Manolis Fournistakis
Low-Cost-Class-Member
Prwta apo ola va xairetisw ola ta meln tou airliners.gr, ka8ws auto eivai to 1o mnvuma pou grafw sto forum gevika. Deuterov, sugvwmn gia ta greeklish, alla "klebw" ligo xrovo apo tn douleia, mallon polu mia kai eimaste xalaroi ligaki kai episns xrnsimopoioume apomakrusmevn epifaveia ergasias (koivws terminal server) gia va mpoume sto net kai dev upostnrizei ellnvika.
8a n8ela va sas pw mia istourioula me eva ta3idi pou pragmatopoinsa stis 20 Iouviou tou 1998. Tote nmouv 21 xrovwv me tn trella gia tnv aeroporia, alla dev tnv eixa akoma metatrepsei se pa8os (koivws, diabasma me tis wres, fwtografies me tn prwtn eukairia, ateleiwtes wres offline - online sto MS Flight simulation klp), opote 8a eivai ligaki ftwxo se periexomevo.
LGAT - EKCH 20 Jun 94.
H ptnsn ntav, av 8umamai kala, kapou stis 09:40 me OA. Tote n etairia eixe kateu8eiav ptnsn pros Kopegxagn (EKCH) kai ekeivn tn periodo eixe prosfora 87.000 drx gia oles tis Eurwpaikes prwteuouses. Fusika dev exasa eukairia kai meta apo tnlefwvikn kratnsn, pnga sto praktoreio tns Fillelnvwv gia tnv paralabn eisitnriwv. Afou 3eperastnke eva mikro mperdema kai egkefaliko (eixav kata la8os kratnsei 2 eisitnria avti gia 1 pou n8ela) pnra perixarns to "magiko xartaki". O xrovos pou apemeve gia tn ptnsn ntav peri tn 1 bdomada. Omws, 2 meres meta, mou tnlefwvouv apo OA avakoivwvontas mou pws n apeu8eias ptnsn dev 8a pragmatopoin8ei logw apergias tou iptamevou proswpikou (snm. oti auto to sevario eixe epavalnf8ei idio kai aparallaxto tov Gevarn tou idiou xrovou otav kai eixa 3avapaei sto EKCH), opote me meteferav se ptnsn LGAT - EDDF (Fravkfourtn) kai ev suvexeia LH EDDF - EKCH. Apo afi3ews OA sto EDDF eixa movo 1 wra priv tnv avaxwrnsn tns LH gia EKCH, epavalambavw avaxwrnsn kai oxi epibibasn.
Prwivo 3upvnma, telikes etoimasies, aggareuw to patera mou va me paei sto Dutiko, poy va pairvoume taxi twra klp. Av 8umamai kala, eixe mia kapoia kivnsn sto counter tou check in, alla xwris problnmata, para8uro oute gia deigma ev tw meta3u, blepovtas argotera pws tn polutimn 8esn tnv eixav piasei eva zeugari amerikavwv. Bolta sto aerodromio zwvtas ka8e lepto tns avamovns sto istoriko LGAT me tnv idiaitern tou atmosfaira. Ftavei n wra tns epibibasns, me to lewforeiaki pros to 734, av 8umamai. Dustuxws vnologia kai ovomata aeroskafwv dev exw...8umamai omws ta ATR, kai mpolika 734 parkarismeva.
Telika, logw traffic sto LGAT apogeiwsn egive me 15 lepta ka8usternsn kai emeva va me exei lousei kruos idrwtas gia to av 8a kataferw va prolabw tnv alln ptnsn. Apogeiwsn apo tov 33R (de 8umamai akribn diadromn) kai meta apo 2 wres peripou afi3n sto EDDF kai emeva va trexw sa tov p****n va prolabw tn ptnsn tns LH.
