Let's Shop Airbus

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
943
Likes
37
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

panagios

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/06/2009
Μηνύματα
135
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKL
αχχχχ....
ωραια πραγματακια εχει, αλλα το οριο των 30 ευρω ανα παραγγελια με ξενερωσε....
 

billos_340

Business-Class-Member
Εγγραφή
07/01/2010
Μηνύματα
272
Likes
0
Περιοχή
Μαρκόπουλο Αττικής
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Φίλε μου μπαίνεις στο ebay πατάς αναζήτηση για herpa wings και αγοράζεις ότι θες χωρίς περιορισμούς ;)
 

pulsar

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2005
Μηνύματα
154
Likes
10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EHAM
Αγόρασα την ίδια μέρα με το προηγούμενο μήνυμα (19 Ιουνίου) διάφορα καλούδια :mrgreen: και έλαβα το μήνυμα πως θ' αργούσε έως επτά μέρες η αποστολή λόγω φόρτου εργασίας κλπ. ΟΚ είπα, δεν βιαζόμουν.

Όταν πέρασαν δύο εβδομάδες χωρίς κάποιο update τους έστειλα ένα email αναζητώντας την τύχη της παραγγελίας. Μου ήρθε μια αυτόματη απάντηση που έλεγε πως θ' αργήσουν να μου απαντήσουν πάλι λόγω φόρτου.

Πλέον έχουν περάσει τρεις εβδομάδες από την παραγγελία και μία εβδομάδα από το email κι ακόμα ούτε φωνή, ούτε ακρόαση, ούτε αποστολή. Μόνο τα λεφτά στην κάρτα έχουν δεσμευτεί αλλά δεν έχουν χρεωθεί ακόμα.

Βαρέσαν διάλυση εκεί στο Airbus shop;

Είχε παραγγείλει και κανείς άλλος με τις εκπτώσεις; Αν, ναι, έχει κάποιο νέο από την παραγγελία του;

Ευχαριστώ! :mrgreen:

[edit] Αν και δεν απάντησαν στο πρώτο email, ξαναέστειλα. Όχι γιατί περμένω απάντηση, αλλά για να εκτονωθώ. :D
Η αυτόματη απάντηση έχει ως εξής:

If you have a query regarding an order from the Airbus Shop for the period May to 20 June, we are currently unable to provide an order status, as we had to struggle with technical problems. Please rest assured that all available goods on order will be dispatched as soon as possible and we will issue credit notes for items not received.

Μα τι να έγινε;
 

andreas-cyprus

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/02/2010
Μηνύματα
336
Likes
15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Και σε μένα ακριβώς το ίδιο πράγμα συμβαίνει. Μόνο που εγώ δεν έστειλα email και παρέλαβα την Παρασκευή ένα πακετάκι που περιείχε μόνο δυο στιλό και ένα pin. Τα υπόλοιπα άφαντα... Λογικά θα καθυστερήσουν, γι' αυτό μη σε προβληματίζει!
 

Arturo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2005
Μηνύματα
78
Likes
6
Παιδια μην ανησυχειτε για τις παραγγελιες σας. Οσο πλησιαζει ο Αυγουστος τα πραγματα στο εκπαιδευτικο κεντρο της Τουλουζης (εκει βρισκεται και το airbus shop) γινονται λιγο "χαλαρα". Φυσικο επομενο να αργουν και αυτοι. Θεωρω οτι θα σας τα στειλουν ολα εστω και με καθυστερηση...

υγ.εχω παθει ακριβως το ιδιο και εγω περυσι τον αυγουστο.
 

andreas-cyprus

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/02/2010
Μηνύματα
336
Likes
15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Μετά από 2 μήνες που έκανα την παραγγελία μου, έλαβα το εξής mail:

"Dear Andreas,

we already informed you that we have received a large number of orders for our special sale promotion of the "old logo" Airbus collection.
Unfortunately we could not serve all orders. All pending items cannot be delivered anymore.

I will forward it immediately to the accounting department, asking for the fastest possible processing.

We greatly regret this and would like to apologize to you.

Best regards

Your Let's Shop Airbus Team
http://www.airbus-shop.com"

Τι να σημαίνει άραγε αυτό;! Εν τω μεταξύ, κάτι περίεργο έχει συμβεί με τα λεφτά. Μόλις έκανα την παραγγελία μπήκα στην ηλεκτρονική μου τράπεζα να δω αν πληρώθηκε το ποσό. Αυτό δεν έγινε, παρά μόνο τα λεφτά ήταν "κλειδωμένα", καθώς η τράπεζα μου δεν είχε κάνει ακόμα την μεταφορά. Μετά από καμιά βδομάδα που ξαναμπήκα, η συναλλαγή δεν εμφανιζόταν πουθενά! Πριν από κανένα μήνα παρέλαβα ένα πακέτο, όπως ανέφερα σε προηγούμενο post. Δηλαδή, τι; Δεν πρόκειται να παραλάβω τίποτα άλλο από αυτά που παράγγειλα; Και αυτά που παρέλαβα, γιατί δεν χρεώθηκαν; Μήπως χρεώθηκε ολόκληρη η παραγγελία και εγώ απλά θα αρκεστώ στο 1 pin και στα 2 στυλό; (τα οποία στυλό ήταν δώρο από την εταιρία). Τους βρήκα λίγο απροετοίμαστους και αυτό μόνο ερασιτεχνισμό μου δείχνει ... Δεν πιστεύω πως μια εταιρία του μεγέθους της Airbus ρισκάρει να κάνει τέτοια λάθη, καθαρά λάθη management.
 

pulsar

Economy-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2005
Μηνύματα
154
Likes
10
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EHAM
Ταλαιπωρίας συνέχεια, το χρονικό της ιστορίας (ανακεφαλαιώνοντας και τα παραπάνω):

-Τέλος Ιουνίου παραγγέλνω με τις εκπτώσεις τέσσερα πράγματα και δεσμεύεται (αλλά δεν χρεώνεται) το ποσό στην κάρτα.

-Μερικές εβδομάδες μετά στέλνω email για την καθυστέρηση και δεν λαμβάνω ποτέ απάντηση.

-Τέλος Ιουλίου παραλαμβάνω μόνο τα δύο από αυτά και στην απόδειξη που έρχεται φαίνονται μόνο αυτά τα δύο.

-Το ποσό από την κάρτα μου (που περιελάμβανε και τα τέσσερα αντικείμενα) αποδεσμεύεται.

-Τέλος Σεπτεμβρίου χρεώνεται τελικά ΟΛΟ το ποσό στην κάρτα, δηλαδή και για τα αντικείμενα που δεν παρέλαβα ΠΟΤΕ!

-Τους στέλνω email, μου απαντάνε πως λυπούνται, πως θα το εξετάσουν και θα μου απαντήσουν.

-Τρεις εβδομάδες μετά, καμία επικοινωνία.

-Μόλις τους ξαναέστειλα!

Δεν πάμε καθόλου, καθόλου καλά! :wall: :wall: :wall:
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.028
Likes
553
Περιοχή
Elbonia
Εδώ άλλοι παρέλαβαν τα Α380 με 2 χρόνια καθυστέρηση και γκρινιάζετε εσείς με ένα διμηνάκι; :mrgreen:
 
Top