Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Και κατι ακομα...εβλεπα τα S/N των πτυχιων που εκδιδει η ΥΠΑ. Ενας φιλος μου που πηρε τωρα πτυχιο ειναι γυρω στο 5100. Οταν πηρα εγω πτυχιο πριν 3 χρονια ημουν κοντα στα 4300. Εκδοθηκαν δηλαδη μεσα σε 3 χρονια γυρω στα 800 πτυχια. Ασχετα αν συμπεριλαμβανονται και τα ερασιτεχνικα ο αριθμος των νεων πιλοτων ειναι τρομακτικος! Αντε να ψαξουν ολοι αυτοι για δουλεια...
 

Panos Gkms

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/10/2014
Μηνύματα
8
Likes
0
Καλησπερα Κύριοι-Κυρίες.
Διαβάζοντας ολα τα παραπανω με προσήλωση θα θελα να ρωτησω με τη σειρα μ τα κάτωθι έχοντας κανει πτησεις με c172 σε διαφορες αερολέσχη στα Μεγαρα. Ισχυει πως ολοι εκει τα ωραιοποιούν οπως παντου κ παντα. Ειμαι 34 ετων κ πτυχιούχος ΑΕΙ. Εχω το κεφάλαιο. Κ γνωριζω τα στεγανά περι ηλικιας για Ελλαδα. Δν ειμαι αφελής ωστε να τρέφω ελπιδες για Ελλαδα. Αν κ θα δούλευα ανετα turbo prop, cargo κλπ για λογους επιβίωσης κ hour building. Οι ερωτησεις ειναι η εξης 1.
---- ΑΞΙΖΕΙ;----
Μονόδρομος για μενα τα ΜΕΓΑΡΑ. Οποιαδηποτε αποψη συμβουλη δημοσια η σε ΜΥΝΗΜΑ ειναο υπερπολιτιμη
Με σεβασμο.
Πανος
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Επειδη βλεπω πως πολλοι εχουν την ιδια απορια λογω ηλικιας θα ελεγα οτι για το επαγγελμα του πιλοτου ισχυει οτι ακριβως ισχυει για το οποιοδηποτε επαγγελμα σε ολο τον κοσμο. Για μια κομμωτρια ειναι αργα να ξεκινησει στα 34? Για εναν δασκαλο ειναι αργα? Για ενα γεωπονο? Αν απαντησει κανεις τις παραπανω ερωτησεις ειναι σαν να απανταει και για το επαγγελμα του πιλοτου...
 

Panos Gkms

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/10/2014
Μηνύματα
8
Likes
0
Μη ξεχνάς πως θα έχεις μα ανταγωνιστείς άτομα που ξεκίνησαν στα 20. Όπερ σημαίνει 15 χρόνια μπροστά με όσες ώρες πτ. Συνεπάγεται...αυτά με "πανε πίσω" στην απόφασή μου.
 

z_pilot

First-Class-Member
Εγγραφή
20/02/2007
Μηνύματα
506
Likes
59
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Αλίμονο αν όλοι οι πιλότοι ξεκινούσαν στα 20.Λόγω της "ιδιόρρυθμης" φύσης του επαγγέλματος, των χρημάτων δηλαδή που απαιτούνται σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα ως προς την επαγγελματική αποκατάσταση οι περισσότεροι ξεκινούν σε μεγαλύτερη ηλικία καθώς είναι μεγάλη απόφαση να επενδύσεις ένα τόσο μεγάλο κεφάλαιο.Οι περισσότεροι ξεκινούν στην ηλικία των 27-28, κάποιοι λίγο νωρίτερα και κάποιοι ίσως και λίγο αργότερα.

Το να ξεκινήσεις στην ηλικία που είσαι είναι να σαν να θέλεις να επενδύσεις ένα μεγάλο κεφάλαιο για να ξεκινήσεις μια νέα επιχείρηση που δε ξέρεις πώς θα πάει.Μπορεί να είναι κερδοφόρα, μπορεί και να βάλεις λουκέτο.Αν σε παίρνει κάνεις το βήμα.
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Το επαγγελμα του πιλοτου δεν ειναι επενδυση. Ενας επιχειρηματιας μπορει να κανει επενδυση και στα 50. Εργαζομενος εισαι με μηνιατικο σε εταιρεια και κανεις μια τεχνικη εργασια.
 

