SomethingWild
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 31/03/2010
- Μηνύματα
- 99
- Likes
- 16
- Περιοχή
- Θεσσαλονίκη
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- NDC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Umeå 2014, Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης 2014
1η πτήση:
15/03/2013
SK 024 : ARN ---> UME
BOEING 737-600
LN–RRD
Θέση 20A
Και ενώ όλος ο μήνας Φεβρουάριος πέρασε με έντονες χιονοπτώσεις, ε με το που μπήκε ο Μάρτης (ο γδάρτης) τα χιόνια φύγανε και τα κρύα ήρθανε για να μείνουν για τα καλά!
Καλό και άγιο το κρύο, αλλά μόνο -10 βαθμοί βρε αδερφέ μου; Κάποιοι άλλοι έχουν -20 και ναι το ομολογώ, εγώ ζηλεύω !
Ύστερα από βαθυστόχαστες συζητήσεις με τους υπόλοιπους και με δημοκρατικές διαδικασίες, έλαβα την οριστική απόφαση να ανέβουμε μέχρι την Umeå για ένα σαββατοκύριακο.
Ωραία θα πάμε μέχρι εκεί πάνω αλλά το ερώτημα είναι με μια από όλες τις αεροπορικές εταιρίες.
Η Malmö Aviation ήταν πολύ ακριβή. Δεύτερη η SAS και τρίτη η Norwegian, από άποψη τιμών. Η πλάστιγγα τελικά έγειρε προς τη μεριά της SAS και τα εισιτήρια κλείστηκαν με γοργές διαδικασίες.
Φτάσαμε στο Arlanda μία ώρα πριν την ώρα επιβίβασης. Pendeltåg και αστικό χρησιμοποιήσαμε, αλλά τώρα τελευταία δεν είναι και πολύ να βασίζεσαι το pendeltåg. Ποτέ δεν ξέρεις αν θα έρθει στην ώρα του λόγω των συχνών πυκνών καθυστερήσεων τώρα τελευταία.
Όλες οι πτήσεις εσωτερικού των SAS και Norwegian αναχωρούν από το Terminal 4.
Όλα τα εστιατόρια και τα καφέ ήταν φυσικά γεμάτα από κόσμο.
(Είναι “έθιμο” για κάποιους λαούς πριν από το ταξίδι τους πχ για την Τενερίφη είτε την Αλικάντε που αναχωρεί στις έξι το πρωί, αυτοί να είναι στο αεροδρόμιο από τις 4 το πρωί και να πίνουν μπύρες. Είναι μια κουλτούρα διαφορετική από την δική μας, που οφείλουμε όμως να την σεβόμαστε εμείς ως άτομα με παιδεία.)
Η επιβίβαση στο αεροσκάφος έγινε από την πίσω σκάλα με την αεροσυνοδό να περιμένει υπομονετικά και κουκουλωμένη με το παλτό της στην ανοικτή πόρτα με την εξωτερική θερμοκρασία να είναι στους -12 βαθμούς.
Γρήγορη επιβίβαση και γρήγορα γρήγορα έκλεισαν και οι πόρτες, για να ζεσταθεί και λίγο το κοκαλάκι μας!
Η επίδειξη των σωστικών μέσων έγινε από το προσωπικό της καμπίνας (μερικοί το προτιμούν “ζωντανό”, άλλοι το θέλουν σε βιντεάκι).
Αναχώρηση από τον 01L/19R με μέτωπο προς τα νότια και φύγαμε!
Μετά από πορεία πάνω από Märsta και Sigtuna, δεξιά στροφή για να ανέβουμε προς τα βόρεια.
Αφού περάσαμε πάνω από την Uppsala και το Gävle ήρθε και η ώρα του πρωινού.
Ναι, η SAS προσφέρει πρωινό στα εσωτερικά δρομολόγια που αναχωρούν πριν τις 9 το πρωί. Γιαουρτάκι, πορτοκαλαδίτσα, ψωμάκι, κασεράκι, σαλαμάκι και καφεδάκι.
Πορεία λοιπόν παράλληλα με την ακτογραμμή και μετά από μία ώρα πτήσης άρχισε η διαδικασία της προσγείωσης.
Οι εικόνες μαγικές! Από κάτω το παγωμένο τμήμα της θάλασσας κοντά στην ακτή που υπενθυμίζει πόσο βόρεια έχεις ανέβει.
Η διαδικασία της προσγείωσης ήρεμη με πανέμορφη θέα.
Από την ζέστη του αεροπλάνου ποιος βγαίνει τώρα στους -22 βαθμούς;
Μπουφάν, σκούφος και έξοδος από την πίσω πόρτα.
Γενικές παρατηρήσεις
1. Δεν μου άρεσαν τα βρόμικα παράθυρα του αεροσκάφους. Ποίος τα καθαρίζει; Κάθε πότε το καθαρίζουν;
2. Οι αεροπορικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το δρομολόγιο πετάνε περίπου και οι 3 τις ίδιες ώρες με διαφορά 10 με 20 λεπτά η μια από την άλλη. (Όχι σαν σε κάτι άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που τα έχουν “προσαρμοσμένα”.)
