Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

GeorgeRene

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/06/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Όντως εκ παραδρομής γράφτηκε. :D Φυσικά εννοώ ΧΩΡΙΣ να περάσω από την πολεμική αεροπορία. Ναι όντως σκεφτόμουν να μην δώσω εξετάσεις και να στραφώ κατευθείαν σε αυτό τον τομέα.
 

iasonaswp

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2013
Μηνύματα
79
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
φίλε μου είναι δυο χρόνια μεγαλύτερος σου. Όταν ήμουν στην ηλικια σου ειχα ηδη αποφασίσει οτι θελω να γίνω πιλότος πολιτικής αεροπορίας ενω παράλληλα δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να περασω απο την πολεμική. Οι πρωτεραιοτητες μου ομως ηταν αλλες καθώς δεν υπήρχε μια... κατάλαβα οτι η πανεπιστημιακη εκπαίδευση είναι το παν και διαβασα και πέρασα. Γιαυτό εάν είσαι τοσο καλος μαθητής ωστε να περάσεις ηλεκτρολογους μην διανοηθεις να τα παρατήσεις!!! Το οτι θα σπουδάζεις δεν σε εμποδίζει καθόλου να γραφτείς σε μια σχολή αεροποριας και σε περίπτωση που δεν τα καταφέρεις σαν υπταμενος, είτε γιατι υπάρχει τρομερη ανεργία ειτε για οποιονδήποτε άλλο λογο, θα ασχοληθείς με αυτο που έχεις σπουδάσει. Αμα τα καταφέρεις από την αλλη, νομίζω ειναι αυτονόητο ότι θα εχεις σαφες πλεονέκτημα για μια θεση εργασίας σαν πιλοτος οταν έχεις και πανεπιστημιακη μόρφωση. Η γνώμη μου λοιπόν είναι να κοιτάξεις πρώτα να περάσεις στις πανελλήνιες που ειναι ο "εύκολος" στοχος και ύστερα οταν θα είσαι ποιο οριμος και θα ξερεις καλα την οικονομική σου κατάσταση μπορείς να κοιτάξεις ψηλα..
 

GeorgeRene

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
04/06/2014
Μηνύματα
4
Likes
0
Όντως αυτή είναι η καλύτερη λύση όπως φαίνεται.
 

Eri

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/02/2014
Μηνύματα
21
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Duss
Παιδια καλησπερα!
Λοιπον η αληθεια ειναι πως μαλλον ειμαι σε λαθος τοπικ αλλα δεν ηξερα πιο ειναι το καταλληλο...
Ειμαι 19χρονων και εργαζομαι σαν ιπταμενη φροντιστης για μια εταιρεια του εξωτερικου...Ομως αυτο που ανακαλυψα ειναι οτι δεν μου ειναι αρκετο να ασχολουμε με την ασφαλεια των επιβατων και το σερβις αλλα οτι βρισκω πιο μαγικο το να μπορεις να ΄΄κουμανταρεις΄΄ενα θηριο. Ασε που η στολη των πιλοτων ειναι πιο ανετη :D
Φυσικα οι ευθυνες ειναι πιο πολλες και η δυσκολια της δουλειας σαφως μεγαλυτερη σε κατασταση εκτακτου αναγκης αλλα η τρελα ειναι πιο πανω!Ακομα και σαν απλως θεατης που ταξιδεψα μεσα στο πιλοτηριο ηταν εμπειρια μεγαλη(και ας εχω μπει πολλακις απο παιδι στο πιλοτηριο)!
Γι αυτο λοιπον θα σας παρακαλουσα να μου δωσετε τα φωτα σας οσον αφορα σχολες και μαθηματα!
Απο μια συντομη αναζητηση που εκανα οι απαντησεις ειναι πως αν θελω πιο ποιοτικη εκπαιδευση καλυτερα να την κανω εξωτερικο ,τα λεφτα φυσικα τρελα και θα χρειαστω περιπου 2χρονια...
Επισης οσον αφορα τα μαθηματα διαβασα πως πρεπει να εχω καλες γνωσεις φυσικης και μαθηματικων(και αγγλικων εννοειται).Να πιασω βιβλια μαθηματικων και φυσικης απο τωρα η μεσα στην σχολη θα ειμαι οκ?
Σας ευχαριστω εκ των προτερων και ζητω και παλι συγνωμη αν ειμαι σε λαθος τοπικ!
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Σαν ιπταμένη που είσαι, μάθε που είναι η πλησιέστερη αερολέσχη στην περιοχή που ζεις και εργάζεσαι και ξεκίνα θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση να πάρεις το ερασιτεχνικό πτυχίο (Private Pilot LIcense -PPL). H νομοθεσία λέει οτι πρέπει να βάλεις τουλάχιστον 45 ώρες πτήσεως εκ των οποίων τουλάχιστον 25 ώρες με εκπαιδευτή και τουλάχιστον 10 ώρες μόνη σου (solo). Στη συνέχεια πρέπει να βάλεις συνολικά 100 τουλάχιστον ώρες κυβερνήτου σε ταξίδια πριν μπορέσεις να πάρεις το επαγγελματικό πτυχίο (Commercial Pilot Licence-CPL). Συνήθως η εκπαίδευση για το CPL είναι 25 ώρες. Oταν όμως θα έχεις όμως 70 τουλάχιστον ώρες επί αεροπλάνου εκ των οποίων 50 τουλάχιστον κυβερνήτου μπορείς να αρχίσεις την εκπαίδευσή σου για την ειδικότητα πτήσεως δι οργάνων (Ιnstrument Rating-IR). Συνήθως η εκπαίδευση στα όργανα είναι 40 ώρες σε απλό εξομοιωτή FNTP II και 15 στον αέρα τουλάχιστον. Για την ικανότητα πολυκινητηρίων αεροπλάνων (Multi Engine) απαιτούνται 6 τουλάχιστον ώρες, ενώ για την ειδικότητα πτήσεως πολυκινητηρίων με όργανα απαιτούνται συνήθως (ανάλογα με το πρόγραμμα της κάθε σχολής) 3-5 ώρες FNTP και 2-5 ώρες επί αεροπλάνου.
Τα μαθήματα είναι 9 για το ερασιτεχνικό και 14 για το επαγγελματικό.
Oι θεωρητικές γνώσεις σου λοιπόν για να πιάσεις δουλειά πρέπει να είναι τουλάχιστον Airline Transport Pilot Licence (ΑΤPL)
και να έχεις το εξής πτυχίο με ειδικότητες και ικανότητες τουλάχιστον:

Licence: Commercial Pilot LIcence Aeroplane

Ratings:
Multi Engine Piston Land Aeroplane
Instrument Rating/Single Pilot/Multi Engine

Και πρόσθετα προσόντα
Αγγλικά επιπέδου 4, 5, 6
Multi Crew Cooperation-MCC
Το τελευταίο (βρετανική εφεύρεση καθότι από τη Βρετανία προέρχονται όλα τα κακά της μοίρας της ευρωπαικής αεροπορίας) είναι η ικανότητα ενός χειριστή να πετάει ως μέλος πολυμελούς πληρώματος και αποκτάται με 20ωρη εκπαίδευση σε FNPT...
Το σε ποια σχολή θα πας, πόσο χρόνο και χρήμα θα διαθέσεις και τι πρόγραμμα θα διαλέξεις εναπόκειται σε σένα. Τα όσα σου έγραψα πιο πάνω αφορούν ευρωπαική εκπαίδευση. Εάν πας για εκπαίδευση σε χώρα μέλος του ICAO πχ ΗΠΑ, δεν είσαι υποχρεωμένη να πάρεις πτυχίο, δεν υποχρεούσαι σε εξέταση αγγλικών με αναγραφή επιδόσεως στο πτυχίο και δεν απαιτείται MCC. Κάνεις την εκπαίδευσή σου στις ΗΠΑ και μετά πας σε μια ευρωπαική σχολή όπου διαπιστώνουν το επίπεδο της εκπαίδευσης που έχεις κάνει, σου κάνουν την ανάλογη πίστωση και σε εκπαιδεύουν από κει και πέρα μέχρι να είσαι οκ για να πάρεις το ευρωπαικό πτυχίο με τις ειδικότητες και ικανότητες που πρέπει αλλά πρέπει να περάσεις τα θεωρητικά μαθήματα του ευρωπαικού πτυχίου.

Εδώ είμαστε για κάθε απορία
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
666
Likes
231
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Φίλε C421 καλά τα έγραψες αλλά δεν τα έγραψες όλα και ιδιαίτερα το οικονομικό σκέλος.
Δεσποινίς Eri, κατ' αρχήν δεν εργάζεσαι ως Ιπταμένη Φροντιστής αλλά ως Αεροσυνοδός, εκτός αν το φύλλο ή το όνομα μας μπέρδεψε.
Η απάντηση στο ερώτημά σου αν μπορείς να γίνεις Πιλότος, είναι: "και φυσικά μπορείς, αρκεί να το θέλεις πραγματικά και να το προσπαθήσεις σκληρά". Το πρόβλημα όμως δεν είναι εκεί στο αν θα πάρεις Πτυχίο, είναι στο πού, πότε και πως θα βρεις εταιρεία να σε προσλάβει (την Ελλάδα πάντως ξέχασέ την) και το άλλο σπουδαίο είναι ότι πρέπει όταν αποφασίσεις να αρχίσεις την εκπαίδευσή σου, να εγκαταλείψεις την εργασία σου και να διαθέσεις περίπου 120.000€ και δυο χρόνια εκπαίδευσης, μέχρι να είσαι έτοιμη για εργασία. Σε βοηθάει το ότι είσαι πολύ νέα ακόμη. Θα σου πρότεινα επίσης πέρα από την απλή επίσκεψη στο πιλοτήριο, αν σου δοθεί η ευκαιρία να παρακολουθήσεις μια ολόκληρη πτήση από την προετοιμασία της μέχρι το πέρας. Θα σε συμβούλευα να παρακολουθήσεις όλες τις φάσεις της πτήσης και ιδιαίτερα προσγείωση με άσχημες καιρικές συνθήκες για να δεις και την πραγματική εργασία του πιλότου και όχι την άνετη στολή και τα σιρίτια. Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις.
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
508
Likes
59
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Με τους πιλότους ελικοπτέρων γνωρίζει κανείς ποια είναι η κατάσταση σήμερα ; (Ελλάδα,Ευρώπη,ΗΠΑ,Καναδά,Αυστραλία κλπ)