Kai mpaivoume sto psnto, o logos gia tov opoio grafw to parwv keimevo. Ftavw mprosta apo tnv ai8ousa avamovns gia EKCH kai akribws ekei mprosta uparxei kai eva counter me PC gia tis ptnseis transit. Avakoufismevos divw to "magiko xartaki" mou stn mesnlika, alla sumpa8n sto proswpo upallnlo tns LH. Divei ta stoixeia sto PC, me koitaei kai ev suvexeia 3ava plnktologei, me 3avakoitaei..(to 3erw oti exoume perasn oi Ellnves, alla toso polu?) skeftomai apo mesa mou gia va ka8nsuxasw tnv au3avomevn veurikotnta mou...sto telos mou leei, kapoio mperdema prepei va exei givei, giati n ptnsn autn exei oles tis 8eseis kleismeves alla oxi apo transit OA. Etoimos gia 3plo egkefaliko kai emfragma, :shock: e3ngw pavta nrema pws to eisitnrio mou avagrafei autnv akribws tn ptnsn pou avaxwrei se ligo gia EKCH kai pws n OA logw kapoia allagns sto programma mou ekleise tnv ev logw ptnsn LH. Ekeivn sastismevn, leei pws dev uparxouv 8eseis kai dev eivai kati kataxwrnmevo stov upologistn.
Ekeivn tn stigmn etoimos va ekragw, lew sta agglika to sxolio (pavta omws xwris fwves) oti vtrepomai pou eimai Ellnvas me tnv OA kai pisw mou mia nlikiwmevn kuria (geitovissa opws leei ki evas filos edw
) va gelaei. Sto telos n upallnlos, blepovtas me etoimo va balw ta klammata, mou leei va mnv avnsuxw kai telika me ebale stnv business class...pou ntav gematn kai bre8nka (pali xwris para8uro) va ka8omai dipla se 2 stelexn tns Siemens me ta kostoumakia tous ki egw apo dipla me ta kovtomavika, to kapelaki kai gevika to greek summer feeling...tsss...o frapes eleipe.
Xwris alla aproopta afi3n sto EKCH, 10 uperoxes meres stn Davia, epistrofn, normal autn tn fora me OA, me evdiamesn stasn LGTS. Pali dev eixa para8uro mia kai auto to eixav katalabei 2 ellnvodavakia kai pws otav avaxwrnsame apo EKCH eixe broxn kai 16 ba8mous tnv idia wra pou ATH eixe 41...
Pali sugxwreste mou ta greeklish kai to ftwxo report ws pros to periexomevo se A/C, diadromes, photo, F/A's...mellovtika reports (malista se liges meres akolou8ei ta3idi EFHK (Helsinki) - EHAM (Amsterdam) - EFHK) 8a eivai pio emperistatwmeva, mia kai camera 8a uparxei kai texvikes gvwseis mia kai n evasxolnsn sobarepse se ba8mo arrwsteias me tnv aeroporia.
Me aeroporikous xairetismous,
Manolis (OAV271)
8a n8ela va sas pw mia istourioula me eva ta3idi pou pragmatopoinsa stis 20 Iouviou tou 1998. Tote nmouv 21 xrovwv me tn trella gia tnv aeroporia, alla dev tnv eixa akoma metatrepsei se pa8os (koivws, diabasma me tis wres, fwtografies me tn prwtn eukairia, ateleiwtes wres offline - online sto MS Flight simulation klp), opote 8a eivai ligaki ftwxo se periexomevo.
LGAT - EKCH 20 Jun 94.
H ptnsn ntav, av 8umamai kala, kapou stis 09:40 me OA. Tote n etairia eixe kateu8eiav ptnsn pros Kopegxagn (EKCH) kai ekeivn tn periodo eixe prosfora 87.000 drx gia oles tis Eurwpaikes prwteuouses. Fusika dev exasa eukairia kai meta apo tnlefwvikn kratnsn, pnga sto praktoreio tns Fillelnvwv gia tnv paralabn eisitnriwv. Afou 3eperastnke eva mikro mperdema kai egkefaliko (eixav kata la8os kratnsei 2 eisitnria avti gia 1 pou n8ela) pnra perixarns to "magiko xartaki". O xrovos pou apemeve gia tn ptnsn ntav peri tn 1 bdomada. Omws, 2 meres meta, mou tnlefwvouv apo OA avakoivwvontas mou pws n apeu8eias ptnsn dev 8a pragmatopoin8ei logw apergias tou iptamevou proswpikou (snm. oti auto to sevario eixe epavalnf8ei idio kai aparallaxto tov Gevarn tou idiou xrovou otav kai eixa 3avapaei sto EKCH), opote me meteferav se ptnsn LGAT - EDDF (Fravkfourtn) kai ev suvexeia LH EDDF - EKCH. Apo afi3ews OA sto EDDF eixa movo 1 wra priv tnv avaxwrnsn tns LH gia EKCH, epavalambavw avaxwrnsn kai oxi epibibasn.
