LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ο Βόλος έχεις καλές προοπτικές με την ΠΑΘΕ, λιμάνι (θα είναι σύντομα και ο δεύτερος ναύσταθμος εκεί) και τον ΟΣΕ (όταν λειτουργεί). Με ένα νορμάλ σύγχρονο συμβατικό τραίνο η απόσταση είναι 2 ώρες από το κέντρο της Αθήνας (βέβαια οι συχνότητα είναι εκεί το θέμα), οπότε πέρα από το cargo, η ανάπτυξη του ίσως θα μπορούσε να είναι η απάντηση στη συζήτηση περί Ελευσίνας, ΑΙΑ κλπ. Ούτε στην Αττική είναι, ούτε όμως τόσο μακριά από τα 2 μεγάλα κέντρα και τους 800Κ κατοίκους της Θεσσαλίας.

Θα γίνει; Προσωπικά πιστεύω ότι στην Ελλάδα δεν γίνονται αυτά αν δεν μιλάμε για Αθήνα. Η διοίκηση (ανεξαρτήτως των κομμάτων) δεν έχει δείξει ότι μπορεί να κάνει στρατηγικό σχεδιασμό. Το μόνο πράγμα που έχουμε δει είναι το Costa Navarino στην Καλαμάτα, που εννοείται το έκανε ιδιώτης και πιέζει για τα γύρω έργα/οδούς/αεροδρόμιο (με πολιτική βοήθεια από πρώην πρωθυπουργό που έλκει την καταγωγή του από το ίδιο χωριό ουσιαστικά).
 
Όλα καλά με το αεροδρόμιο του Βόλου και οι προοπτικές και τα θετικά τα βλέπω. Αυτό που δεν βλέπω είναι να κερδίζει μερίδιο στην περιοχή που εξυπηρετεί τα κοντινά νησιά και την ευρύτερη περιοχή. Υπάρχει το αεροδρόμιο και οι εγκαταστάσεις, ασχολείται κάποιος να το προωθήσει; Αυτά έχουν πολύ τρεχάλα, δεν είναι έβγαλα ένα λόγο στα κανάλια και τρέχουν οι τουρίστες και τα πρακτορεία. Για το cargo είναι ακόμα ποιο πολύπλοκο. Θέλει νομοθετικό πλαίσιο, τελωνεία, εγκαταστάσεις και κυρίως λόγο για να έρθει μια cargo airline. Τα αεροδρόμια που θέλουν cargo έχουν υπερσύγχρονα υπόστεγα με robots, λογισμικά, δίκτυα με freight forwarders κλπ κλπ. Βλέπε Ελσίνκι, Λιέγη και αλλά. Ποιος θα πάει στον Βόλο να κάνει τέτοια πράγματα από την στιγμή που ούτε στην Αθήνα δεν έχει μεγάλη κίνηση. Το cargo θέλει ταχύτητα δεν είναι να περιμένεις τον Κυρ Βασίλη ποτέ θα έρθει από weekend και να έχει και όρεξη να βάλει μια σφραγίδα. Ας αποφασίσουν να δουλέψουν αυτά που έχουν για την ώρα και βλέπουμε.
 
Είμαστε σε προεκλογική περίοδο και συνήθως οι συνθήκες ευνοούν το να ανακινούνται θέματα τέτοιου είδους και να αιωρούνται στη συνέχεια αόριστες υποσχέσεις περί αναπτυξιακών έργων (για τους προφανείς λόγους) από τους γνωστούς και μη εξαιρετέους πολιτευτές.
 
Είναι πολύ καλή ιδέα, και με τις κατάλληλες προϋποθέσεις μπορεί να λειτουργήσει σωστά. Βρίσκεται ανάμεσα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και μπορεί να αποσυμφορήσει τα αεροδρόμια τους από εμπορευματικές πτήσεις. Βέβαια ίσως αποτελεί προεκλογική δήλωση και τίποτα άλλο...
Eνω τώρα, και το Μακεδονία και το Βενιζέλος δεν έχουν που να πρωτοπαρκάρουν τα 747F... ;)
 
Αφού ο Βόλος θα είναι στα 22 προς ιδιωτικοποίηση. Ας αφήσουν όποιον κερδίσει να αποφασίσει πώς θα το εκμεταλλευτεί. Σίγουρα θα ξέρει καλύτερα από τους ντόπιους "ειδικούς".
 
APELLA: δημιουργία αεροπορικού κέντρου συντήρησης κι επισκευών MRO – Μια “μίνι ΕΑΒ” στον Αλμυρό

Το σχέδιο όμως στο οποίο εργάζονται τα τελευταία έτη οι άνθρωποι της εταιρείας, είναι μία πολύ φιλόδοξη επένδυση για την δημιουργία Κέντρου Συντηρήσεως & Επισκευών (MRO) αεροπλάνων. Η επένδυση της τάξεως των 30-40 εκατ. €, προβλέπει την ανέγερση των σχετικών εγκαταστάσεων στην περιοχή Αλμυρού Μαγνησίας, σε ιδιόκτητη έκταση 100 στρεμμάτων.
APELLA: δημιουργία αεροπορικού κέντρου συντήρησης κι επισκευών MRO – Μια “μίνι ΕΑΒ” στον Αλμυρό - e-thessalia.gr
 
Top