Νέα Διαδικασία Κατοχύρωσης Κρατήσεων για Πράκτορες

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.252
Likes
2.582
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Με εφαρμογή από 13 Δεκεμβρίου, το σύστημα των Ολυμπιακών Αερογραμμών ΔΕΝ αναγνωρίζει πλέον τα manual εισιτήρια (ΤΚΝΜ). Με αυτόν το τρόπο, προκειμένου να κατοχυρώνονται πλέον οι κρατήσεις απαιτείται η έκδοση ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ (ΤΚΝΑ) αυτόματου εισιτηρίου από το σύστημα κράτησεων.

Η εφαρμογή αυτού του μέτρου (εφ' όσον γίνει σωστά) θα συμβάλει στην καλύτερη διαχείρηση των θέσεων, αφού οι πράκτορες δεν θα μπορούν πλέον να μπλοκάρουν τις θέσεις δίνοντας στο σύστημα ψευδείς αριθμούς εισιτηρίων, μέχρι την τελευταία στιγμή με αποτέλεσμα να μην βρίσκονται θέσεις σε πτήσεις που έχουν μεγάλη ζήτηση και ξαφνικά να αποδεσμεύονται οι θέσεις την τελευταία στιγμή και το αεροπλάνο να ταξιδεύει κενό.

Άντε να δούμε αν θα φέρει αποτελέσματα.

Παραθέτω και το e-mail που έστειλαν


Αγαπητοί Φίλοι και Συνεργάτες

Με την εγκύκλιο αυτή επιθυμούμε να σας γνωστοποιήσουμε τις τροποποιήσεις σχετικά με την κατοχύρωση των κρατήσεών σας που θα ισχύουν από τις 13 Δεκεμβρίου 2004. Το σύστημα κρατήσεων των Ολυμπιακών Αερογραμ-μών θα θεωρεί ticketed τις κρατήσεις για τις οποίες έχουν εκδοθεί αυτόματα εισιτήρια μόνο.

Για την αποφυγή προβλημάτων παρακαλούμε εστιάστε την προσοχή σας στα κάτωθι:
· Με κάθε έκδοση εισιτηρίου από οποιαδήποτε μορφή κράτησης (active/passive), το σύστημά σας αυτόματα ενημερώνει τις Ολυμπιακές Αερογραμμές.

· Ελέγχετε τις ακυρωτικές προθεσμίες από τις queues και καλύψτε τις με την έκδοση αυτόματου εισιτηρίου. Η πληροφόρηση για την προθε-σμία εισιτηρίων, θα εμφανίζεται στο σύστημά σας με την μορφή:

SSR OTHS XX NN AUTO TKT NBR TILL 1400/18DEC OR BKG WILL BE CNLD

· Οποιαδήποτε άλλη μορφή αποστολής της σχετικής πληροφορίας πλην αυτής που το σύστημά σας αυτόματα στέλνει, δεν λαμβάνεται υπόψη.

· Στην περίπτωση έκδοσης PTA, εξωτερικού, χρησιμοποιείτε την τυποποιημένη φόρμα αποστολής των σχετικών πληροφοριών στο PNR, που σας είχαν δοθεί με παλιότερη εγκύκλιό μας.

· Στην περίπτωση που έχετε εκδώσει OPEN εισιτήριο πριν από τη δημιουργία της κράτησης, για την κατοχύρωση της κράτησης επικοινωνήστε με το Help Desk του συστήματός σας.

Ειδικότερα για τις περιπτώσεις έκδοσης εισιτηρίων από passive.

· Η απόρριψη της passive κράτησης, για οποιονδήποτε λόγο, σημαίνει την μη αποδοχή των αυτόματων εισιτηρίων που τυχόν έχουν εκδοθεί απ' αυτήν.

· Η αποδοχή της παθητικής κράτησης, σημαίνει ταυτόχρονα την καταγραφή των αυτόματων εισιτηρίων στην active κράτηση και την ενημέρωση αυτής με την παρακάτω πληροφορία.

SSR OTHS YY PASSIVE TKTS FROM HDQAA XXXXXX 101710 APPROVED

Παρακαλούμε όπως προωθήστε αυτή την ενημέρωση σε όλο το προσωπικό που χειρίζεται το σύστημά κρατήσεων/ εκδόσεων εισιτηρίων της επιχειρήσής σας (CRS).

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας.



Υ.Γ. Αλλά και πάλι υπάρχει τρόπος να ξεγελάσεις το σύστημα ... ;-)
 
Top