FTE
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/08/2010
- Μηνύματα
- 57
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGMG
Φυσικά και μπορείς.Ο καθένας μπορεί.!!! Προσωπική μου άποψη είναι να ξεκινήσεις με τη μέθοδο MODULAR.Ο λόγος;Εξαιρετικά απλός.Εφόσον έχεις οικογένεια υποθέτω πως ο ελευθερος χρόνος σου είναι απόλυτα
περιορισμένος.Το λοιπόν,ξεκινάς σε μια αερολέσχη ή ακόμη και σε FTO.Αλλά προτείνω αερολέσχη για το θέμα κόστους.Εγώ θα σου πρότεινα την αερολέσχη ΑΡΚΑΔΙΑΣ που πετάει το C-172 το ασφαλέστερο εκπαιδευτικό αεροσκάφος του κόσμου.Βάζεις τις πρώτες 45 ώρες του PPL συν μια ώρα το skill-test.Κατόπιν το night-rating 5 ώρες και μετά οι 100 ώρες του time-building με την αερολέσχη ή σε κάποιο FTO,ανάλογα το τι εσύ θα επιλέξεις.Μετά το ATPL Distance learning BRISTOL data-base 9500 ερωτήσεις και 14 μαθήματα στην ΥΠΑ.Ακολούθως έρχεται το ME/CPL/IR που συνεπάγεται 28 ώρες για το ME/CPL και
οι υπόλοιπες 50 ώρες του ME/IR (35 στον εξομοιωτή και 15 στο αεροσκάφος δικινητήριο) και μετά το skill-test ακολουθεί το MCC το οποίο αν διαθέτεις καλά οικονομικά το συνδυάζεις και με τύπο σε Α-320
ή σε Β 737.Πιστεύω ότι παρέθεσα μια πλήρη εικόνα της όλης διαδικασίας.Τώρα μια καλή προτεινόμενη επιλογή για Ελλάδα πάντα αναφορικά με το κόστος και με το χρόνο ολοκλήρωσης του προγράμματος πιστεύω είναι η GLOBAL AVIATION ACADEMY.Aν διαβάζεις το περιοδικό REMOVE BEFORE FLIGHT μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους για περαιτέρω λεπτομέρειες.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΝΙΚΟΣ
περιορισμένος.Το λοιπόν,ξεκινάς σε μια αερολέσχη ή ακόμη και σε FTO.Αλλά προτείνω αερολέσχη για το θέμα κόστους.Εγώ θα σου πρότεινα την αερολέσχη ΑΡΚΑΔΙΑΣ που πετάει το C-172 το ασφαλέστερο εκπαιδευτικό αεροσκάφος του κόσμου.Βάζεις τις πρώτες 45 ώρες του PPL συν μια ώρα το skill-test.Κατόπιν το night-rating 5 ώρες και μετά οι 100 ώρες του time-building με την αερολέσχη ή σε κάποιο FTO,ανάλογα το τι εσύ θα επιλέξεις.Μετά το ATPL Distance learning BRISTOL data-base 9500 ερωτήσεις και 14 μαθήματα στην ΥΠΑ.Ακολούθως έρχεται το ME/CPL/IR που συνεπάγεται 28 ώρες για το ME/CPL και
οι υπόλοιπες 50 ώρες του ME/IR (35 στον εξομοιωτή και 15 στο αεροσκάφος δικινητήριο) και μετά το skill-test ακολουθεί το MCC το οποίο αν διαθέτεις καλά οικονομικά το συνδυάζεις και με τύπο σε Α-320
ή σε Β 737.Πιστεύω ότι παρέθεσα μια πλήρη εικόνα της όλης διαδικασίας.Τώρα μια καλή προτεινόμενη επιλογή για Ελλάδα πάντα αναφορικά με το κόστος και με το χρόνο ολοκλήρωσης του προγράμματος πιστεύω είναι η GLOBAL AVIATION ACADEMY.Aν διαβάζεις το περιοδικό REMOVE BEFORE FLIGHT μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους για περαιτέρω λεπτομέρειες.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΝΙΚΟΣ