LGLR - LGBL Διεθνείς Α/Δ;

  • Thread starter Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

panos

First-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2003
Μηνύματα
504
Likes
39
Περιοχή
Κορωπί
Website
www.bit.com.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σε άρθρο της εφημερίδας «Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» (19/01/05 σελ.39) η Ομοσπονδία Θεσσαλικών Συλλόγων Γερμανίας ζητά την απευθείας ένωση της Θεσσαλίας με την Γερμανία. Πόσο κίνηση θα μπορούσε να έχει; Από όσο θυμάμαι παλαιότερα είχαν προσπαθήσει εταιρίες όπως η Galaxy να πετύχουν την ένωση του LGKV με Γερμανικά Α/Δ ...αλλά όχι για πολύ. Αν είναι να γίνει κάτι που θα εξυπηρετήσει όλο αυτόν τον κόσμο, πραγματικά το εύχομαι.


Θεσσαλία - Γερμανία
Αεροπορική σύνδεση ζητούν οι μετανάστες


ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ αεροπορική σύνδεση της Θεσσαλίας με τη Γερμανία διεκδικούν οι Θεσσαλοί μετανάστες, μέσω των δύο στρατιωτικών αεροδρομίων, Λάρισας ή Νέας Αγχιάλου. Όπως επισημαίνει σε επιστολή της η Ομοσπονδία Θεσσαλικών Συλλόγων Γερμανίας προς τον υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, το αίτημα αφορά σε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους που ταλαιπωρούνται.

«Οι δεκάδες χιλιάδες Θεσσαλοί μετανάστες της Γερμανίας τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ταξιδεύουν όλο και περισσότερο αεροπορικώς από τη Γερμανία στην Ελλάδα και είναι αναγκασμένοι να πετάξουν για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη, απ' όπου πρέπει να ταξιδέψουν άλλες τέσσερις ή πέντε ώρες ή, στη χειρότερη περίπτωση, να διανυκτερεύσουν λόγω της ακατάλληλης ώρας της πτήσης.

Αιτούμαστε τη χορήγηση σε κάποιον (ελληνικό ή γερμανικό) αερομεταφορέα άδειας προσγείωσης / απογείωσης πολιτικών αεροσκαφών σε ένα από τα δύο στρατιωτικά αεροδρόμια, Λάρισας ή Νέας Αγχιάλου, όπως άλλωστε και σ' άλλα στρατιωτικά αεροδρόμια προσγειώνονται πολιτικά αεροσκάφη», καταλήγει η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας. SID:908985
 
Επιβατικό κοινό υπάρχει αφού η Λάρισα και ο Βόλος είναι από τις μεγαλύτερες ελληνικές πόλεις, ενώ και τα Τρίκαλα/Καρδίτσα είναι αναπτυσσόμενες πόλεις και σε μεγάλη απόσταση από αεροδρόμιο. (Γύρω στα 800.000 άτομα κατοικούν στη Θεσσαλία, σύμφωνα με την απογραφή του 2001). Σχετικά με την Καβάλα, μπορεί να σταμάτησε η Galaxy, αλλά συνεχίζει να εκτελεί δρομολόγια η Aegean.

Το άρθρο όμως περιέχει ανακρίβειες μιας και το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου είναι και πολιτικό εδώ και αρκετά χρόνια (επισήμως από το 1994), εξυπηρετώντας πτήσεις charter κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. :? :!:
 
xristos":m4ms0sih said:
Το άρθρο όμως περιέχει ανακρίβειες μιας και το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου είναι και πολιτικό εδώ και αρκετά χρόνια (επισήμως από το 1994), εξυπηρετώντας πτήσεις charter κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. :? :!:

To klassiko ellnviko daimovio... ;)

Kai ustera, me to stratngeio tou NATO stn Larisa 8elouve va prosgeiwvovtai politika skafn? 8a skuliasouve oi giavkndes.. ;) Me alla logia Larissa gia meva dev ti8etai...
 
Στο προγραμματισμό της Υ.Π.Α. για το 2001-2005 υπήρχε και μια μελέτη εφικτότητας-σκοπιμότητας για τη επαναλειτουργία του αεροδρομίου της Λάρισας ως πολιτικού. Δεν γνωρίζω αν αυτή η μελέτη ολοκληρώθηκε. :(

Πάντως οι (υπόγειες) εγκαταστάσεις του στρατηγείου του ΝΑΤΟ και της Π.Α. που κατασκευάστηκαν στη Λάρισα, βρίσκονται δυτικά της πόλης, στο δρόμο προς Τρίκαλα (το αεροδρόμιο είναι ανατολικά) :wink:
 
xristos":cvci8uh9 said:
Σχετικά με την Καβάλα, μπορεί να σταμάτησε η Galaxy, αλλά συνεχίζει να εκτελεί δρομολόγια η Aegean.

Φίλε Χρήστο

Την Aegean δεν την ανέφερα καθόλου γιατί δεν μπορώ να την συγκρίνω με την Galaxy ή με όλες τις υπόλοιπες παρόμοιες φούσκες που κατά καιρούς «διακτινίζονται» στους Ελληνικούς ουρανούς. Η σκέψη μου ήταν σε εταιρίας σαν την Galaxy.

