Οι ώρες με υπερελαφρά μετρούν στο build up του ATPL;

  • Thread starter Thread starter Adamas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Adamas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2013
Μηνύματα
39
Likes
0
Έστω ότι πήρες το PPL κι έκανες και μετατροπή ώστε να μπορείς να πετάς και υπερελαφρά. (ο λόγος προφανής, μικρότερο κόστος ενοικίασης)
Το ερώτημα είναι:
Οι πτήσεις με υπερελαφρά μετρούν στο build up ώστε να συνεχίσεις μετά σε ATPL modular;
 
Re: Οι ώρες με υπερελαφρά μετρούν στο built up του ATPL;

Πλέον δεν νομίζω οτι γίνεται αυτό.

"An applicant wishing to undertake a modular CPL(A) course shall complete all the flight instructional stages in one continuous course of training as arranged by an ATO."

Δηλαδή αν καταλαβαίνω σωστά δεν μπορείς να κάνεις build up από εδώ και απο εκεί αλλά πρέπει να πας σε ένα ATO και να τα κάνεις εκεί όλα μαζι.

Αλλά επειδή οι πιο υπεύθυνοι να σου απαντήσουν είναι οι εκπαιδευτές και οι ιδιοκτήτες των σχολών, καλύτερα να απευθυνθείς εκεί.
 
Αντιγράφω από site σχολής τις απαιτήσεις για ένταξη σε ATPL modular
"Pre-Entry Requirements:
Have a Private Pilot License (PPL) with NIT Qualification
Have at least 100 hrs as PIC, including at least 50 hrs cross-country as PIC
Have at least one 300 NM cross-country trip with two stops at different aerodromes
Have a JAA Medical (class 1) Certificate"

Αυτές οι 100 ώρες, δεν αναφέρει σε τι αεροσκάφη πρέπει να γίνουν.
Το κείμενο που παρέθεσες από που είναι;
Λες να ρωτήσω στις σχολές και στους εκπαιδευτές. Τι λες να απαντήσουν αν τους συμφέρει να νοικιάζεις τα δικά τους που είναι πιο ακριβά;
 
Από 8 Απριλίου 2013 έχει αλλάξει η νομοθεσία και ισχύουν τα EASA-FCL, όχι τα JAA πλέον. Με τη νέα νομοθεσία λοιπόν ΝΟΜΙΖΩ οτι ισχύει αυτό που σου έγραψα και το βρήκα ακριβώς εκεί.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 193:EN:PDF
Καλό διάβασμα!
 
Ευχαριστώ για τη βοήθεια.
Επομένως βγαίνουν από το παιχνίδι τόσο τα υπερελαφρά όσο και οι αερολέσχες (όπου μπορείς να βρεις με τσέσνα κάποια φθηνότερα πακέτα ωρών για build up) αφού κι αυτές δεν είναι ATO για άδειες πέρα από το PPL. Άρα μόνο ιδιωτικές σχολές του χώρου!
Πολύ σημαντικό στοιχείο που αυξάνει ιδιαίτερα το κόστος.
 
Με τη νέα νομοθεσία δεν απαγορεύεται σε αερολέσχες να πάρουν άδεια ATO, απλά η διαδικασία μάλλον θα είναι ασύμφορη γιατί το ATO έχει άλλη οργάνωση, άλλες θέσεις που πρέπει να καλυφθούν, άλλες διαδικασίες κλπ που μια αερολέσχη δεν ξέρω αν θα μπορεί να καλύψει. Αλλά όπως σου ξαναείπα επειδή αυτό είναι κάτι που ισχύει μόλις 1 μήνα δεν ξέρω τι ακριβώς γίνεται και τι ενδεχομένως να αλλάξει με κάποια τεχνική οδηγία της ΥΠΑ ή κάτι αντίστοιχο. Μίλα με σχολές, αερολέσχες κλπ κατ' ιδίαν για να μάθεις ακριβώς αυτό που θέλεις.
 
Εψαξα την καινουργια νομοθεσια. Που λεει οτι το build up πρεπει να γινεται σε ΑΤΟ? Δε βρηκα τιποτα..

"An applicant wishing to undertake a modular CPL(A) course shall complete all the flight instructional stages in one continuous course of training as arranged by an ATO."

Το παραπανω αποσπασμα αφορα τα flight instrunctional stages. Το build up δεν ειναι flight instruction. Ειναι PIC και οχι dual.
 
Είπα δεν ξέρω, αλλά νομίζω. Μπορεί να μην το λέει και πουθενά! Γι' αυτό του είπα να μιλήσει με τους αρμόδιους και όχι εμας τους αναρμόδιους εδώ σε ένα forum.
 
Ουδέν νεώτερον διακύβευμα. Τα πάντα παραμένουν ως έχουν. Ορθώς ερμηνεύεται το σχετικό άρθρο οτι όποιος θέλει να πάρει πτυχίο με διαδικασία modular, απλώς θα ήτο καλόν, δέον και πρέπον (αυτό είναι το shall, αλλοιώς θα έλεγε must) να κάνει την εκπαίδευση σε μία και μόνον σχολή.
To build up δεν είναι εκπαίδευση άρα δεν αλλάζει τίποτα.
Σαφώς δεν μετράνε οι ώρες με υπερελαφρά διότι είναι πτητικές μηχανές και όχι αεροπλάνα
 
Top