LGAV 21-24 Champion League και οι επιδράσεις στις πτήσεις

avidriver

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/05/2005
Μηνύματα
102
Likes
0
Περιοχή
FL370 most of the time ;-)
Σε κουβέντα που είχα με ελεγκτές εναερίου κυκλοφορίας (ATCOs) της Προσέγγισης Αθηνών αλλά και του πύργου του "L-ΓΚΑΒ" μου ανέφεραν ότι περιμένουν σχεδόν τριπλάσια κίνηση σε σχέση με τους Ολυμπιακούς του 2004 στην Αθήνα μία μέρα πριν τον αγώνα και μιά μέρα μετά.
Έτυχα δε πετώντας από Θεσσαλονίκη για Αθήνα και μετείχα με MODIFIED διαδικασία vectoring ειδικά για εκείνες τις μέρες.

Πλησιάζοντας το INT ABLON στο FL170 μετά την επαφή με το ATH APP μας έδωσαν "Vectors" που μας έφεραν "καπάκι" πάνω από το αεροδρόμιο στο FL110 και σε πορεία 130. Περνώντας ελαφρώς νότια από το αεροδρόμιο (1-2 νμ) με ΜΙΑ μόνο εντολή μας έφεραν 3000 πόδια και σε πορεία για να εκτελέσουμε ILS προσέγγιση στον διάδρομο 03R. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΡΑΝΤΑΡ καθοδήγηση με ελάχιστες επικοινωνίες και από τις δυο πλευρές (Απαραίτητο για εκείνες τις ώρες). Η επιτάχυνση της κυκλοφορίας είναι δεδομένη και σίγουρα διαχωρισμένη απο τις ενόργανες αναχωρήσεις (SIDs). Εμείς πάντως κερδίσαμε με αυτόν τον τρόπο ένα 4λεπτο (Εξωφρενικά καλός χρόνος για μια πτήση των 35 λεπτών).

Μακάρι να ακολουθήσουν αυτόν τον τρόπο και μετά τον τελικό οι ATC για να μας "φέρνουν μέσα" !

Μπράβο στην ομάδα που είχε την ιδέα. :great: :idea:

Avidriver :cool:

ΥΓ: Sorry για την παραπάνω αεροπορική φρασεολογία μου σε σχέση με άλλα posts. Αν κάτι κάποιος δεν ... ας μου στείλει pm.
 
LGAV 21-24 Champion League - WARNING to Flight Crews

copy απο το In.gr

Το ρεκόρ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 δεν αποκλείεται να επεράσει η αεροπορική κίνηση στη χώρα μας το διήμερο 23 και 24 Μαΐου στο «Ελ. Βενιζέλος» εξαιτίας της διεξαγωγής του τελικού του Champions League στο ΟΑΚΑ. Μάλιστα, θα υπάρξουν διαστήματα που οι προσαπογειώσεις θα γίνονται με διαφορά ενός λεπτού!

Την Τετάρτη 23 και την Πέμπτη 24 Μαΐου θα γίνουν στο «Ελ. Βενιζέλος» 1.600 προσγειώσεις και απογειώσεις αεροπλάνων. Εκτός από τις τακτικές πτήσεις και τις πτήσεις τσάρτερ, αναμένονται και 106 ιδιωτικά αεροσκάφη που θα μεταφέρουν VIP's. Προβλέπεται ότι στο FIR Αθηνών θα πετάξουν περισσότερα από 4.600 αεροπλάνα, κυρίως από την Ιταλία και τη Μεγάλη Βρετανία.

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βρίσκεται σε πλήρη ετοιμότητα προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργούνται από τη διεξαγωγή του τελικoύ του Champions League.

Η διοίκηση.................
λειτουργία του αεροδρομίου για το υπόλοιπο επιβατικό κοινό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι την επομένη του τελικού, δηλαδή την 24η Μαΐου, θα καταγραφεί ρεκόρ κίνησης όλων των εποχών για τον Αερολιμένα, καθώς υπολογίζεται να είναι αυξημένη κατά περίπου 20% σε σχέση με την επομένη της λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Την 24η Μαΐου θα πραγματοποιηθούν τουλάχιστον 800 κινήσεις αεροσκαφών, δηλαδή κάθε 75 δευτερόλεπτα θα πραγματοποιείται και μια κίνηση.

Το διάστημα μεταξύ 21-24 Μαΐου θα πραγματοποιηθούν περίπου 380 πτήσεις τσάρτερς που θα διακινήσουν τους 34.000 οπαδούς των δυο ομάδων, 20.000 Βρετανούς και 14.000 Ιταλούς.


ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ στο in.gr

http://www.in.gr/sports/article.asp?lngEntityID=802177&lngDtrID=1106

Έ ρε γέλιααααα :twisted: Τους φτωχούς ATC σκέφτομαι. Όσοι πετάτε αυτές τις μέρες πάρτε καύσιμα. Θα γεμίσουν τα Holding stacks !