Διαφέρει σε σχέση με αυτή των airline pilots;

Οικονομικά πόσο διαφέρουν τα πτυχία και ποια διαφορά πιθανοτήτων σε σχέση τους airliners υπάρχει για δουλειά;
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
1) Κόστος εκπαίδευσης χειριστού CPL MEP/IR and MCC:
α) Στην Ελλάδα αρχίζοντας από ερασιτεχνικό και 100 ώρες σε αερολέσχη 17.000 και μετά σε σχολή για το επαγγελματικό και το MCC 23.000 σύνολον 40.000 ευρώ
β) Στην Ελλάδα κατευθείαν σε επαγγελματική σχολή από 35.000-70.000
γ) Στην Ευρώπη (εκτός Αγγλίας) από 50.000 και άνω
δ) Στην Αγγλία από 60.000-120.000
ε) Ευρώπη: Βασικό επαγγελματικό πτυχίο και τύπος αερ/νου πχ Α320: πχ KLM 170.000

2) Περί ελικοπτέρων
α) Ελλάδα: αποστρατεύονται κατ έτος από Στρατό, Ναυτικό, Αεροπορία, Λιμενικό, Πυροσβεστική, Αστυνομία 30 χειριστές. Αυτή τη στιγμή πετάνε περίπου 25 ελικόπτερα δημόσια και ιδιωτικά που χρησιμοποιούν επαγγελματίες χειριστές. Αρα...μαύρη ειν η νύχτα στα βουνά.
β) Αμερική, Καναδάς: με CPL/IR/CFI και 500 ώρες εκπαιδευτού πιάνεις μια αξιοπρεπή δουλειά σε A109, EC 135 κλπ
γ) Ευρώπη: κλειστή προ πολλών ετών για Ελληνες και ειδικά ολιγόωρους
δ) Ουδεμία διαφορά μεταξύ airliners αεροπλάνων και επαγγελματίες ελικοπτέρων, τα ίδια βάσανα αντιμετωπίζουν και οι δύο ομάδες
) Κόστος ελικοπτερικού πτυχίου: ακριβώς το διπλό του αεροπλάνου.

Υπάρχουν ελικοπτεράδες που γράφουν εδώ μέσα και είναι ικανότεροι να δώσουν καλύτερη πληροφόρηση απ ότι εγώ
 

Eri

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
07/02/2014
Μηνύματα
21
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Duss
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες πολυ κατατοπιστικες!!! :D
Επισης εχω ηδη παρακολουθησει ηδη πτηση απ την αρχη μεχρι το τελος αλλα σε νορμαλ καιρικες συνθηκες!
Οσο για την αερολεσχη το σκεφτηκα και εγω αλλα ενδεχεται να παρω μεταφορα σε αλλη βαση συντομα οποτε ελεγα μην το ξεκινησω και το αφησω στην μεση!Εκτος αν γινεται να συνεχισω απο κει που εμεινα σε αλλη αερολεσχη!
Σας ευχαριστω και παλι :)
 

Pavlos-21-

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
06/08/2014
Μηνύματα
52
Likes
3
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σχολη για Boeing 737NG

Καλησπερα σε ολους!!
Ενδιαφερομαι να μπω σε μια σχολη εκπαιδευσης για Boeing 737NG ή Airbus a320 οταν τελειωσω το σχολειο σε 3 χρονια. Γνωριζω πως μελλον για μια τετοια καριερα δεν υπαρχει εδω στην Ελλαδα, αρα σκεφτομαι κατι για το εξωτερικο. Θα ηθελα να μαθω ποσα χρονια χρειαζεται μια τετοια σχολη, το κοστος της, τα σωματικα κριτιρια (μυωπια, κτλ) και ο,τι αλλο ειναι σημαντικο να γνωριζω πανω στο θεμα. Ευχαριστω εκ των προτερων!! :D
 
Top