LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/5842523/

Συζήτηση στο forum του airliners.net σχετικά με τα υπό εξέλιξη(;) έργα επέκτασης του apron και του διαδρόμου προς τον βορρά (η αναφορά στον διάδρομο 02 είναι προφανώς λανθασμένη - θα χανόταν και το spotting - προφανώς εννοεί τον 20, όπως φαίνεται και στον χάρτη της διεύθυνσης που σε παραπέμπει). Δεν νομίζω ότι 110 μέτρα επέκτασης θα βοηθήσουν πολύ, μάλλον έχει να κάνει με κάποιους κανονισμούς και διαδικασίες πιστοποίησης από την EASA.
 
Ομολογώ ότι μετά απο αυτή την προσγείωση μου κόπηκε η όρεξη να πάω στο σημείο που περνούν ακριβώς απο πάνω τα αεροπλάνα :twisted: Προτιμώ τις πιό απομακρυσμένες θέσεις :mrgreen:
 
Καλά. Δεν υπάρχει απαγορευμένη περιοχή;
ΣΤΑΜΑΤΟΎΝ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΊΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΉΤΩΝ;
Τί προβλέπουν οι κανονισμοί ασφάλειας;
 
Κανονισμοί ασφαλείας; Όταν η πλειοψηφία των περιφερειακών αεροδρομίων δεν έχουν βγάλει άδεια λειτουργίας (κυρίως επειδή ποτε η ΥΠΑ δεν χρειάστηκε να....βγάλει άδεια στον εαυτό της) μιλάμε για κανονισμούς ασφαλείας; /end offtopic
 
Απ' όσο γνωρίζω, στην περιοχή υπάρχουν και φανάρια και προειδοποιητικές πινακίδες, που ενημερώνουν τον κόσμο για τον κίνδυνο. Η δε πιστοποίηση των ελληνικών αερολιμένων που εξυπηρετούν διεθνή κίνηση είναι σε εξέλιξη (αρκετά μεγάλα έχουν ήδη πιστοποιηθεί), απ΄ό,τι φαίνεται σε σχετικές αποφάσεις που έχουν δημοσιευτεί και στο διαδίκτυο. Η κοινή λογική λέει ότι η ΥΠΑ υποχρεώνεται σε αυτή τη διαδικασία, γιατί έτσι προβλέπει ο ICAO και ο προς έκδοση σχετικός Ευρωπαϊκός Κανονισμός από την EASA. Δεν έχει την ευχέρεια να επιλέξει αν θα προχωρήσει στην πιστοποίηση ή όχι.

Σας υπενθυμίζω ότι το να γράφουμε πράγματα μόνο και μόνο για δημιουργία εντύπωσης οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα. Η δε ασφάλεια ενός αεροδρομίου μπορεί να κριθεί με διάφορους τρόπους (ιστορικά στοιχεία, χρήση συγκεκριμένων μοντέλων κλπ κλπ), αλλά πάντως όχι σε ένα φόρουμ.
 
Λογικό είναι να υπάρχει Φωτεινή Σηματοδότηση, αλλά τουλάχιστον στο Video δεν φαίνεται, ενω ένα ΙΧ φαίνεται σταθμευμένο εκεί.
Θα μπορούσαν π.χ. να υπάρχουν ΜΠΑΡΕΣ , όπως στις σιδηροδρομικές ισόπεδες διαβάσεις.
 
Τον ηλιθιο που θα αγνοήσει το κόκκινο, ούτε 1000 μπάρες δεν τον σταματούν.
 
Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να τοποθετούνται οι σημάνσεις καί όποιος τις παραβιάζει να έχει καί την ευθύνη για τον ευατό του. Εκτός αν προκαλέσει σε άλλους ατύχημα.
Με την λογική αυτή δεν έπρεπε να υπάρχουν και οι πινακίδες κλπ του κ.ο.κ.
 
George":3dit7fop said:
Απ' όσο γνωρίζω, στην περιοχή υπάρχουν και φανάρια και προειδοποιητικές πινακίδες, που ενημερώνουν τον κόσμο για τον κίνδυνο. Η δε πιστοποίηση των ελληνικών αερολιμένων που εξυπηρετούν διεθνή κίνηση είναι σε εξέλιξη (αρκετά μεγάλα έχουν ήδη πιστοποιηθεί), απ΄ό,τι φαίνεται σε σχετικές αποφάσεις που έχουν δημοσιευτεί και στο διαδίκτυο. Η κοινή λογική λέει ότι η ΥΠΑ υποχρεώνεται σε αυτή τη διαδικασία, γιατί έτσι προβλέπει ο ICAO και ο προς έκδοση σχετικός Ευρωπαϊκός Κανονισμός από την EASA. Δεν έχει την ευχέρεια να επιλέξει αν θα προχωρήσει στην πιστοποίηση ή όχι.

Σας υπενθυμίζω ότι το να γράφουμε πράγματα μόνο και μόνο για δημιουργία εντύπωσης οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα. Η δε ασφάλεια ενός αεροδρομίου μπορεί να κριθεί με διάφορους τρόπους (ιστορικά στοιχεία, χρήση συγκεκριμένων μοντέλων κλπ κλπ), αλλά πάντως όχι σε ένα φόρουμ.

Η ΥΠΑ υποχρεώνεται κυρίως λόγω της αποκρατικοποίησης των αερολιμένων, οι οποίοι προφανώς δεν μπορούν να παραχωρηθούν χωρίς άδεια λειτουργίας. Όσο για το safety αερολιμένων συμφωνώ ότι δεν μπορούμε να το κρίνουμε εμείς (εκτός αν είμαστε εμείς μέσα σε αυτούς που εμπλέκονται με την διαδικασία αδειδότησης...) και τέλος πάντων είμαι σε λάθος νήμα για να επεκταθώ άλλο.
 
costasim":1c6yxwfx said:
Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν πρέπει να τοποθετούνται οι σημάνσεις καί όποιος τις παραβιάζει να έχει καί την ευθύνη για τον ευατό του. Εκτός αν προκαλέσει σε άλλους ατύχημα.
Με την λογική αυτή δεν έπρεπε να υπάρχουν και οι πινακίδες κλπ του κ.ο.κ.

Που ακριβώς γράφει κάποιος ότι ΔΕΝ υπάρχουν οι σχετικές σημάνσεις;
 
Top