Avidriver :cool:
 
Τη μαζική κίνηση την περιμένουν από ABLON και NEMES.

Μετά το ABLON περιμένετε Vectors για SAT ή SPA και κάθοδο μέχρι το FL110. Μετά το overhead, δεξιά στροφή πορεία 200-210 τόσα μίλια μέχρι να χαθεί το ύψος και μια ακόμη δεξιά στροφή για να γίνει το α/φος established στο ILS 03R

Μετά το NEMES περιμένετε αριστερή στροφή 090 vectors για τα 12-14 νμ και ILS 03L
SPEED CONTROL στα 240knts με την είσοδο στην τερματική.

Αν μάθω κάτι άλλο θα σας ενημερώσω και πάλι.

Φιλικά.

Avidriver :cool:
 
Μπραβο! Θα δινουν vectors με τοσο workload!!! Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις παιζουν τα published approaches.
 
SkyHawk":10b0lnbz said:
Μπραβο! Θα δινουν vectors με τοσο workload!!! Συνηθως σε τετοιες περιπτωσεις παιζουν τα published approaches.

Μα με το vectoring πετυχαίνεις ταχύτερη ροή της κυκλοφορίας. Αν τα αεροσκάφη εκτελούσαν κανονικά τις SIDs και STARs, ο αριθμός α/φ που θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί θα ήταν πολύ μικρότερος και θα υπήρχαν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις... :rolleyes:
 
Ναι ταχυτερη ροη αλλα εχει τρομερο workload ο ATC. Αν πχ πας στο KJFk σε rush hour τις περισσοτερες φορες σου δινουν published app. και καποιο/α hold ισως διοτι ετσι μπορει να ειναι πιο αργη η ροη αλλα θεωρουν οτι ειναι πιο σταθερη και πιο ευκολα την ελεγχουν. Πρωτα ερχεται η ασφαλεια και μετα η ταχυτητα.
 
Δεν μιλάμε όμως απλώς για μια τυπική rush hour του αεροδρομίου. Είναι τελείως ειδική περίπτωση όπου η ταχύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ο όγκος των αεροσκαφών θα είναι ανώτερος της χωρητικότητας του αεροδρομίου και ο χρόνος παραμονής τους στο αεροδρόμιο θα είναι περιορισμένος (στάθμευση σε τροχοδρόμους κτλ.). Όλα θα πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα, οπότε και οι ATC θα πρέπει να ανταποκριθούν στις ειδικές αυτές απαιτήσεις.
 
Τι να σου πω ρε Χρηστο δεν ξερω απλα μου εκανε εντυπωση τπτ παραπανω. Και για αυτο ειπα μπραβο για την ΥΠΑ (μια απο τις σπανιες φορες που το λεω :p )
 
Οι συνάδελφοι και οι ATCs του ΑΤΗ APP που παρακολουθούν το forum (αν υπάρχουν) μήπως να μας ενημέρωναν ποια σενάρια "παίζουν" αν έχει νοτιά εκείνες τις μέρες; Με 21L/R πιστεύω ότι λόγω μορφολογίας του εδάφους, διαδικασιών APP, περιορισμένης Vectoring Area κλπ θα υπάρξει περισσότερο "ενδιαφέρον" ! :rolleyes:

Avidriver :cool:
 
Sorry αλλά αυτό το topic το άνοιξα για ανταλλαγή απόψεων-γνωμών πάνω στο θέμα "FLIGHT CREWS WARNING"

Jerry & seven4seven υπάρχει SPOTTINGWISE post στη θεματολογία άλλων topics. Ας μιλήσουμε σε αυτό για τις διαδικασίες κλπ. Ίσως κάποιοι έχουν καλές ιδέες ή πληροφορίες που θέλουν να τις μοιραστούν μαζί με μας που θα πετάξουμε εκείνες τις μέρες.

Θερμοπαρακαλώ να μην αποπροσανατολίσουμε τα posts.

Ευχαριστώ ΘΕΡΜΑ για την κατανόηση!

Avidriver

ΥΓ :1. Έχω την αίσθηση ότι αυτό το forum είναι μια χαρά για ανταλλαγή τέτοιων απόψεων. Ασφαλώς είναι public σε όλους...
Αν πάλι είμαι λάθος ενημερώστε με να γράψω για σοβαρά θέματα αλλού! Το forum το διαβάζουν χειριστές από OA, Aegean, και μικρότερες εταιρίες που θα έχουν την "τύχη" να πετάξουν εκείνες τις μέρες. ΊΣΩΣ είναι καλό να ενημερωθούν όχι για το ποιος θα βγάλει φωτογραφίες αλλά για FLIGHT PROCEDURES και FLIGHT SAFETY !

ΥΓ : 2. Ζητώ ταπεινά συγνώμη για το ύφος αυτού του post και απ' τους δυό σας.
 
Top