Μεγάλη η ζήτηση αεροσκαφών από Ινδία και Κίνα τις προσεχείς δεκαετίες
Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2005
Τριπλασιασμένος εκτιμάται ότι θα είναι ο στόλος των αεροπορικών εταιριών της Κίνας μέχρι το 2023, κάτι που οφείλεται , σύμφωνα με τους αναλυτές αγοράς της ευρωπαϊκής κατασκευάστριας εταιρίας αεροσκαφών Airbus, στους γοργούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης της χώρας και στην αυξανόμενη χρόνο με το χρόνο παγκόσμια επιβατική κίνηση.
Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Airbus κ. Λοράν Ρουό, που είναι επικεφαλής και του τμήματος, που ειδικεύεται στις προβλέψεις και την έρευνα, ανακοίνωσε προχτές ότι "εντός των επόμενων δύο δεκαετιών οι αεροπορικές εταιρίες της Κίνας θα χρειαστούν περίπου 1.790 νέα αεροσκάφη, συνολικής αξίας 230 δισ. δολαρίων", σύμφωνα με δημοσίευμα της `Ναυτεμπορικής`. "Συνολικά", πρόσθεσε ο κ. Ρουό "η παγκόσμια ζήτηση αναμένεται να φθάσει τα 17.300 αεροπλάνα, αξίας 1,9 τρισ. δολαρίων στο χρονικό διάστημα 2004 - 2023". Από την άλλη, οι εκτιμήσεις της αμερικάνικης, ανταγωνίστριας εταιρίας της Airbus, Boeing Co., εμφανίζονται λιγότερο αισιόδοξες, όσον αφορά στις πωλήσεις αεροσκαφών στις Κινέζικες αεροπορικές εταιρίες, αφού ο εκπρόσωπος της, κ. Μαρκ Χούπερ έκανε λόγο για πώληση 2.293 αεροσκαφών, αξίας 183 δισ. δολαρίων. "Σε παγκόσμια κλίμακα", όμως πρόσθεσε "οι ανάγκες θα είναι ακόμα μεγαλύτερες, αφού θα χρειαστούν 25.000 εμπορικά αεροσκάφη, αξίας 2 τρισ. δολαρίων, στο ίδιο χρονικό διάστημα".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαφορές, που υπάρχουν στις εκτιμήσεις των δύο εταιριών οφείλονται στην προσδοκία της Airbus για εξαιρετικά μεγάλη ζήτηση για του νέου σούπερτζάμπο Α380, εκτίμηση την οποία δεν συμμερίζεται η Boeing
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2005
Τριπλασιασμένος εκτιμάται ότι θα είναι ο στόλος των αεροπορικών εταιριών της Κίνας μέχρι το 2023, κάτι που οφείλεται , σύμφωνα με τους αναλυτές αγοράς της ευρωπαϊκής κατασκευάστριας εταιρίας αεροσκαφών Airbus, στους γοργούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης της χώρας και στην αυξανόμενη χρόνο με το χρόνο παγκόσμια επιβατική κίνηση.
Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της Airbus κ. Λοράν Ρουό, που είναι επικεφαλής και του τμήματος, που ειδικεύεται στις προβλέψεις και την έρευνα, ανακοίνωσε προχτές ότι "εντός των επόμενων δύο δεκαετιών οι αεροπορικές εταιρίες της Κίνας θα χρειαστούν περίπου 1.790 νέα αεροσκάφη, συνολικής αξίας 230 δισ. δολαρίων", σύμφωνα με δημοσίευμα της `Ναυτεμπορικής`. "Συνολικά", πρόσθεσε ο κ. Ρουό "η παγκόσμια ζήτηση αναμένεται να φθάσει τα 17.300 αεροπλάνα, αξίας 1,9 τρισ. δολαρίων στο χρονικό διάστημα 2004 - 2023". Από την άλλη, οι εκτιμήσεις της αμερικάνικης, ανταγωνίστριας εταιρίας της Airbus, Boeing Co., εμφανίζονται λιγότερο αισιόδοξες, όσον αφορά στις πωλήσεις αεροσκαφών στις Κινέζικες αεροπορικές εταιρίες, αφού ο εκπρόσωπος της, κ. Μαρκ Χούπερ έκανε λόγο για πώληση 2.293 αεροσκαφών, αξίας 183 δισ. δολαρίων. "Σε παγκόσμια κλίμακα", όμως πρόσθεσε "οι ανάγκες θα είναι ακόμα μεγαλύτερες, αφού θα χρειαστούν 25.000 εμπορικά αεροσκάφη, αξίας 2 τρισ. δολαρίων, στο ίδιο χρονικό διάστημα".
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαφορές, που υπάρχουν στις εκτιμήσεις των δύο εταιριών οφείλονται στην προσδοκία της Airbus για εξαιρετικά μεγάλη ζήτηση για του νέου σούπερτζάμπο Α380, εκτίμηση την οποία δεν συμμερίζεται η Boeing
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1