LGAT Athens Hellinikon (closed)

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
όσο για την ΥΠΑ -τη μεγάλη μας φίλη- μάς έκανε και πόλεμο.
Είναι γεγονός ότι και η ΥΠΑ έχει συγκεντρώσει σημαντικό ιστορικό υλικό και φιλοδοξεί να φτιάξει μουσείο. Ο πόλεμος είχε να κάνει με το ποιός θα έκανε κουμάντο στο μουσείο (με την έννοια ότι δεν ήταν διατεθειμένοι απλώς να τα παραχωρήσουν στον ΠΟΛΚΕΟΑ).
 
Last edited:

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
285
Likes
41
Αγαπητέ AGV, δεν αμφισβητώ αυτό που λες, άλλωστε στην Ελλάδα ζούμε και είναι γνωστό πως ο Έλληνας έρχεται στο φιλότιμο όταν καταλαβαίνει ότι πλησιάζει το τέλος. Αλλά κάθε πράγμα στον καιρό του. Την εποχή που η ΥΠΑ έκανε κουμάντο στο Ελληνικό, άφησε να χαθούν τόσα αεροπλάνα που θεωρώ περιττό και να τα απαριθμήσω. Με ένα λογάκι της θα είχαν σωθεί αρκετά, δηλ.”αυτό δώστε το για το μουσείο και θα σάς το θυμηθώ, θα σάς εξυπηρετήσω”.Τόσοι διευθυντές πέρασαν από εκείνη τη θέση και δεν τα αγάπησαν ποτέ, μόνο την καρέκλα τους. Η ΥΠΑ έχει προ πολλού χάσει το ενδιαφέρον της, αφού ήδη από το 2005 πούλησε την Ντακότα SX-ECD σε γειτονικό μπαρ (πίσω από το ΑΒ Ελληνικού) μόνο και μόνο για να μην την πάρουμε εμείς. Για τον ίδιο λόγο έστειλε την SX-ECF στο αεροδρόμιο Δεκελείας, στο μουσείο Τατοΐου. Δικαίωμά της. Γιατί δεν προτείνει κάποιος αεροπορικός σύλλογος να στείλει και το BAC1-11 που τής ανήκει, κάπου μήπως σωθεί και αυτό;
 
Last edited:

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
Τώρα βέβαια συζητάμε για αντικείμενα της ΥΠΑ που δεν δόθηκαν στον ΠΟΛΚΕΟΑ, ενώ υπάρχουν σημαντικά αντικείμενα που είχε συγκεντρώσει η εκπαίδευση της Τεχνικής Βάσης της ΟΑ με πιο χαρακτηριστικά τον πρώτο προσομοιωτή πτήσεων στην Ελλάδα, ένα μικροσκόπιο για την ανάγνωση των πρώτων καταγραφέων στοιχείων πτήσης (μαύρων κουτιών) ο οποίος είχε χρησιμοποιηθεί σε παλιά ατυχήματα, έναν αεροπορικό εξάντα από την εποχή που τα αεροσκάφη διέθεταν και αεροναυτίλο και πολλά άλλα, τα οποία πολύ αμφιβάλλω αν τελικά κατέληξαν στον ΠΟΛΚΕΟΑ αν και είχαν ζητηθεί.
 

airfan

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/02/2018
Μηνύματα
186
Likes
82
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Την εποχή που η ΥΠΑ έκανε κουμάντο στο Ελληνικό, άφησε να χαθούν τόσα αεροπλάνα που θεωρώ περιττό και να τα απαριθμήσω. Με ένα λογάκι της θα είχαν σωθεί αρκετά, δηλ.”αυτό δώστε το για το μουσείο και θα σάς το θυμηθώ, θα σάς εξυπηρετήσω”.Τόσοι διευθυντές πέρασαν από εκείνη τη θέση και δεν τα αγάπησαν ποτέ, μόνο την καρέκλα τους.
και ποιός σας είπε οτι οι "διευθυντές" που αναφέρεστε έιχαν την παραμικρή σχέση με την αεροπορία ? προσλήφθηκαν στη δουλειά αυτή με κάποια τυπικά προσόντα, η αγάπη στην αεροπορία δεν ήταν μέσα στα προαπαιτούμενα.... Οπως ακριβώς και οι ΕΕΚ. Αυτο που ζητείται ειναι ενα πτυχίο ΑΕΙ. Μπορεί αυτός που επιλέγεται να μη γνωρίζει πώς κρατιέται στο αέρα ενα αεροπλάνο. Μαθαίνει καποια πράγματα οταν περνάει απο εκπαίδευση, αλλά αυτό δεν τον κάνει να αγαπάει την αεροπορία. Ελάχιστοι υπάλληλοι της ΥΠΑ ειχαν προγενέστερη σχέση με την αεροπορία και γνωρίζουν βαθιά το αντικείμενο. Γιατί λοιπόν εκπλήσσεστε για αυτή την απάθεια ? Σίγουρα το οικονομικό και η αιτιολόγηση προς τους ανωτέρους(που ουτε αυτοί ειναι σχετικοί) βαρύνει περισσότερο απο το συναισθηματικό !!
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
Όπως και στην Ολυμπιακή, έτσι και στην ΥΠΑ, η προσπάθεια συγκέντρωσης - διάσωσης κάποιων σημαντικών ιστορικών αντικειμένων, στηριζόταν σε συγκεκριμένα άτομα που είχαν τον ενθουσιασμό, ο οποίος όμως δεν αρκεί για την ολοκλήρωση ενός μουσείου με οικονομική και διοικητική αυτάρκεια.
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
285
Likes
41
Αγαπητέ AGV θα σε απογοητεύσω. Όταν ζούσα στη γειτονιά δίπλα ακριβώς από την ΥΠΑ, έπαιζα με κάτι παιδικούς φίλους τις Κυριακές μέσα σε εκείνο το θαυμάσιο άλσος γιατί ο πατέρας τους δούλευε εκεί και μάς άφηναν, τους ήξεραν. Οι φίλοι αυτοί είχαν στο σπίτι τους δύο ντάνες από Αεροπορικά Νέα, ICAO bulletin, περιοδικό «Πολιτική Αεροπορία» αλλά και εκδόσεις τής AirFrance, Qantas με ετήσιους απολογισμούς, Boeing Magazine, κτλ. Μού τα έδιναν λοιπόν λίγα-λίγα διότι η ΥΠΑ καθάριζε σιγά-σιγά τη βιβλιοθήκη της. Εγώ έκοβα φωτογραφίες και τις φύλαγα. Πετάχτηκε πολύ υλικό γιατί τότε -13 χρονών- δεν μπορούσα να το εκτιμήσω. Τελικά στη μετακόμιση έμειναν κι αυτά πίσω....Το 1987 βρήκα στο Μοναστηράκι ένα τεύχος τού περιοδικού Frankfurter Nachrichten τού 1978 με σφραγίδα «Κεντρική βιβλιοθήκη ΥΠΑ». Εκείνη την εποχή, το περίπτερο απέναντι από το Οφθαλμιατρείο πούλαγε τεύχη Air Trasport World και Aviation Week. Αυτά στέλνονται σε τέτοιες υπηρεσίες με συνδρομή, δεν πωλούνται. Πού τα βρήκε λοιπόν...Δεν θέλω να συνεχίσω γιατί είναι θλιβερό: κανείς δεν συνέλεξε ποτέ σωστά γιατί κανείς δεν τα εκτίμησε παρά μόνο εκ τών υστέρων. Στερνή μου γνώση.
 