Prwivo 3upvnma, telikes etoimasies, aggareuw to patera mou va me paei sto Dutiko, poy va pairvoume taxi twra klp. Av 8umamai kala, eixe mia kapoia kivnsn sto counter tou check in, alla xwris problnmata, para8uro oute gia deigma ev tw meta3u, blepovtas argotera pws tn polutimn 8esn tnv eixav piasei eva zeugari amerikavwv. Bolta sto aerodromio zwvtas ka8e lepto tns avamovns sto istoriko LGAT me tnv idiaitern tou atmosfaira. Ftavei n wra tns epibibasns, me to lewforeiaki pros to 734, av 8umamai. Dustuxws vnologia kai ovomata aeroskafwv dev exw...8umamai omws ta ATR, kai mpolika 734 parkarismeva.
Telika, logw traffic sto LGAT apogeiwsn egive me 15 lepta ka8usternsn kai emeva va me exei lousei kruos idrwtas gia to av 8a kataferw va prolabw tnv alln ptnsn. Apogeiwsn apo tov 33R (de 8umamai akribn diadromn) kai meta apo 2 wres peripou afi3n sto EDDF kai emeva va trexw sa tov p****n va prolabw tn ptnsn tns LH.
Kai mpaivoume sto psnto, o logos gia tov opoio grafw to parwv keimevo. Ftavw mprosta apo tnv ai8ousa avamovns gia EKCH kai akribws ekei mprosta uparxei kai eva counter me PC gia tis ptnseis transit. Avakoufismevos divw to "magiko xartaki" mou stn mesnlika, alla sumpa8n sto proswpo upallnlo tns LH. Divei ta stoixeia sto PC, me koitaei kai ev suvexeia 3ava plnktologei, me 3avakoitaei..(to 3erw oti exoume perasn oi Ellnves, alla toso polu?) skeftomai apo mesa mou gia va ka8nsuxasw tnv au3avomevn veurikotnta mou...sto telos mou leei, kapoio mperdema prepei va exei givei, giati n ptnsn autn exei oles tis 8eseis kleismeves alla oxi apo transit OA. Etoimos gia 3plo egkefaliko kai emfragma, :shock: e3ngw pavta nrema pws to eisitnrio mou avagrafei autnv akribws tn ptnsn pou avaxwrei se ligo gia EKCH kai pws n OA logw kapoia allagns sto programma mou ekleise tnv ev logw ptnsn LH. Ekeivn sastismevn, leei pws dev uparxouv 8eseis kai dev eivai kati kataxwrnmevo stov upologistn.


Xwris alla aproopta afi3n sto EKCH, 10 uperoxes meres stn Davia, epistrofn, normal autn tn fora me OA, me evdiamesn stasn LGTS. Pali dev eixa para8uro mia kai auto to eixav katalabei 2 ellnvodavakia kai pws otav avaxwrnsame apo EKCH eixe broxn kai 16 ba8mous tnv idia wra pou ATH eixe 41...

Pali sugxwreste mou ta greeklish kai to ftwxo report ws pros to periexomevo se A/C, diadromes, photo, F/A's...mellovtika reports (malista se liges meres akolou8ei ta3idi EFHK (Helsinki) - EHAM (Amsterdam) - EFHK) 8a eivai pio emperistatwmeva, mia kai camera 8a uparxei kai texvikes gvwseis mia kai n evasxolnsn sobarepse se ba8mo arrwsteias me tnv aeroporia.
Me aeroporikous xairetismous,
Manolis (OAV271)