mxnk
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/02/2008
- Μηνύματα
- 1.000
- Likes
- 120
- Περιοχή
- Αθήνα
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Καλησπέρα,
Εαν κάποιος γνωρίζει οτιδήποτε ή έχει άρθρα από εφημερίδες, περιοδικά κτλ για το αεροπορικό που έγινε στις 23/11/1976 παρακαλώ πολύ να με διαφωτίσει γιατί δεν μπόρεσα να βρω περισσότερα στοιχεία στο internet και το συγκεκριμένο ατύχημα με ενδιαφέρει προσωπικά.
Μέχρι στιγμής βρήκα τα παρακάτω (Μέσα από το airliners):
Τύπος αεροσκάφους: NAMC YS-11A-500
Serial no. αεροσκάφους: 2156
Πρώτη πτήση α/φους: 04.71
Νηολόγιο: SX-BBR
Εταιρία: OLYMPIC AW
Ημ/νία παραλαβής: 04.71
Ημ/νία αποχώρησης: 23.11.76
Όνομα αεροσκάφους: ISLAND OF MILOS
Το πρώην και το μελλοντικό νηολόγιο του αεροσκάφους: SX-BBR
Παρατηρήσεις και σχόλια: Crashed near Kozani. The flight proceeded directly to Kozani because of bad weather at Larissa. Last radio contact was at 09.45, 15nm S of Kozani. It appeared that the aircraft had struck a mountain at 4265ft. The mountains in the area were covered by cloud and visibility was 15-20m. Fatalities:50/50
Thank you!
Εαν κάποιος γνωρίζει οτιδήποτε ή έχει άρθρα από εφημερίδες, περιοδικά κτλ για το αεροπορικό που έγινε στις 23/11/1976 παρακαλώ πολύ να με διαφωτίσει γιατί δεν μπόρεσα να βρω περισσότερα στοιχεία στο internet και το συγκεκριμένο ατύχημα με ενδιαφέρει προσωπικά.
Μέχρι στιγμής βρήκα τα παρακάτω (Μέσα από το airliners):
Τύπος αεροσκάφους: NAMC YS-11A-500
Serial no. αεροσκάφους: 2156
Πρώτη πτήση α/φους: 04.71
Νηολόγιο: SX-BBR
Εταιρία: OLYMPIC AW
Ημ/νία παραλαβής: 04.71
Ημ/νία αποχώρησης: 23.11.76
Όνομα αεροσκάφους: ISLAND OF MILOS
Το πρώην και το μελλοντικό νηολόγιο του αεροσκάφους: SX-BBR
Παρατηρήσεις και σχόλια: Crashed near Kozani. The flight proceeded directly to Kozani because of bad weather at Larissa. Last radio contact was at 09.45, 15nm S of Kozani. It appeared that the aircraft had struck a mountain at 4265ft. The mountains in the area were covered by cloud and visibility was 15-20m. Fatalities:50/50
Thank you!