Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τις 2-3 φορές που πέταξα από Αθήνα, ζήτημα να υπήρχε ένας Έλληνας φροντιστής. Οι άλλοι αν θυμάμαι καλά ήταν Ισπανοί, το αεροσκάφος μαλτέζικο κοκ. Εν τω μεταξύ δεν έχει νόημα να ταίζουμε την Ryanair, για να έχουν δουλειά 10 άτομα ακόμα. Είναι δυσανάλογα τα νούμερα. Πιο φτηνό είναι να τους πληρώνεις και να μην δουλεύουν. To κενό της εταιρείας θα καλυφθεί από άλλες για την ΑΤΗ, οι μισές ευρωπαϊκές πετάνε ήδη. Το πρόβλημα με αυτούς είναι όταν κόβουν μικρότερα αεροδρόμια πχ Χανιά, Βόλο κλπ που οι γύρω επιχειρήσεις εξαρτώνται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τις πτήσεις τους και αν πχ θα παραμείνουν ανοιχτοί για παραπάνω από την θερινή σεζον.
 
Αν θέλουμε ασπαζόμαστε ή οχι τα στοιχεία που μεταφέρει το άρθρο και που παραθέτει ο CEO της Ryanair. Εφοσον λοιπόν περσυ ειχε 10 προορισμούς και αυτο το χειμώνα θα εχει τους ιδιους, αυτο σημαίνει οτι με 2-3 αεροπλάνα με βάση την Αθήνα θα αυξανε τους προορισμούς. Δειτε τα περιφερειακά, όπως την Κέρκυρα, που απο 1η Ιουνίου εβαλε 2 αεροπλάνα στην βαση εκεί, που πολλαπλασιάστηκαν- κυριολεκτικά- τοσο οι προορισμοί, οσο και η πυκνότητα των δρομολογίων. Στο άρθρο αναφέρει οτι "θα μπορούσε να διπλασιάσει την επιβατική κίνηση από τα 5 στα 10 εκατομμύρια την προσεχή πενταετία, να φέρνει 2,5 εκατ. επιπλέον επιβάτες εκτός περιόδου αιχμής, διευρύνοντας έτσι την τουριστική σεζόν όλο τον χρόνο".
Κάτι τέτοιο δεν μας έλεγε και ο Κικίλιας ?
Δεν ταίζουμε λοιπόν τη Ryanair, αλλά "το ενα χέρι νίβει το άλλο", εκτός αν δεν μας ενδιαφέρει ο χειμερινός τουρισμός και κοιτάμε να υπερασπιστούμε το συμφέρον του Βασιλάκη και του Γρύλου.
Τέλος, προσωπικά γνωρίζω έλληνες που εργάστηκαν για τη ryanair με 8μηνη σύμβαση και μάλιστα ντόπιες νεες κοπέλλες, που τις έβλεπα να έρχονται με τις στολές τους στο αεροδρόμιο. Οι πτήσεις της Ryanair έχουν συνήθως αρκετό προσωπικό καμπίνας απο τη χώρα που ειναι η βάση, οι πτήσεις της απο Αθήνα δεν ειναι απαραίτητο οτι ειχαν εκεί τη βάση τους. Επίσης, θέσεις εργασίας μετράνε ΚΑΙ αυτές των εργαζόμενων της επίγειας εξυπηρέτησης, που χωρίς τα 2-3 περισσότερα αεροπλάνα και μάλιστα με βάση στην Αθήνα δεν χρειάζονται. Ξέρουμε πολύ καλά οτι η Skyserv- Swissport δεν κρατάει ουτε ενα μεροκάματο παραπάνω αν δεν ειναι απολύτως απαραίτητο.
 
Είχε 29 προορισμούς, όχι 10.
 
Βρε παιδιά η Ryanair τα ίδια κάνει κάθε χρόνο και όχι μόνο εδώ αλλά και στις άλλες χώρες που πετάει. Κόβει δρομολόγια που δεν έχουν καλές πληρωτητες τον χειμώνα και κρατάει πτήσεις που ξέρουν οτι θα τα πάνε καλά. Τον επόμενο Μάιο θα επαναφέρει πάλι τα κομμενα δρομολόγια όπως και άλλα. Ολα τα άλλα είναι για την δημιουργία εντυπώσεων. Μήπως και τους δώσει η Κυβέρνηση κανενα επίδομα. Εδω φωνάζουμε που εδωσαν λεφτά στην Aegean για τον κορονοιο, θέλουμε να χρηματοδοτήσουμε και την Ryanair τωρα; Οι άλλες εταιρίες δεν θα ζητήσουν το ίδιο; Η εταιρεία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Αθήνας όπως και η Fraport, έχουν πολλά αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και ξέρουν το τι χρεωσεις θα βάλουν. Χαζοί είναι να θέλουν να χάνουν πτήσεις;
 
Ολα τα άλλα είναι για την δημιουργία εντυπώσεων. Μήπως και τους δώσει η Κυβέρνηση κανενα επίδομα.
Σωστό το πρώτο. Το κάνουν απλώς για πολιτικό εκβιασμό, επειδή ξέρουν ότι τα δελτία τύπου θα χρησιμοποιηθούν για δημιουργία εντυπώσεων από την εκάστοτε αντιπολίτευση. Ως προς το δεύτερο, ξέρουν ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορούν να πάρουν κρατική επιδότηση εκτός αν πετάξουν άγονες γραμμές, και πάλι με σχετικά διαφανείς διαγωνιστικές διαδικασίες. Ελπίζουν σε παροχή διαφόρων τεχνικών εξυπηρετήσεων και ειδικής μεταχείρισης μέσω πιέσεων του πολιτικού συστήματος προς τα αεροδρόμια. Για μια loco ακόμα και η εξοικονόμηση 25 σεντς ανά επιβάτη μετράει.
 