AOA

Business-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2008
Μηνύματα
316
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Συμφωνώ γενικά με την τοποθέτηση του κ. Koulis. Στο συγκεκριμένο χώρο κ. Panos Gkms είναι μάλλον αργά με αυξημένο ρίσκο να αρχίσεις σπουδές με ο,τι αυτό σημαίνει ( από πλευράς επιλογής Σχολής και μεθόδου σπουδών, ωρών, τύπου κλπ), για να γίνεις επαγγελματίας πιλότος πολιτικής αεροπορίας και προοπτική αναμενόμενης ομαλής διαχρονικής καριέρας.
Άσχετα από το οικονομικό κόστος, ο κανόνας είναι “όσο νεότερος τόσο καλύτερα”, οι εξαιρέσεις βέβαια πάντα υπάρχουν, αλλά θα αργήσεις πολύ να «κάτσεις αριστερά» ακόμα κι αν βρεις άμεσα εργασία σε οποιαδήποτε εταιρία/χώρα μετά την ολοκλήρωση των σπουδών σου.
Υ.Γ Σε ποιο κλάδο είσαι πτυχιούχος ΑΕΙ;
 

Panos Gkms

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/10/2014
Μηνύματα
8
Likes
0
Ψυχολογια...
Αλλα δν μ ενδιαφερει πλεον...
Η επένδυση οπως κ να την ονομάσει καποιος παραμενει επένδυση. Κ ναι κ εγω το βλεπω σαν κατι π μπορει ν μν παει καλα. Στην ουσια επένδυση στον ίδιο μ τν εαυτο (χωρις οπως προαναφέρθηκε να ειμαι "αφεντικό")...
Δν εχω θεμα να παω σε Α320 μονο κ μονο μα φοραω τη στολη κλπ. Τα χω ξεπεράσει αυτα με κουστουμι κυκλοφορω κ τωρα...
Εχω θεμα να πεταω κ να πληρώνομαι. Να ζω αξιοπρεπώς. Το αξιοπρεπώς βεβαια στον καθενα ειναι διαφορετικό. Να το θέσω αλλιως. Να ζω σ ενα μεσο βιοτικό επιπεδο. Οποτε υπαρχουν κ εταιρίες με μικρότερα α/φ καργκο κλπ κλπ.
Πραγματικα με προβληματίζει το ενδεχόμενο να βγω εξω στα 35-36 κ να μν βρω ουτε σε αερολέσχη δουλεια. Ουτε στο τουμπουκτου σε c172 αεροφωτογραφήσεις... Αυτο ειναι π με κολλαει. Κανεις δν μπορει να εγγυηθεί τιποτα κ αν τ κανει ενδεχομενως να υπαρχει δόλος
Μακαρι βεβαια να μπορουσα εστω να αγγιξω ενα heavy jet. Αλλα δεν ξεκιναω απο εκει
 

Panos Gkms

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
17/10/2014
Μηνύματα
8
Likes
0
Συγγνωμη για τις οποίες σύντομες λεξεις η κομμένες στα κείμενα μου. Εγινε λογω χρονου και συνήθειας. Ευχαριστω
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Και ομως υπαρχει το σεναριο να μην μπορεις ουτε σε αερολεσχη να βρεις δουλεια... Οσο προκειται βεβαια για ενα 20χρονο, το να μη βρει δουλεια ειναι φυσιολογικο. Θα χτυπησει πρωτη πορτα, δευτερη πορτα, στο μεταξυ θα πιασει και δουλεια σε μια καφετερια για να βγαζει το χαρτζιλικι, μετα απο 3,4 αντε 5 χρονια καπου θα τον παρουν. Ειναι ομως 20 και εχει χρονο να περιμενει. Εσυ στα 34 μπορεις να μπεις σ αυτη τη λογικη? Στην καλυτερη να εχεις πτυχιο στα 36, τι κανεις μετα? Μπορεις να μπεις στη λογικη να περιμενεις μεχρι τα 40? Τοτε παει πεταξε το πουλακι. Και σ αυτες τις ηλικιες η υπομονη χανεται...ειδικα οταν εχεις δωσει σαραντα χιλιαρικα... Ισως η μοναδικη καταλληλη επιλογη στην ηλικια σου ειναι να παρεις το PPL. Στη μια περιπτωση που το μετανιωσεις δε θα εχεις ξοδεψει μια περιουσια. Αν παλι θελεις να συνεχισεις βαζε ωρες και βλεπεις
 
Top