mak
Low-Cost-Class-Member
Ανοίγω αυτό το νέο τόπικ, γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρον.
Υπήρχε διαφήμιση του ΑΙΑ στον Κυριακάτικο τύπο (30/9/07), με τίτλο 'Πολυπόθητα Ταξίδια Χαμηλού Κόστους', η οποία διαφήμιζε την διείσδυση των locos από το LGAV.
Αντιγράφω κάποια μόνο σημεία γιατί η καταχώρηση ήταν δισέλιδη:
"Με 17 εταιρείες χαμηλού κόστους να συνδέουν την Αθήνα με 31 προορισμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" έδωσε την ευκαιρία, αυτή τη θερινή σεζόν, σε περισσότερους Έλληνες ταξιδιώτες να πετάξουν ευκολότερα, γρηγορότερα, και οικονομικότερα από ποτέ"
"Στην κατάταξη των κορυφαίων ευρωπαϊκών αεροδρομίων με βάση τον αριθμό των εταιρειών χαμηλού κόστους, για τη θερινή περίοδο 2007, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έρχεται τρίτος με 17 - και με μικρή διαφορά από τα δύο πρώτα αεροδρόμια, της Βαρκελώνης και της Ρώμης. Η Αθήνα συνδέθηκε φέτος μέσω πτήσεων χαμηλού κόστους με 31 προορισμούς ενώ το καλοκαίρι του 2006 ήταν μόλις 21. Δουβλίνο, Ρίγα, Μόναχο, Νυρεμβέργη, Βενετία, Μπάρι, Ελσίνκι, Βρυξέλες, Βερολίνο, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Γλασκώβη, Κολωνία, Στουτγκάρδη, Καλίνινγκραντ, Ντίσελντορφ, Βαρσοβία, Μπρατισλάβα, Βουδαπέστη, Κρακοβία, Πράγα, Βιέννη, Κοπεγχάγη, Γκέτεμποργκ, Όσλο, Στοκχόλμη, Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Κατοβίτσε..."
"Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, από τον Ιανουάριο ώς και τα τέλη Αυγούστου, πέταξαν με εταιρείες χαμηλού κόστους από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών 762.479 επιβάτες - μια αύξηση 28,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο"
Στην καταχώρηση υπάρχουν φωτογραφίες των Brussels Airlines, Air Lingus, Easy Jet και Baltic Air.
Παράθεσα τα παραπάνω γιατί μου φάνηκαν πολλά τα ενδιαφέροντα σημεία, όπως τι σημαίνει "κορυφαίων ευρωπαϊκών αεροδρομίων" έτσι ώστε το STN να είναι εκτός, ή με τι κριτήρια επιλέγονται οι locos και ποιές είναι αυτές, αν πράγματι το LGΑV παίζει τόσο ψηλά - ψηλότερα από Λονδίνο ή Δουβλίνο κλπ.
Υπήρχε διαφήμιση του ΑΙΑ στον Κυριακάτικο τύπο (30/9/07), με τίτλο 'Πολυπόθητα Ταξίδια Χαμηλού Κόστους', η οποία διαφήμιζε την διείσδυση των locos από το LGAV.
Αντιγράφω κάποια μόνο σημεία γιατί η καταχώρηση ήταν δισέλιδη:
"Με 17 εταιρείες χαμηλού κόστους να συνδέουν την Αθήνα με 31 προορισμούς σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" έδωσε την ευκαιρία, αυτή τη θερινή σεζόν, σε περισσότερους Έλληνες ταξιδιώτες να πετάξουν ευκολότερα, γρηγορότερα, και οικονομικότερα από ποτέ"
"Στην κατάταξη των κορυφαίων ευρωπαϊκών αεροδρομίων με βάση τον αριθμό των εταιρειών χαμηλού κόστους, για τη θερινή περίοδο 2007, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έρχεται τρίτος με 17 - και με μικρή διαφορά από τα δύο πρώτα αεροδρόμια, της Βαρκελώνης και της Ρώμης. Η Αθήνα συνδέθηκε φέτος μέσω πτήσεων χαμηλού κόστους με 31 προορισμούς ενώ το καλοκαίρι του 2006 ήταν μόλις 21. Δουβλίνο, Ρίγα, Μόναχο, Νυρεμβέργη, Βενετία, Μπάρι, Ελσίνκι, Βρυξέλες, Βερολίνο, Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι, Γλασκώβη, Κολωνία, Στουτγκάρδη, Καλίνινγκραντ, Ντίσελντορφ, Βαρσοβία, Μπρατισλάβα, Βουδαπέστη, Κρακοβία, Πράγα, Βιέννη, Κοπεγχάγη, Γκέτεμποργκ, Όσλο, Στοκχόλμη, Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Κατοβίτσε..."
"Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, από τον Ιανουάριο ώς και τα τέλη Αυγούστου, πέταξαν με εταιρείες χαμηλού κόστους από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών 762.479 επιβάτες - μια αύξηση 28,6% συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο"
Στην καταχώρηση υπάρχουν φωτογραφίες των Brussels Airlines, Air Lingus, Easy Jet και Baltic Air.
Παράθεσα τα παραπάνω γιατί μου φάνηκαν πολλά τα ενδιαφέροντα σημεία, όπως τι σημαίνει "κορυφαίων ευρωπαϊκών αεροδρομίων" έτσι ώστε το STN να είναι εκτός, ή με τι κριτήρια επιλέγονται οι locos και ποιές είναι αυτές, αν πράγματι το LGΑV παίζει τόσο ψηλά - ψηλότερα από Λονδίνο ή Δουβλίνο κλπ.