1η πτήση:
15/03/2013
SK 024 : ARN ---> UME
BOEING 737-600
LN–RRD
Θέση 20A
Και ενώ όλος ο μήνας Φεβρουάριος πέρασε με έντονες χιονοπτώσεις, ε με το που μπήκε ο Μάρτης (ο γδάρτης) τα χιόνια φύγανε και τα κρύα ήρθανε για να μείνουν για τα καλά!
Καλό και άγιο το κρύο, αλλά μόνο -10 βαθμοί βρε αδερφέ μου; Κάποιοι άλλοι έχουν -20 και ναι το ομολογώ, εγώ ζηλεύω !
Ύστερα από βαθυστόχαστες συζητήσεις με τους υπόλοιπους και με δημοκρατικές διαδικασίες, έλαβα την οριστική απόφαση να ανέβουμε μέχρι την Umeå για ένα σαββατοκύριακο.
Ωραία θα πάμε μέχρι εκεί πάνω αλλά το ερώτημα είναι με μια από όλες τις αεροπορικές εταιρίες.
Η Malmö Aviation ήταν πολύ ακριβή. Δεύτερη η SAS και τρίτη η Norwegian, από άποψη τιμών. Η πλάστιγγα τελικά έγειρε προς τη μεριά της SAS και τα εισιτήρια κλείστηκαν με γοργές διαδικασίες.
Φτάσαμε στο Arlanda μία ώρα πριν την ώρα επιβίβασης. Pendeltåg και αστικό χρησιμοποιήσαμε, αλλά τώρα τελευταία δεν είναι και πολύ να βασίζεσαι το pendeltåg. Ποτέ δεν ξέρεις αν θα έρθει στην ώρα του λόγω των συχνών πυκνών καθυστερήσεων τώρα τελευταία.
Όλες οι πτήσεις εσωτερικού των SAS και Norwegian αναχωρούν από το Terminal 4.
Όλα τα εστιατόρια και τα καφέ ήταν φυσικά γεμάτα από κόσμο.
(Είναι “έθιμο” για κάποιους λαούς πριν από το ταξίδι τους πχ για την Τενερίφη είτε την Αλικάντε που αναχωρεί στις έξι το πρωί, αυτοί να είναι στο αεροδρόμιο από τις 4 το πρωί και να πίνουν μπύρες. Είναι μια κουλτούρα διαφορετική από την δική μας, που οφείλουμε όμως να την σεβόμαστε εμείς ως άτομα με παιδεία.)
Η επιβίβαση στο αεροσκάφος έγινε από την πίσω σκάλα με την αεροσυνοδό να περιμένει υπομονετικά και κουκουλωμένη με το παλτό της στην ανοικτή πόρτα με την εξωτερική θερμοκρασία να είναι στους -12 βαθμούς.
Γρήγορη επιβίβαση και γρήγορα γρήγορα έκλεισαν και οι πόρτες, για να ζεσταθεί και λίγο το κοκαλάκι μας!
Η επίδειξη των σωστικών μέσων έγινε από το προσωπικό της καμπίνας (μερικοί το προτιμούν “ζωντανό”, άλλοι το θέλουν σε βιντεάκι).
Αναχώρηση από τον 01L/19R με μέτωπο προς τα νότια και φύγαμε!
Μετά από πορεία πάνω από Märsta και Sigtuna, δεξιά στροφή για να ανέβουμε προς τα βόρεια.
Αφού περάσαμε πάνω από την Uppsala και το Gävle ήρθε και η ώρα του πρωινού.
Ναι, η SAS προσφέρει πρωινό στα εσωτερικά δρομολόγια που αναχωρούν πριν τις 9 το πρωί. Γιαουρτάκι, πορτοκαλαδίτσα, ψωμάκι, κασεράκι, σαλαμάκι και καφεδάκι.
Πορεία λοιπόν παράλληλα με την ακτογραμμή και μετά από μία ώρα πτήσης άρχισε η διαδικασία της προσγείωσης.
Οι εικόνες μαγικές! Από κάτω το παγωμένο τμήμα της θάλασσας κοντά στην ακτή που υπενθυμίζει πόσο βόρεια έχεις ανέβει.
Η διαδικασία της προσγείωσης ήρεμη με πανέμορφη θέα.
Από την ζέστη του αεροπλάνου ποιος βγαίνει τώρα στους -22 βαθμούς;
Μπουφάν, σκούφος και έξοδος από την πίσω πόρτα.
Γενικές παρατηρήσεις
1. Δεν μου άρεσαν τα βρόμικα παράθυρα του αεροσκάφους. Ποίος τα καθαρίζει; Κάθε πότε το καθαρίζουν;
2. Οι αεροπορικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το δρομολόγιο πετάνε περίπου και οι 3 τις ίδιες ώρες με διαφορά 10 με 20 λεπτά η μια από την άλλη. (Όχι σαν σε κάτι άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης που τα έχουν “προσαρμοσμένα”.)