Lufthansa

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Τελικά λέει ότι ψηφίζει ναι και αυτός.
https://edition.cnn.com/2020/06/24/busi ... index.html

Ή φώναζε ελπίζοντας να τρομάξει την κυβέρνηση και να κερδίσει βελτιωμένους όρους, ή ήθελε να τρομάξει τους μικρούς επενδυτές και να τους ωθήσει να πουλήσουν τις μετοχές τους κάτω από 10€ για να τις αγοράσει αυτός.
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
676
Likes
104
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Η Ryanair κάνει προσφυγή στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την έγκριση του σχεδίου διάσωσης της Lufthansa.

https://corporate.ryanair.com/news/ryan ... a-bailout/

Και βέβαια επειδή στην Κομισιόν είναι αμερόληπτοι και τηρούν απαρέγκλιτα τους ευρωπαϊκούς νόμους :twisted: (βλ. Ολυμπιακή π.χ.) θα κάνουν πως διάβασαν την προσφυγή, θα πουν ότι θα την εξετάσουν, θα κάνουν δήλωση κατανόησης και συμπόνοιας, θα χτυπήσουν φιλικά τον O' Leary στην πλάτη αλλά το πακέτο ως έχει. :rant: :wall:

Και για να προλάβω μερικούς, δε συγκρίνω το status της τότε Ολυμπιακής με της Lufthansa, αλλά τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της Κομισιόν.
Στη Γερμανία κλείνουν αυτό το διάστημα περίπου το 1/4 των πολυκαταστημάτων Karstadt/Galeria. Δε ζήτησαν (και δεν μπορούσαν να πάρουν) κρατικό πακέτο διάσωσης.
Τα νοσοκομεία στη Γερμανία χρηματοδοτούνται ως επί το πλείστον από ιδιωτικούς πόρους ή από την εκκλησία. Την περίοδο του κοροναϊού είχαν κατακόρυφη πτώση της κίνησης ασθενών. Το κράτος δώρισε σε αρκετά από αυτά τους τελευταίους μήνες μάσκες και ποδιές, ξηλώθηκε δηλαδή :mrgreen:
Είναι όμως σημαντικό να σωθεί η Lufthansa με κάθε κόστος. Καλό κατευόδιο.
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.525
Likes
77
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Στο karstadt/Kaufhof δε θα μπει το κρατος μέτοχος με 20% και ουτε θα δωσουν σλοτ στο Μοναχο και Φρανκφούρτη.
Μπορεί να υποστηρίζουμε καποιες εταιρείες αλλα να τα βλέπουμε τα πράγματα λίγο και με άλλο μάτι.
Στην τελική η ρυαναιρ αυτε τις κινήσεις τις κάνει για τον εντυπωσιασμό και μόνο.
Και εγω αν ήμουν κράτος θα κοιτούσα να σώσω την λουφτ και την κάθε λουφτ.
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
H Ryanair θα αποδεχόταν έλεγχο από κάποια κυβέρνηση (που πετάει, πως πετάει, πόσους υπαλλήλους έχει και με τι συμβόλαια) με αντάλλαγμα να πάρει λεφτά;
Αν ναι, αν πάει να ζητήσει βοήθεια και δεν της δώσουν, τότε να παραπονεθεί.
Η γερμανική κυβέρνηση (και οι άλλες κυβερνήσεις που κάνουν παρόμοιες κινήσεις) έχουν ήδη λάβει το πράσινο φως από την ΕΕ να βοηθήσουν τον τομέα των αερομεταφορών. Άρα η Ryanair δε θα πετύχει τίποτα και το ξέρει.
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
645
Likes
214
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Όταν όμως βάζεις χρήματα σε μια εταιρεία για τα οποία πρέπει να δώσεις λογαριασμό διότι δεν είναι δικά σου, τότε είναι απαραίτητος ο έλεγχος, η παρακολούθηση και η συμμετοχή σου στην λήψη των αποφάσεων της εταιρείας. Αν δεν μας αρέσει η Κρατικοποίηση τότε να μην ζητάμε την Κρατική στήριξη.
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
676
Likes
104
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
IATA/TASOS":3bcgqdxf said:
Στο karstadt/Kaufhof δε θα μπει το κρατος μέτοχος με 20% και ουτε θα δωσουν σλοτ στο Μοναχο και Φρανκφούρτη.
Μπορεί να υποστηρίζουμε καποιες εταιρείες αλλα να τα βλέπουμε τα πράγματα λίγο και με άλλο μάτι.
Στην τελική η ρυαναιρ αυτε τις κινήσεις τις κάνει για τον εντυπωσιασμό και μόνο.
Και εγω αν ήμουν κράτος θα κοιτούσα να σώσω την λουφτ και την κάθε λουφτ.