Last edited:

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.580
Likes
486
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Ξέρεις, δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την μανία του συλλέκτη. Η πλειοψηφία θέλει να ξεφορτώνεται ότι είναι δεν είναι άμεσα χρήσιμο και πιάνει τόπο.
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
602
Likes
189
Περιοχή
Ύπαιθρος
Είναι προφανές ότι κάθε Διοίκηση, μιλάμε για την ΥΠΑ αλλά το ίδιο ισχύει και με την ΟΑ, έχει υποχρέωση να πετάει οτιδήποτε υπάρχει στα αρχεία της αλλά είναι βέβαιο ότι δεν πρόκειται να το ξαναχρειαστεί. Και δεν εκπλήσσομαι, μιας και γνωρίζω ότι στον ΚΑΑ, όταν κάποτε έγινε επέκταση του διαδρόμου 33 προς τον Νότο (νομίζω κάπου στη δεκαετία του 50) χρησιμοποίησαν την επέκταση σαν χωματερή και κάτω από τον διάδρομο έθαψαν όλα τα παλιά τους αρχεία (μιλάω για την ΥΠΑ). Το αντίστοιχο συνέβαινε και στην Ολυμπιακή, ιδιαίτερα όταν έγινε η μετεγκατάσταση στο ΔΑΑ. Τις στιγμές εκείνες, όταν έχεις να ασχοληθείς με χίλιες δουλειές, χρειάζεται μεγάλος ενθουσιασμός και μεράκι, για να το παίξεις ρακοσυλλέκτης και να βουτήξεις στα βουνά των σκουπιδιών για να διασώσεις μερικά διαμάντια. Και δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κανέναν γιατί τη δεδομένη στιγμή δεν το έπαιξε ήρωας. Άλλωστε το θέμα δεν είναι τι θα γινόταν αν καθόμασταν πάνω σε τόνους σκουπιδιών αλλά αν μπορούμε τώρα με τα (αν θέλετε λιγοστά) διαμάντια που έχουν απομείνει να κάνουμε κάτι που θα μείνει.

[και επειδή δαπάνησα υπερβολικά πολύ ενέργεια για να γράψω αυτή την απάντηση, θα μου επιτρέψετε να αποσυρθώ στη στάνη μου!]
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
285
Likes
41
Υπηρεσία όμως που δεν έχει αρχείο, τι είναι τότε; Μία βιτρίνα χωρίς αντίκρυσμα. Τέλος πάντων, το συμπέρασμα είναι πως μόνο το ΠΟΛΚΕΟΑ καλώς ή κακώς για ορισμένους -ας πρόσεχαν- έχει υλικό που μπορεί να θεωρηθεί μουσειακό και αρκετό για να μπορεί να αξιοποιηθεί σε πρώτη φάση προς το σκοπό αυτό. Φυσικά πρέπει να γίνουν και άλλα όπως μεγάλες μακέτες κτιρίων που σβήστηκαν από το χάρτη, πλάνα τού στόλου τού μεταφορέα τής εποχής εκείνης, δηλαδή πράγματα που έλαχιστοι πλέον είναι σε θέση να φτιάξουν...
 
Last edited:

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.181
Likes
787
Περιοχή
Elbonia
Λεφτά έχετε, ολόκληρα αεροπλάνα αγοράσατε. Αν αγαπάτε τόσο την ιστορία και την αεροπορία κανείς δεν σας εμποδίζει.
 
Top