Φίλε avidriver εσύ πολύ καλά κάνεις. Οι ΕΕΚ όμως με το hi-tech website που έχουν, δεν θα μπορούσαν να περάσουν τέτοιες πληροφορίες?
Επίσης, εσύ έχεις λάβει από ΥΠΑ ή ΕΕΚ LGAV (μέσω της εταιρείας σου φυσικά) κάποιο ενημερωτικό φυλλάδιο για κείνες τις μέρες ? Υποψιάζομαι όχι.
Όση προσπάθεια και να καταβάλουν οι ΕΕΚ, αν οι πιλότοι δεν ξέρουν τί να περιμένουν, μπορεί να υπάρξουν ασυννενοησίες. Σε όλα τα μεγάλα event τέτοιου τύπου στην Ευρώπη, υπάρχουν τέτοια φυλλάδια. Δεν μιλάω για NOTAMs.
Αγαπητέ Skyhawk, στην Αμερική λόγω φόρτου, έχουν απλοποιήσει τις procedural προσεγγίσεις ώστε να μπορεί ένα αεροσκάφος να προσεγγίσει με ελάχιστη χρήση ATC. Εδώ στην Ευρώπη, οι procedural προσεγγίσεις είναι πολύπλοκες και χρονοβόρες, γι'αυτό και η τέχνη του vectoring είναι και πιό εξελιγμένη. (Βλέπε London Gatwick, το μέρος στο οποίο θαυμάζεις την τέχνη του ΕΕΚ σε όλο της το μεγαλείο, όσο σε λίγα μέρη στον κόσμο).