Βασικά δε θέλω να κλείσει η LH, ούτε και καμία άλλη, αλλά θα πρέπει να λειτουργούν με τους ίδιους όρους και κανόνες.
Αυτό που με ενοχλεί είναι τα δύο μέτρα και δύο σταθμά της Κομισιόν (το ίδιο γίνεται εδώ και χρόνια με την Alitalia) αλλά και το γεγονός ότι κανένας άλλος όμιλος που επλήγη στη Γερμανία δεν πήρε στήριξη τέτοιου μεγέθους. Και μιλάμε για χρήματα φορολογουμένων και εμού του ίδιου, χωρίς να έχω και δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές στη Γερμανία στην τελική.
Στο κάτω κάτω ας συρρικνωθεί η Lufthansa να δώσει χώρο σε άλλους. Άλλωστε με την κατάρρευση της Air Berlin είχε μεγαλώσει ο όμιλος ακόμη περισσότερο μέσω της Eurowings. Ο όμιλος LH έχει την ιδιοκτησία αεροπορικών εταιρειών στις μισές σχεδόν από τις χώρες με τις οποίες συνορεύει η Γερμανία. Ας μπουν και άλλοι στο παιχνίδι, θα βοηθήσει τον ανταγωνισμό.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.187
Likes
800
Περιοχή
Elbonia
Σε ποιους άλλους ομίλους αντίστοιχου μεγέθους με την LH απαγορεύτηκε ουσιαστικά η λειτουργία;

Από αυτούς, πόσοι ζήτησαν κρατική βοήθεια σε παρόμοιο ποσοστό του τζίρου τους;

Αν υπάρχουν εταιρείες για τις οποίες ισχύουν και τα δύο, τότε θα μιλήσουμε για τα μέτρα και σταθμά της Κομισιόν. Ως τότε, η κουβέντα είναι καφενείο.
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
Ποιοι άλλοι όμιλοι / επιχειρήσεις δεσμεύσανε τεράστια ποσά, δίνοντας στους πελάτες 12μηνα vouchers αντί για υπηρεσίες ή προϊόντα ;

Κάθε σύγκριση με όμιλο άλλης επαγγελματικής δραστηριότητας είναι τελείως άκυρος ! Αίσχος που κάποιοι ισχυρίζονται ότι όλοι περνάνε οικονομική κρίση λόγω COVID-19!
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
180
Likes
123
OveLix":1b4nv9u8 said:
Σε ποιους άλλους ομίλους αντίστοιχου μεγέθους με την LH απαγορεύτηκε ουσιαστικά η λειτουργία;

Δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά η σημαντική πτώση του τζίρου σε όλες τις επιχειρήσεις ήταν άμεσο η έμμεσο αποτέλεσμα των μέτρων που πήρε η πολιτική ηγεσία.
Και δεν μας απάντησες ποτέ στο ερώτημα : αν δεν είχανε κλείσει τα σύνορα / αεροδρόμια, ποιος θα μπορούσε με lockdown να πάει να πετάξει ;
Ακόμη και lockdown να μην υπήρχε αλλά απλή αναστολή σύμβασης εργασίας, πόσοι θα είχανε χρήματα να ταξιδέψουν ;
Θα συνέχιζαν οι αεροπορικές να κάνουν τα δρομολόγια ; Ίσα ίσα Κάλυψη τους παρείχε το κλείσιμο των αεροδρομίων για να μειώσουν την χασούρα των αδειών πτήσεων.

