Λίστα σχολών μηχανικών αεροσκαφών Part-147

B737Mech

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2005
Μηνύματα
243
Likes
38
Παραθέτω τους συνδέσμους των σχολών πιστοποιημένων κατά EASA Part-147 που βρίσκονται στην Ελλάδα.
Οι σχολές αυτές απευθύνονται σε αυτούς/ες που επιθυμούν να πιάσουν εργαλεία και να δουλέψουν στη συντήρηση αεροσκαφών σε υπόστεγα ή στην πίστα των αεροδρομίων.
Ότι άλλο έχετε στο νου σας, όπως Τεχνολόγοι αεροσκαφών (ΤΕΙ Χαλκίδας), αεροναυπηγοί ΑΕΙ κτλ είναι σχεδόν άχρηστο για το επάγγελμα αυτό. Δεν χρειάζεται παραπάνω περιγραφή. Η κάθε σχολή έχει κάνει τη δική της δουλειά και μπορείτε να διαβάσετε από τον κάθε σύνδεσμο.
Η παρακάτω λίστα δεν είναι με σειρά προτίμησης:
Ωμέγα http://www.aviation-academy.com/spoudes/michanikos-aeroskafon/
Aviatec http://aviatec.gr/gr/index.html
Ίκαρος https://ikarosaviationtraining.com/Gr/
Olympic Air Training center https://www.olympicair.com/el/OlympicAir/TrainingCenter
EAB http://www.part66.gr/
Zita Aviation http://zitaaviation.com/basic-training/

Ακολουθώντας το ολοκληρωμένο πρόγραμμα βασικής εκπαίδευσης των σχολών αυτών και βάση της νομοθεσίας, ισχύουν τα παρακάτω:
66.A.30 Basic experience requirements
1. for category A, subcategories B1.2 and B1.4 and category B3:
(iii) 1 year of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a basic training course approved in accordance with Annex IV (Part-147);

2. for category B2 and subcategories B1.1 and B1.3:
(iii) 2 years of practical maintenance experience on operating aircraft and completion of a basic training course approved in accordance with Annex IV (Part-147);

Στην επόμενη απάντηση θα βάλω το τι είναι η κάθε κατηγορία μηχανικού και το τι κάνει.
 
Τι είναι o CatA, B1, B2, B3 και τι κάνουν:
(a) Aircraft maintenance licences include the following categories:
Category A
Category B1
Category B2
Category B3
Category C
(b) Categories A and B1 are subdivided into subcategories relative to combinations of aeroplanes, helicopters, turbine and piston engines. These subcategories are:
A1 and B1.1 Aeroplanes Turbine
A2 and B1.2 Aeroplanes Piston
A3 and B1.3 Helicopters Turbine
A4 and B1.4 Helicopters Piston
(c) Category B3 is applicable to piston-engine non-pressurised aeroplanes of 2000 kg MTOM and below.

Τι κάνει η κάθε κατηγορία:
1. A category A aircraft maintenance licence permits the holder to issue certificates of release to service following minor scheduled line maintenance and simple defect rectification within the limits of tasks specifically endorsed on the certification authorisation referred to in point 145.A.35 of Annex II (Part-145). The certification privileges shall be restricted to work that the licence holder has personally performed in the maintenance organisation that issued the certification authorisation.
2. A category B1 aircraft maintenance licence shall permit the holder to issue certificates of release to service and to act as B1 support staff following:
- maintenance performed on aircraft structure, powerplant and mechanical and electrical systems,
- work on avionic systems requiring only simple tests to prove their serviceability and not requiring troubleshooting.
Category B1 includes the corresponding A subcategory.
3. A category B2 aircraft maintenance licence shall permit the holder:
(i) to issue certificates of release to service and to act as B2 support staff for following:
- maintenance performed on avionic and electrical systems, and
- electrical and avionics tasks within powerplant and mechanical systems, requiring only simple tests to prove their serviceability; and
(ii) to issue certificates of release to service following minor scheduled line maintenance and simple defect rectification within the limits of tasks specifically endorsed on the certification authorisation referred to in point 145.A.35 of Annex II (Part-145). This certification privilege shall be restricted to work that the licence holder has personally performed in the maintenance organisation which issued the certification authorisation and limited to the ratings already endorsed in the B2 licence.
The category B2 licence does not include any A subcategory.
4. A category B3 aircraft maintenance licence shall permit the holder to issue certificates of release to service and to act as B3 support staff for:
- maintenance performed on aeroplane structure, powerplant and mechanical and electrical systems,
- work on avionic systems requiring only simple tests to prove their serviceability and not requiring troubleshooting.

Ότι είναι γραμμένο στα αγγλικά είναι copy-paste από τη νομοθεσία της EASA
 
Φιλικά, ξεχάσατε την Zita Aviation.

