αστείο είναι ότι κατα την επιβίβαση ρώτησα την κοπέλα της ολυμπιακής (η οποία δεν έλεγξε ούτε ένα διαβατήριο) γιατί δεν υπάρχει καμια πληροφορία στις οθόνες? Και αυτή απάντησε ότι δεν είναι δική της δουλειά αλλά της ΥΠΑ.
Καταλαβαίνω λοιπόν, και από άλλα τοπικς που διάβασα, ότι μια βρεγμένη σανίδα χρειάζεται σε όλα αυτά τα κοπρόσκυλα της ΥΠΑ.
Σορρυ αν σας κούρασα,
Φιλικά.
 

satcorfu

Business-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2007
Μηνύματα
402
Likes
50
Περιοχή
Κέρκυρα
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKR
δεν ξέρω ποιους εννοείς όταν λες "κοπρόσκυλα" της ΥΠΑ... γιατί για το θέμα των οθονών, θα έπρεπε να υπάρχει υπάλληλος- οι που θα είχαν αυτή την δουλειά..έλα όμως που δεν υπάρχουν, γιατί κάθε χρόνο, οι πολιτικοί μας υπεύθυνοι, κάνουν οικονομία και δεν προσλαμβάνουν εποχιακό προσωπικό ( γιατί αν ήταν μόνιμοι θα έβριζες ότι κάθονται το χειμώνα !). Έτσι, όχι μόνο στο Ακτιο αλλά και σε άλλα αεροδρόμια μπορεί να δεις παρόμοιες εικόνες. Όσον αφορά το security, πραγματικά φαίνεται ότι ο εν λόγω κύριος ηταν απαράδεκτος. Έχεις και εσύ δικαιώματα όμως !! Το screening γίνεται πριν φύγει η βαλίτσα απο τον επιβάτη, ώστε αν χρειαστεί, να ανοιχτεί παρουσία του !! Αν υπήρχε το σύστημα HBS, που θα έκανε αυτόματα τέτοια δουλειά μπορεί να σε φώναζαν να πας εκεί να την ανοίξουν, αν έφτανε να βγει "πολύ ύποπτη". Ομως το HBS κοστίζει πολλά λεφτά και μάλλον υπερβολή είναι για ένα αεροδρόμιο τέτοιου ή και λίγο μεγαλύτερου μεγέθους. Αν μπει, με πολλά εκατομμύρια κόστος, κάποιοι θα λένε ότι ξοδεύονται τα "λεφτά του λαού" σε '"@$$%%6 ", έτσι δεν είναι ? και μετά θα λένε ότι έχουν 2-3 υπαλλήλους για τη συντήρησή του που καααάθονται !!!
 

Sotiris35

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
25/04/2010
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGPZ
Ζητω συγνωμη αν εθιξα καποιους με τον χαρακτηρισμο μου, ισως ηταν υπερβολικος. Εχει τυχει ομως να ταξιδεψω και απο Καβαλα αλλα εκει οι οθονες δουλευαν ρολοι. Ισως να εχεις δικιο που λες οτι χρειαζεται ειδικο προσωπικο για αυτη τη δουλεια και αναγνωριζω οτι το κρατος μας εχει αδυναμιες και οτι αυτο το προσωπικο δεν υπαρχει. Δεν θα μπορουσε ομως αυτη η απλη δουλεια να γινει από το υπάρχων προσωπικό; Προτιμουν αυτοι οι ανθρωποι να επικρατει το χαος και να εχουν ως άλοθι την έλλειψη προσωπικού, από το να ρίξουν έστω λίγο νερό στο κρασί τους και να ενδιαφερθούν για την εξυπηρέτηση των επιβατών; Ας σεβαστούν τουλάχιστον το γεγονός ότι ο μισθός τους είναι κατά πολύ μεγαλύτερος από το μισθό των υπολοίπων δημοσίων υπαλλήλων. Αυτό για μένα δείχνει ότι κάνουν τη δουλειά τους από αγκαρία. Και μη μου πείς οτι είναι σωστό να αφήνουν τον κόσμο να περιμένει στο πάρκινγκ του αεροδρομίου μέχρι να αποφασίσουν να ανοίξουν το αεροδρόμιο. Μου έχει τύχει και αυτό. Θεωρητικά το τσεκ ιν να πρεπει να ξεκινησει στι 10 για παραδειγμα και το αεροδρόμιο να ανοίγει στι 10.01. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το τσεκ ιν να ξεκινα με καθυστερηση και ο κοσμος (ειδικά οι τουριστες) να περιμενουν στο δρόμο. Θα μου πεις πάλι έλλειψη προσωπικού. Οκ, ανοιξέ το στις 10 παρά τέταρτο. Μου θυμίζει μια περίπτωση στο τελωνείο, όπου είχα μια δουλειά, και όταν πήγα ο υπάλληλος έπινε τσίπουρο στο καφενείο. Αναγκάστηκαν οι συνάδελφοί του να τον πάρουν τηλέφωνο, και όταν ήρθε μετά από μισή ώρα με έκραξε κιολας, ισχυριζόμενος ότι έπρεπενα παρω τηλέφωνο πρωτα.
Για το θέμα του ελέγχου που ήταν και η αρχική μου απορία: Πραγματικά δεν έχω ιδέα τι είναι το HBS γιατί δεν είμαι ειδικός. Εγώ απλά σκέφτηκα ότι από τη στιγμή που απασχολούνται αστυνομικοί επιτόπου, απλά φαντάστηκα γιατί να μην γίνεται αυτοί οι αστυνομικοί να κάνουν ακριβώς την ίδια δουλειά σε κάποιο άλλο μέρος με τα ιδια μηχανηματα και αν χρειαστεί να σε φωνάξουν. Αλλά ξαναλέω: αυτή ειναι μια απλή σκέψη ενός επιβάτη.
 
Top