Η καταρ από την άλλη έβγαλε τρέλα χρήματα.

Μήπως θα έπρεπε η LH να είχε επιλέξει την πραγματοποίησης κάποιων δρομολόγιων τον καιρό της πανδημίας ;
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.312
Likes
613
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Κάθε φορά που βλέπoυμε το κράτος να παίρνει τέτοιες αποφάσεις, πρέπει να σκεπτόμαστε τους λόγους που το έκανε. Επειδή νομίζω μπορούμε με βεβαιότητα να θεωρήσουμε ότι η Μέρκελ δεν τα παίρνει από την LH, η απόφαση να την στηρίξουν έχει να κάνει με τα συμφέροντα της Γερμανίας. Οικονομικά και πολιτικά. Η Ryainar είναι ένας πολύ μεγάλος παίχτης που πάει διακοπές τους Γερμανούς από το Μεμινγκεν στην Ζάκυνθο και καμιά φορά κανέναν μικρομεσαίο επαγγελματία σε κάποια δουλειά, αλλά η Volkswagen, Krupp και η Allianz μπορούν να ζήσουν και χωρίς αυτό. Αντιθέτως δεν μπορούν να ζήσουν αν έχουν τους Κινέζους και τους Γάλλους να κάνουν κουμάντο σε ποιες πόλεις θα πετάνε στην Κίνα ή στην Αμερική, σε πόσες συχνότητες, και με ποια ανταλλάγματα.

d|m|tr|s":m8p0p541 said:
Και μιλάμε για χρήματα φορολογουμένων και εμού του ίδιου, χωρίς να έχω και δικαίωμα ψήφου στις βουλευτικές εκλογές στη Γερμανία στην τελική.

Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχει δικαίωμα ψήφου ο φορολογούμενος, αλλά ο Γερμανός. Σε κάθε χώρα του πλανήτη, γιατί εσύ δεν σκέπτεσαι το συμφέρον της χώρας που σε φιλοξενεί (που συμφέρον της Γερμανίας είναι τα μεγαθήρια εταιρειών που έχει και εξάγουν), αλλά κυρίως την τσέπη σου (και για να μην παρεξηγούμαι είμαι στην ίδια κατάσταση με εσένα).

Το karstadt δεν έχει καμιά ζωτική σημασία για τα συμφέροντα της Γερμανίας και σίγουρα όχι όσο η LH. Το ίδιο κάνει η Γαλλία και άλλες χώρες και το ίδιο γίνεται με άλλους ζωτικούς τομείς όπως η ενέργεια. Η Γαλλία μπαίνει σε πολέμους και στέλνει αεροπλανοφόρο για τα συμφέροντα της Total, δεν θα έκανε ποτέ το ίδιο αν ένα σουπερ μαρκετ της carrefour ληστευόταν στο Ντακάρ κάθε μέρα, απλά θα το έκλειναν. Μια αλυσίδα retail συνήθως δεν είναι ζωτικές επιπτώσεις αν κλείσει, γιατί έχει άπειρους άλλους παίχτες. Το πολύ πολύ να αυξηθούν οι τιμές μέχρι να αναπληρωθεί το κενό.

Επίσης η ΕΕ έχει εκχωρημένη κυριαρχία από τα κράτη, αλλά στο διεθνές στερέωμα το κράτος παραμένει ο κυρίαρχος παίχτης και όχι οι υπερεθνικοί οργανισμοί. Που σε απλά γερμανικά σημαίνει ότι η Γερμανία μπορεί να γράψει την ΕΕ και μετά να πληρώσει κάποιο πρόστιμο (το οποίο θα αφαιρείται από τις εισφορές της οπότε είναι ένα και το αυτό). Που το πιθανότερο είναι να μην γίνει καν, για πολιτικούς λόγους, αλλά να βρεθεί μια λύση να το παρουσιάσουν ότι είμαστε όλοι φίλοι. Ίσως να μπορούν να δουν και πώς να βοηθήσουν τον Ο'λιρι να γίνει πιο χαρούμενος, υπάρχουν 1000 τρόποι.
 
Top