Η Aegean ήρθε και έκλεισε ένα μεγάλο κενό εκμεταλλευόμενη τον μετακινούμενο πληθυσμό της Βόρειας Ελλάδας από και προς Γερμανία (DUS & STR προς το παρόν). Τα συγκεκριμένα routes από όσο γνωρίζω δεν είναι καθόλου προβληματικά, πάνε καλά και θα πάνε αρκετά καλύτερα στο μέλλον. Για μια εταιρία, η στρατηγική είναι τόσο σημαντική όσο και οι πελάτες της. Η Aegean μέχρι τώρα προσέχει και τα δύο.
 
To exoyme kasanapei.
H Hpeirotikh Ellada exei megale poleis.
Dystyxos oi sygoinonies toys kai kyrios oi aeroporikes einai para poly piso.
Sigoyra 100% politiko aerodromio den xreiazetai mono h Thessalia alla kai h Peloponhsos kai kyrios h Patra poy einai kai h Trith megalytrh polh sthn Ellada.
Pisteyo oti h megalyterh aitia ayths ths katastashs einai oti o Ellhnas(ths Hpeirotikhs Elladas) den exei mathei na petaei me to aeroplano opos o mesos Eyropaios.
Allh aitia poly symantikh einai h mh aksiopoihsh ena soro kleiston h peritton sratiotikon aerodromion opos ayta ths N.Agxialoy kai ths Larissas.
Oi topikoi foreis exoyn mia poly megalh eykairia sta merh toys na paragoyn ergo!
Oson anafora to aithma ton omogenon pisteyo oti einai dikaio omos tha prepei kai empragta na sthriksoyn ean kati tetoio ginei.
Pantos yparxoyn hdh 2 megala kai sygxrona aerodromia sthn Hpeirotikh Ellada ayta ths Kavalas kai ths Prevezas poy dystyxos sto men proto h A3 logo profanos xamhlhs kinhshs me th Germania anagasthke fetos to Xeimona na petaei apo 1*Weekly gia DUS kai STR apo 3!
Eno to deytero xaramizetai mono se Charter pthseis!
Sigoyra o Ellhnas den agapaei kai poly to aeroplano kai profanos toy aresei na talaiporhtai kai na plhronei...
 
Θα συμφωνήσω για τη νοοτροπία του Έλληνα. Θα προσθέσω όμως πως σημαντικό μειονέκτημα είναι και η έλλειψη δικτύων (συνδυασμένων) μεταφορών. Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν κεντρικά (διεθνή) αεροδρόμια αν 200 km (ή περισσότερο), τα οποία συλλέγουν επιβάτες (με το σιδηρόδρομο) από τις γύρω περιοχές. Σε μεγάλο κομμάτι της ηπειρωτικής Ελλάδας οι συγκοινωνίες είναι δύσκολες λόγω αναγλύφου και ο σιδηρόδρομος ανεπαρκής ή ανύπαρκτος, οπότε είναι δύσκολο να λειτουργήσουν "κεντρικά αεροδρόμια" π.χ. στην Πελοπόννησο ή στην Δυτική Ελλάδα. Στη Θεσσαλία -από άποψη συγκοινωνιακού δικτύου- τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.

jetflight":1axizrs1 said:
Allh aitia poly symantikh einai h mh aksiopoihsh ena soro kleiston h peritton sratiotikon aerodromion opos ayta ths N.Agxialoy kai ths Larissas.

Σημείωση: ούτε περιττά, ούτε κλειστά είναι τα αεροδρόμια της Λάρισας και της Νέας Αγχιάλου. Το καθένα έχει από 3 -ιδιαίτερα ενεργές- μοίρες της Πολεμικής Αεροπορίας.
 
Σημείωση: ούτε περιττά, ούτε κλειστά είναι τα αεροδρόμια της Λάρισας και της Νέας Αγχιάλου. Το καθένα έχει από 3 -ιδιαίτερα ενεργές- μοίρες της Πολεμικής Αεροπορίας.[/quote]

Tha symfonhso me osa egrapses peri syndiasmoy metaforon omos os pros thn shmeiosh soy tha ypenthimiso apla oti to aerodromio ths Larissas htan palaiotera politiko kai yparxei ayth th stigmh meleth ths YPA na leitoyrghsei ksana os politiko.
Ara den prepei na einai kai toso poly aparaithto gia thn PA alla akoma ki an einai mprei na exei diplh leitoyrgia.
Gia thn Peloponhso yparxoyn sidhrodromika dyktia toso sthn Patra oso kai sthn Kalamata poy pisteyo exei mellon gia na anaptyksei perissotero to aerodromio ths alla opos eipame einai thema nootropias...
 
Εδώ θα δεις περισσότερα σχετικά με το αεροδρόμιο της Λάρισας:
:arrow: https://www.airliners.gr/el/port.php?id=38.

Το αεροδρόμιο της Λαρίσας ήταν και είναι πάντα από τα πιο "δραστήρια" αεροδρόμια της Πολεμ. Αεροπορίας. Οι πολιτικές πτήσεις σταμάτησαν το 1994 λόγω μειωμένης επιβατικής κίνησης μιας και εκτελούνταν -κυρίως- μόνο δρομολόγια εσωτερικού προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Σχετικά με την Πελοπόννησο υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο αλλά η γραμμή είναι μετρική (εύρους 1 m) και πεπαλαιωμένη, με αποτέλεσμα τα τρένα να έχουν χαμηλές ταχύτητες. :cry:
 
Περυσι ειχα δει στο on line του AIA πτησεις της GEB για Λαρισα, και μαλιστα αρκετες φορες τη βδομαδα. Γινονταν αυτες ή τρια πουλακια...? :?
Και αν γινονταν αρα ανοιξε το αεροδρομιο για πολιτικες πτησεις και παλι?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top