Επίσης η ολοκλήρωση ενός προγράμματος σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι
άχρηστη ούτε θα στερήσει από κάποιον τελικά να πίασει εργαλεία.

Απλά δεν προσφέρουν την κατάλληλη πιστοποίηση για να μπορέσει κάποιος να υπογράψει CRS.

Καλό είναι να τα ξεχωρίζουμε πια γιατί συνέχεια ανακυκλώνονται τα ιδια και τα ιδια!
 
Prigipas":14jw0fwh said:
Φιλικά, ξεχάσατε την Zita Aviation.
Επίσης η ολοκλήρωση ενός προγράμματος σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης δεν είναι
άχρηστη ούτε θα στερήσει από κάποιον τελικά να πίασει εργαλεία.
Απλά δεν προσφέρουν την κατάλληλη πιστοποίηση για να μπορέσει κάποιος να υπογράψει CRS.
Το απλά να το πεις στα παιδιά που φάγανε 4-5 χρόνια πχ στο ΤΕΙ Χαλκίδας (διαβάσματα, ενοίκια, λογαριασμοί, έξοδα μετακίνησης) για να μείνουν βοηθοί και να κάτσουν ξανά να διαβάσουν από την αρχή. Αν είναι και τυχεροί και δουλεύουν κάπου, είναι ταυτόχρονα και άτυχοι γιατί θα πρέπει να διαβάζουν στον χρόνο που τους μένει.

Για κάποιον που θέλει να ξεκινήσει σπουδές για να ακολουθήσει καθαρά το επάγγελμα αυτό, οτιδήποτε άλλο εκτός των σχολών 147 είναι πεταμένα λεφτά και χρόνος.

Έχουν γραφτεί άπειρα σχόλια για το αν είναι κατάλληλο το ΤΕΙ σε άλλα θέματα.
Για κάποιον που είναι ήδη φοιτητής σε ΤΕΙ/ΑΕΙ αυτό ίσως του βγει σε καλό. Άχρηστο ένα πτυχίο δεν είναι ποτέ.
Στο θέμα αυτό έγραψα για να διαβάσει ο κάθε νέος ή νέα που θέλει να ακολουθήσει το επάγγελμα και να κάνει τη σωστή επιλογή.

Prigipas":14jw0fwh said:
Καλό είναι να τα ξεχωρίζουμε πια γιατί συνέχεια ανακυκλώνονται τα ιδια και τα ιδια!
Γιατί αγανακτείς ρε Πρίγκιπα;
Θα ήθελες να βρίσκεσαι στη θέση ενός παιδιού και να μην ξέρεις ποιο δρόμο να διαλέξεις;
Θα ήθελες να πας σε ΤΕΙ (επειδή στην Ελλάδα όλοι πρέπει να βγάλουμε πανεπιστήμιο) και να χάσεις τόσο χρόνο και χρήμα;
Πρέπει πια στην Ελλάδα να σπουδάζουμε αυτό που πραγματικά αρμόζει στην καριέρα που θέλουμε να ακολουθήσουμε.
Πρέπει να βγεις νευροχειρούργος για να δουλέψεις νοσοκόμος δλδ;
Δεν ανακυκλώνεται τίποτα φίλε μου.
Ας μην ξαναρχίσει εδώ ένα θέμα και να λέμε πόσο κατάλληλο είναι ένα ΤΕΙ ή ΑΕΙ, πιστοποιήσεις, χρόνος σπουδών, τι σημαίνει μηχανικός (mechanic, technician, engineer :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ).
Είναι ξεκάθαρο πως εδώ όποιος ρωτάει για να γίνει μηχανικός, εννοεί να πάει να δουλέψει πίστα ή υπόστεγο. Γιατί να τον μπερδέψουμε λοιπόν;

Όποιος πήγε ή είναι ακόμα φοιτητής σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ για να κάνει τελικά αυτό το επάγγελμα, έχει κάνει εν μέρη λάθος και θα παιδευτεί περισσότερα χρόνια (5 πτυχίο TEI/AEI + 3 προϋπηρεσία + διάβασμα για τα modules) από ότι πραγματικά χρειάζεται (Δυόμιση χρόνια σχολή Part 147 + 2 προϋπηρεσία) για να βγει υπογράφων.
Γράφω 5 χρόνια για τον απλούστατο λόγο πως είναι σχεδόν ακατόρθωτο να τελειώσει κανείς στα 4 ένα ΤΕΙ ή ακριβώς σε 5 σε ένα ΑΕΙ αν σκεφτείς καταλήψεις, απεργίες καθηγητών κτλ.


Θα βάλω την Zita στο αρχικό ποστάρισμα. Ζητώ συγγνώμη, αλλά δεν μου την έβγαλε το Google.
 
Top