Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ REGIONAL ΕΤΑΙΡΙΑΣ

  • Thread starter Thread starter no frills
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνώμη αλλα γιατί δέν καταλαβαίνω?
 
Ενδιαφέρον θέμα, έπαιζα με την σκέψη αυτές τις μέρες να το θίξω...

Σε πρώτη φάση θα έλεγα ότι για τις πτήσεις εσωτερικού θα υπήρχε μοντέλο loco. Ένα κουλουράκι / σαντουιτσάκι και ένα ποτήρι χυμός/cola/νερό (άντε 2 το καλοκαίρι σε "μεγάλες" πτήσεις φτάνει και περισσεύει!!!) Σε πτήσεις μικρής διαρκειας μονο χυμό και στο τέλος όλων των πτήσεων μια σοκολατένια καρδούλα όπως έχει και η DBA! ;)

Για πτήσεις εσωτερικού θα έπαιρνα στον στόλο κάπου 6-7 Saab 2000 και 4-5 Saab 340 (για τις μικρότερες αποστάσεις, η για προορισμούς χωρίς μεγάλη κίνηση) Για της regional πτήσεις εξωτερικού θα προτιμούσα σε πρώτη φάση κάποιο μοντέλο της Embraer (170 η 190) ανάλογα με προορισμό και κίνηση. Εκεί θα έκανα ένα στόλο από περίπου 5 αεροσκάφη (για να κόψω τι λέει η ζήτηση και η κίνηση). θα κοιτούσα να πετάω σε αεροδρόμια που πετάνε οι 2 "μεγάλες" αλλα και σε πιο περιφερειακά (λεγε με Ryanair). Τα καλοκαιρια θα έκανα wet lease 2-3 Α320 για τους πιο βαβουρηδες προορισμούς. Σε κάθε περίπτωση θα ζητούσα συμμαχία με μια μεγάλη, καθιερωμένη εταιρεία της Ευρώπης! (Αφήνω την φαντασία ελεύθερη) Λόγω του ότι τα ΕMB190 είναι σχετικά μεγάλα αεροπλάνα (για την κατηγορια τους) ένα μέρος τους ωφελιμου φορτίου θα το έβγαζα για cargo στο σφυρί και θα κοιτούσα με καλές τιμές να προσελκύσω πελατεία, όχι μονο από Ελλάδα αλλα και από εξωτερικό.. Στα 2 χρονια λειτουργίας της εταιρείας, θα άνοιγα μια θυγατρική αυτόνομη cargo εταιρεία Και θα ξεκινούσα με 2 ATR 42 η 2 ΑΤR 72 σε πρώτη φάση, και θα κυνηγούσα συμβόλαια υπεργολαβίας με TNT, FedEx, DHL κλπ για cargo flights στα Βαλκάνια και την Τουρκια!!


Αυτάαααααααααα έτσι στα γρήγορα.. ;)
 
makedona theleis na sou vro VC??? (venture capital) :lol: :lol: :lol:


pantos sizitontas prin peripou enamisi mina me stelechos tis AirMiles entelos filika legame oti i ellada me to spread se airports pou echei einai idaniki gia elikofora kai idietera ATR42/72 pou mporoun na petoun se combo freight&passenger services.

vevea epidi einai tis modas ta jets mechri katigorias aeroskafon 70/80 (ie F70)

auto tha eiche tin dinatotita proton gia perisoteres ptiseis, megaliteri plirotita, kalitero feed se alles ptiseis etc.

vevea ola auta metaksi tiriou kai achladiou... giati polla pezoun rolo..

Ps min mou ferei kaneis to "thauma" tis aegean giati tha tou protina na chekarei ton isologismo tis..... (choris kakia kai empegmo...apla the numbers dont add up)
 
Embraer ERJ135 37Y thseon, Embraer ERJ145 50Y theseon, Embraer ERJ170 72CY theseon kai Embraer ERJ190 94CY theseon. Sunolo 20-24 aeroskafoi gia dromologia esoterikou kai eksoterikou pros Tirana, Skopje, Belgrade, Sofia, Bucharest, Istanbul, Izmir, Beirut, Damascus, Amman, Tel Aviv, Cairo, Alexandria, Tripoli, Napoli, Bari, Venice kai Bologna.
Boeing 737-700 132CY theseon kai Boeing 737-800 165CY theseon. Sunolo 6-10 aeroskafoi gia dromologia esoterikou ATH-SKG, RHO, HER, CFU, AXD, SKG-HER kai eksoterikou ATH-LCA, FCO kai MXP.
 
Φιλε Captain Chris Το κλασικό και βασικό λάθος του Έλληνα έγκειται στο ότι δεν μπορεί να περιμένει. Διαβάζει κάποια στατιστικά στοιχεια, ακούει 2-3 γνώμες και ανοίγει την επιχείρηση. Η ερώτηση μου είναι: Είναι εφικτό να αρχίσεις νέα εταιρεία στην Ελλάδα με στόλο 26-34 αεροσκαφών? Το νούμερο το βρίσκω υπερβολικά προς τα πάνω φουσκωμένο για μια start up εταιρεία σε μια χωρα όπως η Ελλάδα. Και τον αριθμό έως 10 73x και 738 τον βρίσκω και πάλι υπερβολικό (για start up). ;)
 
εγώ θα πρότινα...4-5 q400 για εσωτερικό(ηράκλειο, αθήνα, θεσσαλονίκη και Αραξο) και στην συνέχεια τα coming soon bombardier c110 σε διάταξη 125 θέσεων για loco χρήση σε routes εκσωτερικού(hahn,konstantinoupoli, beauvais κάποιοι από τους πιθανούς προορισμούς...)

tτο καλό είναι πως θα έχω 2 τύπους αεροσκαφών αλλά της ίδιας εταιρίας
 
Γιατι παλι να μιλαμε για μια αθηνικεντρικη εταιρια;Η Θεσσαλονικη δε θα μπορουσε να φιλοξενησει μια τετοια εταιρια;
Με καλα δρομολογια σε:HER,CHQ,RHO,KGS,JMK,JTR,JKH,SMI,MJT,LXS,CFU.τουλαχιστον το καλοκαιρι και το χειμωνα ορισμενα απο αυτα.
A/C:DH8-4,EMB-170 h ARJ.
 
Signomi gia start-up milame? Ego nomiza oti milame gia ton idaniko stolo mias Ellinikis regional eterias, oxi aparetitos neas. Fisika gia mia nea eteria stin arxi me 3 aeroplana tha ksekinousa kai giati oxi me 3 Embraer ERJ170 me basi tin Thessaloniki kai kathimerina dromologia pros Heraklio, Rhodes, Mytilene, Larnaca, Berlin, Stuttgart, Vienna, Geneva, Venice kai Bucharest. Kai apo 3 fores tin ebdomada pros Tel Aviv kai Cairo.
Argotera me to 4o ERJ170 2h kathimerini ptisi gia Heraklio, 2h gia Larnaca kai nea kathimerino dromologio pros Moscow.
 
Καπου, παντα υπαρχει μια αρχη, Χρηστο.. Και μια καλη ιστορια δεν ξεκιναει απο το τελος η απο την μεση... ;)
 
Top