Η εταιρεία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Αθήνας όπως και η Fraport, έχουν πολλά αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο και ξέρουν το τι χρεωσεις θα βάλουν. Χαζοί είναι να θέλουν να χάνουν πτήσεις;
Η Ηochtief που ηταν η πρώτη διαχειρίστρια του "Βενιζέλος" έδιωξε ΟΛΕΣ τις μεγάλες αεροπορικές λόγω των υψηλών χρεώσεων που επέβαλε με την πολιτική της γρήγορης απόσβεσης, αυτές πήγαν στο πολύ φτηνότερο Ataturk και χρειάστηκαν πάνω απο 10 χρόνια και 2 αλλαγές διαχείρισης και πολιτικής για να επανέλθουν και να ξαναδούμε υπερατλαντικές...ας θυμηθούν οι παλιότεροι οτι μετά τη μεταφορά απο το Ελληνικό εξαφανίστηκαν οι τοτε charter εταιρείες και δεν ξαναρθαν, χάνοντας η Αθήνα αρκετο τουρισμό..
Αρα, ναι ...χαζοί ηταν και εχασαν πτήσεις !!!
 
Ως μεγάλος, μετά Χριστόν προφήτης, θα συμφωνήσω με τον airfan, σχετικά με την πολιτική χρεώσεων και κινήτρων του ΑΙΑ. Μπορεί το περιβάλλον και συνθήκες να συνέβαλαν στην απομάκρυνση πολλών αεροπορικών και charters, αλλα οι χρεώσεις έπαιξαν καθοριστικό ρολο. Ήταν από ξιπασια γιατι ήθελαν τα χρήματα γρήγορα πίσω, ήταν απληστία γιατί ήθελαν όσο περισσότερα χρήματα εδώ και τώρα, ήταν γιατί το επέβαλαν οι διαδοχικές κυβερνήσεις, επειδή δεν υπάρχει πλάνο για τις αερομεταφορες και τον τουρισμό, επειδή δεν νοιάστηκε κανένας, το αποτέλεσμα δεν ήταν καλό.
Στα ενδοευρωπαϊκά νομίζω ότι είναι καλό να υπάρχει ένα level playing field, οπότε στα αποκλειστικά δωράκια στην FR, θα έλεγα thanks but no thanks. Με την ίδια λογική η Aegean και η Sky θα έπρεπε να έχουν πολύ καλύτερους όρους αφού είναι και κύριοι χρήστες του αεροδρομίου και φέρνουν στην Αθήνα τους περισσότερους επιβάτες.
Να διεκδικεί η FR αποκλειστικά δωράκια με τα αεροπλάνα που εχει στην Αθήνα, τα πληρώματα που απασχολεί στην Ελλάδα, τους φόρους και το εισόδημα που φέρνει στην χώρα μου κάνει λίγο άστοχο. Το να δίνουμε υπόσταση σε ότι λέει και κάνει η FR δεδομένων των πεπραγμένων της μου κάνει εντύπωση.
Η δε αναπαραγωγή της "είδησης" με πολιτικά ελατήρια μου δημιουργεί από την μια απελπισία με τι καταπιάνεται ο κόσμος και από την άλλη με κάνει να γελάω. Σαν να μην γνωριζόμαστε ένα πράγμα!
Για να κλείσω το post θα έλεγα ότι οι πολιτικές χρεώσεων, τα κίνητρα και η ανάπτυξη του ΑΙΑ θέλει ένα καλό φρεσκάρισμα.
Τα αποτελέσματα των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων τα βλέπουμε λίγο λίγο αν και καθυστερημενα αλλα υπάρχουν.
Να προσκαλούμε απλά την delta και emirates να βάλουν παραπάνω πτήσεις δεν αρκεί.
 
Ε εντάξει, μην το αναλύετε πολύ. "Συμμαζεύει" γενικώς η FR. Θα κλείσει και τη βάση του Zaventem (BRU) για το χειμώνα καθότι μπορεί να εξυπηρετήσει τις γραμμές από άλλες βάσεις. Οπότε θα έλεγα είναι απλά μια "επιστροφή στις ρίζες" ενδεχομένως για να κρατήσει τα κόστη κάπως χαμηλότερα.
 
Στο να ελέγχει το κόστος έχει αποδειχτεί πρωτοπόρος. Απλά έχω την αίσθηση ότι επιστρέφουμε αργά σε γνωστές αξίες, όχι τόσο γρήγορα, όχι τόσο φτηνά προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα και τη διάρκεια του όποιου προϊόντος. Καλό δεν είναι αυτό;
 
Top