bari
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/06/2007
- Μηνύματα
- 520
- Likes
- 15
- YAHOO
- brge15
αρχες Φεβρουαριου σε ταξιδι-αστραπη ATH-LHR αποφασισα να ταξιδεψω με ΟΑ. αρχικα χαρηκα γιατι το ταξιδι- και αναχωρηση και επιστροφη -θα ηταν με 340 καθως επισης και η τιμη ηταν παρα πολυ καλη (220 € rt)
τα 2 airbus ηταν καταπληκτικα ομολογουμενως (επιδαυρος-ολυμπια).
με απογοητευση ομως εισαι οτι ταξιδευαν σχεδον αδεια...ηταν ζητημα αν ημασταν 80-100 ατομα σε καθε πτηση. μηπως δεν θα επρεπε το χειμωνα τουλαχιστον να χρησιμοποιειται αυτος ο τυπος στα δρομολογια αυτα?
για ηλεκτρονικο εισητηριο ουτε λογος. με curier παρελαβα ενα χαρτινο εισητηριο και μια κακιστη φωτοτυπια που με ευχαριστουσε που χρησιμοποιησα το ηλεκτρονικο συστημα κρατησεων. η προθεση καλη , αλλα γιατι τοση σπαταλη για κατι που θα μπορουσαν να παρεχουν με μηδενικο κοστος?
το προσωπικο...αδιαφορο...ξεχασαν να με σερβιρουν και για πολυ ωρα δεν ειδαν ουτε το χερι μου που κουνουσα απελπισμενα, ουτε το φωτακι, ουτε τιποτα. ηθελα και λιγο επιπλεον νερο θυμαμαι αλλα μετα απο πολυ ωρα αποφασισα να μην ζητησω γιατι δεν εβλεπα ελπιδα να το εχω συντομα. οι αντρες φροντιστες μιλουσαν παρα πολυ μετρια αγγλικα -μη ξεχναμε οτι προκειται για διεθνη προορισμο-. Γενικα σου διναν την αισθηση "μη μας ενοχλειτε"
για την 5ωρη καθυστερηση της επιστροφης δεν θα σχολιασω...αποζημιωθηκαμε παντως με κουπονι αξιας 1,5 λιρας(!!!) που στο Heathrow δεν φτανει να αγορασεις ουτε ενα μπουκαλι νερο.
οσο και να προσπαθει η ΟΑ να ανεβασει τις υπηρεσιες της παντα θα σκονταφτει στη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια που την αισθανεται ο επιβατης παντου.
τα 2 airbus ηταν καταπληκτικα ομολογουμενως (επιδαυρος-ολυμπια).
με απογοητευση ομως εισαι οτι ταξιδευαν σχεδον αδεια...ηταν ζητημα αν ημασταν 80-100 ατομα σε καθε πτηση. μηπως δεν θα επρεπε το χειμωνα τουλαχιστον να χρησιμοποιειται αυτος ο τυπος στα δρομολογια αυτα?
για ηλεκτρονικο εισητηριο ουτε λογος. με curier παρελαβα ενα χαρτινο εισητηριο και μια κακιστη φωτοτυπια που με ευχαριστουσε που χρησιμοποιησα το ηλεκτρονικο συστημα κρατησεων. η προθεση καλη , αλλα γιατι τοση σπαταλη για κατι που θα μπορουσαν να παρεχουν με μηδενικο κοστος?
το προσωπικο...αδιαφορο...ξεχασαν να με σερβιρουν και για πολυ ωρα δεν ειδαν ουτε το χερι μου που κουνουσα απελπισμενα, ουτε το φωτακι, ουτε τιποτα. ηθελα και λιγο επιπλεον νερο θυμαμαι αλλα μετα απο πολυ ωρα αποφασισα να μην ζητησω γιατι δεν εβλεπα ελπιδα να το εχω συντομα. οι αντρες φροντιστες μιλουσαν παρα πολυ μετρια αγγλικα -μη ξεχναμε οτι προκειται για διεθνη προορισμο-. Γενικα σου διναν την αισθηση "μη μας ενοχλειτε"
για την 5ωρη καθυστερηση της επιστροφης δεν θα σχολιασω...αποζημιωθηκαμε παντως με κουπονι αξιας 1,5 λιρας(!!!) που στο Heathrow δεν φτανει να αγορασεις ουτε ενα μπουκαλι νερο.
οσο και να προσπαθει η ΟΑ να ανεβασει τις υπηρεσιες της παντα θα σκονταφτει στη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια που την αισθανεται ο επιβατης παντου.