LGTS/SKG: Έργα στο intersection των διαδρόμων

airport123":1cx48iep said:
Βλέπεις εσύ κάποιον διάδρομο ανοιχτό; Ο τροχοδρομος χρησιμοποιείται ως διάδρομος. Και οι δύο διάδρομοι του αεροδρομίου είναι κλειστοί.

Οι εταιρείες πάντα θα κοιτάζουν το συμφέρον τους και ενδεχομένως για να δικαιολογηθούν στους εξαγριωμένους πελάτες τους θα πουν και ψέματα, όπως ότι ξαφνικά μια μέρα έκλεισαν οι διάδρομοι και δε μας ενημέρωσε κανένας. Εδώ ευτυχώς υπάρχει η Ευρωπαϊκή Οδηγία και δίνει τη δυνατότητα στους επιβάτες να διεκδικήσουν αποζημίωση.

Διάδρομος υπάρχει, καθημερινά προσγειώνονται εκεί αεροπλάνα, δοκιμές έγιναν, οι εταιρείες το ήξεραν.
Το να φτάσω σε σημείο να δικαιολογώ τα ψέματα τους για να την πω στο κακό δημόσιο ε πάει πολύ. Αν θυμάσαι η Easyjet στην αρχή μίλησε για κλείσιμο αεροδρομίου. Η Wizz Air είπε πλαγίως πως δεν είναι ευθύνη της το κλείσιμο το διαδρόμου, αυτά δεν τα λένε τυχαία, είναι για να γλυτώσουν τις αποζημιώσεις.

Αντι να έχουμε απαιτήσεις από τις εταιρείες κάποιοι πάνε να τις βγάλουν και λάδι στην όλη ιστορία.

Επίσης δεν έχω καταλάβει η Fraport που είναι στην όλη ιστορία; Συμφωνεί με τις εταιρείες; Έβγαλε κάποια ανακοίνωση με την οποία να ενημερώνει το κοινό πως έγιναν οι απαιτούμενες δοκιμές και το αεροδρόμιο δεν έχει κανέναν θέμα ασφαλείας; Δεν θέλει τα έργα να γίνουν και να έχουν μία συνεχή παράταση για πάντα;
 
Σωστά τα λες! Η Φραπορτ φταίει για όλα που γίνονται σήμερα. Μπορεί να στέλνει η ίδια τις εταιρίες στην Καβάλα για να έχει δικαίωμα και να πάρει αποζημίωση και να παίρνει τα έσοδα από τους φόρους, γιατί δικό της είναι πλέον και το αεροδρόμιο της Καβάλας
 
Τα διώχνει δηλαδή απο θεσσαλονικη χάνοντας τα τελη απο εκει για να τα στείλει Καβάλα και να κερδίσει τα τελη απο εκει,ε;

Μεγάλε το σκεφτόσουν πολλούς μήνες αυτο;
 
Έγραψα πουθενά πως φταίει η Fraport? Απλά αναρωτιέμαι ως η εταιρεία που της ανήκει το αεροδρόμιο, δέχεται να λένε οι αεροπορικές εταιρείες πως το αεροδρόμιο δεν είναι ασφαλές, πως είναι κλειστό ή πως είναι κλειστός ο διάδρομος προσγείωσης;

Ρωτάω αν έχει κάνει κάποια κίνηση που να απαντά σε αυτούς τους ισχυρισμούς, εκτός και αν συμφωνεί. Και αν επίσης έκανε κάποια κίνηση ώστε να μην μείνει η Θεσσαλονίκη αλλά και η μισή Ελλάδα χωρίς αεροδρόμιο(αν σκεφτούμε πως την επιλέγουν απο Γιάννενα και Λάρισα ως Αλεξανδρούπολη).

Παιδιά ηρεμήστε, δεν εθιξα καμία εταιρεία, απλές ερωτήσεις κάνω. Δεν έγραψα πως συμφώνησε για κάτι τέτοιο, προσπαθώ να.βρω όμως και αν είχε κάποια αντίδραση σε όλα όσα λένε οι αεροπορικές.
 
Φίλε jimAEL, ο seven4seven απαντάει στον sujepo

Η αλήθεια είναι ότι δεν ανήκει στη Φραπορτ η ασφάλεια (ή αν θέλεις η εναέρια κυκλοφορία) των πτήσεων και ούτε αυτή ευθύνεται στη χρήση σήμερα του 10L/28R ως διαδρόμου και ούτε καν στο κλείσιμο του 16/34. Επίσης, ο 10L/28R δεν είναι ασφαλής στο να χρησιμοποιηθεί σε έκτακτες καιρικές συνθήκες και γι' αυτό δε χρησιμοποιείται, καθώς οι ελεγκτές το απαγορεύουν. Επομένως, τι να βγει να πει η Φραπορτ για κάτι που δεν είναι στην αρμοδιότητά της; Εξάλλου απάντησε η ΥΠΑ σε όλο αυτό
 
JimAEL επιβεβαιώνω, στον θεό sujepo απαντούσα. :cool:
 
sujepo":b02airbz said:
Σωστά τα λες! Η Φραπορτ φταίει για όλα που γίνονται σήμερα. Μπορεί να στέλνει η ίδια τις εταιρίες στην Καβάλα για να έχει δικαίωμα και να πάρει αποζημίωση και να παίρνει τα έσοδα από τους φόρους, γιατί δικό της είναι πλέον και το αεροδρόμιο της Καβάλας

Σίγουρα, η Fraport όχι μόνο φταίει για τα έργα και τα προβλήματα στη Θεσσαλονίκη, αλλά και έδιωξε τις αεροπορικές από Θεσσαλονίκη σε Καβάλα, για να μπορέσει εκεί να παρουσιάσει τις μεγάλες επιτυχίες της. Εντός λίγων μηνών πέτυχε να πολλαπλασιάζει την κίνηση, να κάνει το KVA ένα διεθνές αεροδρόμιο με συνδέσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη ακόμα και το χειμώνα, να προσελκύει ξένες εταιρίες τη μία μετά την άλλη :rolleyes:

Στα σοβαρά:

Μπορεί το Δημόσιο να μας είπε ψέματα περί κανονικής λειτουργίας του αεροδρομίου χωρίς προβλήματα κλπ., και μπορεί η Fraport να όφειλε να κάνει κάποιες ανακοινώσεις κι εκείνη, αντί να περιορίζεται στο «εμείς σας προειδοποιήσαμε, και τώρα βλέπετε τα προβλήματα, φεύγουν οι εταιρίες η μια μετά τη άλλη κλπ.» (αυτή η συνεχιζόμενη κόντρα ανάμεσα σε Δημόσιο και Fraport δεν βοηθάει σε κανέναν…).

Τη μεγαλύτερη ευθύνη την βλέπω όμως στις αεροπορικές ή τουλάχιστον σε αυτές, που τώρα ξαφνικά απ΄τη μία μέρα στην άλλη αποφάσισαν να πάνε Καβάλα. Και όχι τόσο λόγω του γεγονότος ότι για διάφορους λόγους προτιμούν να πετάνε συστηματικά Καβάλα αντί να έχουν πολλές irregularities, αλλά λόγω του τρόπου και του αιφνιδιασμού με τον οποίο έγιναν η αλλαγές, και λόγω της παραπλάνησης των επιβατών και παραβίασης των δικαιωμάτων τους.

Και για την ερώτηση εάν όντως υπάρχει τέτοια ταλαιπωρία: Εκτός από τη μεγάλη καθυστέρηση πριν από 2 εβδομάδες προς το παρόν ήμουνα τυχερή και έφτασα/ έφυγα χωρίς προβλήματα (είτε με Α3/ΟΑ είτε με OS). Με τις εταιρίες low cost δεν έχω εμπειρία, γενικά τις αποφεύγω, και φέτος το χειμώνα ακόμα περισσότερο. Α3/ΟΑ ελπίζω ότι θα μείνουν Θεσσαλονίκη, και έχω την εντύπωση ότι είναι προετοιμασμένες. Η OS είχε ήδη αρκετές ακυρώσεις και καθυστερήσεις, και ανησυχώ τί θα κάνει.

Δηλ. εκτός από τυχόν προβλήματα λόγω καιρού προς το παρόν έχεις και αυτή τη αβεβαιώτητα τί θα κάνουν οι αεροπορικές εταιρίες (θα διατηρήσουν τα δρομολόγια, θα πάνε Καβάλα, θα τα ακυρώσουν / μειώσουν;).

Καβάλα για μένα θα σήμαινε 1,5 ώρες με λεωφορείο από Περαία στο ΚΤΕΛ, μετά 2-2,5 ώρες για Καβάλα, από εκεί στο αεροδρόμιο, συν κάποιο περιθώριο, και το ίδιο στην επιστροφή. Ή εναλλακτικά να πληρώσω ταξί. Με άλλα λόγια: δεν είναι η καλύτερη λύση...
 
Ξερουμε αν τελικα η SAS ήρθε σημερα ή πηγε κ αυτη Καβαλα όπως ακουστηκε οτι σκεφτόταν;
 
Καλή η συζήτηση γιά τις πτήσεις, έχουμε κάποια φωτο , πληροφόριση ΑΝ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΕΡΓΑ; να δούμε καί με τί ρυθμούς εργάζονται ;
 
Καλημέρα.
Χθες στο αεροδρόμιο απο τον πάνω όροφο των αφίξεων είδα παράλληλα με τον διάδρομο μαλλον, αρκετο χώμα σε υψος περίπου κ 3 μετρα ενω σιγουρα ειχε 50 μετρα μήκος. Αρα υποθέτω οτι ξεκινησαν. Τρίτη πετάω οποτε θα τονδω καλύτερα.
 
Top