Οικονομικό Χτίσιμο Ωρών (Hour Building) στις ΗΠΑ

  • Thread starter Thread starter karrriba
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

karrriba

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
06/10/2009
Μηνύματα
4
Likes
0
Καλησπέρα σε όλους/όλες, αρχικά να συστηθώ, είμαι ένας ακόμη όπως πολλοί από εσάς που προσπαθεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα και να εργαστεί μελλοντικά ως πιλότος. Βρίσκομαι στις ΗΠΑ εδώ και μερικούς μήνες και δουλεύω πάνω στα FAA πτυχία. Το κίνητρο για το οποίο διάλεξα τις ΗΠΑ για την εκπαιδευσή μου ήταν πρωταρχικα οικονομικό καθως εδω η εκπαίδευση είναι απείρως φθηνότερη. Επίσης έλαβα υποψιν το παράπλευρο κέρδος που θα αποκτησω κάνοντας την εκπαίδευση εξολοκληρου στα αγγλικά όπως και η εμπειρία του να πετάς σε πολυσύχναστα αεροδρόμια. Ο λόγος που ανοίγω αυτή τη συζήτηση είναι ουσιαστικά για να ενημερώσω όσους/όσες ενδιαφέρονται να βάλουν ώρες πτήσης ώστε να βελτιώσουν τις πιθανότητες εύρεσης εργασίας αργότερα (όπως και τις δικές τους ικανότητες επίσης) πως στις ΗΠΑ, οι τιμές ενοικίασης αεροπλάνων είναι τόσο οικονομικες ώστε αξίζει να έρθει κάποιος από Ευρώπη απλά και μόνο για να βάλει ώρες. Ενδεικτικά σημειώνω πως γνωρίζω πως οι προσφορές εδώ που βρίσκομαι φτάνουν μέχρι και 37 δολάρια την ώρα πτήσης wet (δηλαδή περίπου 30 ευρώ με τα καύσιμα συμπεριλαμβανόμενα). Δεν θα παραθέσω λινκ για να μη κατηγορηθώ για διαφήμιση αν και δε νομίζω πως είναι κατακριτέο να παρουσιάζει κανεις μια εναλλακτική επιλογή τη στιγμή που η πτήση hour building στην Ελλάδα χρεώνεται 140 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση. Εύχομαι σε όλους/όλες καλές πτήσεις και αν κατι δεν έμεινε ξεκάθαρο στο κείμενό μου, με χαρά θα απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτηση αν και εφόσον διαθέτω εμπεριστατωμένη απάντηση.
 
Καλημερα, εμενα με ενδιαφερει να προσθεσω ωρες πτησης αλλα οφειλω να πω πως τοσο χαμηλες τιμες μου δημιουργουν ερωτηματικα οσον αφορα καποια ζητηματα. Για παραδειγμα, ποσο σωστη συντηρηση γινεται στα αεροπλανα και ποσο συχνα; Πως γινεται να υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα τιμης μεταξυ αμερικης και ευρωπης και πού οφειλεται αυτη; Οπως επισης, συνηθως υπαρχουν κρυμμενες χρεωσεις τις οποιες αντιλαμβανεσαι κατοπιν εορτης, οπως π.χ. οι σχολες που σου παρουσιαζουν τιμες με βαση τον ελαχιστο αριθμο ωρων και μετα σε χρεωνουν χρυσαφι την καθε ωρα (που σχεδον παντα) χρειαζεσαι για καθε πτυχιο.
Αν τα πραγματα ειναι τοσο απλα (37 δολαρια την ωρα, και με τί τυπο αεροπλανου;) τοτε σιγουρα ειναι μια ενδιαφερουσα προταση, παρ' ολαυτα περιμενω να δω ικανοποιητικες απαντησεις στις ερωτησεις μου πριν παρω οποιαδηποτε αποφαση.
Ευχαριστω πολυ
 
Καλησπερα Μαρκο,
λυπαμαι που αργησα τοσο να απαντησω στις ερωτησεις σου. Με βαση τη προσωπικη μου εμπειρια μετα απο 1 χρονο στις ΗΠΑ εχω να σου πω τα εξης:
το general aviation εδω δεν εχει καμμια σχεση με αυτο που επικατει στην Ευρωπη. Αυτο σημαινει πως υπαρχουν πολλοι ιδιοτες με ιδιοκτητα μικρα αεροπλανα, οπως επισης οπως προσφατα διαπιστωσα, καθε κωμοπολη εχει αεροδρομιο. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχει στηθει μια ολοκληρη βιομηχανια γυρω απο το general aviation που περιλαμβανει σχολες, FBO's, μηχανικους, πιλοτους, ΕΕΚ, εμποριο αεροσκαφων κλπ το οποιο ευνοει τον ανταγωνισμο αρα και τις χαμηλοτερες τιμες. Επισης, σημαντικοτατο ρολο παιζει και η τιμη των καυσιμων. Ενδεικτικα σου αναφερω πως ενα γαλονι κοστιζει κατα μεσο ορο 4 δολαρια (οταν πεταξαμε στο τεξας το βρηκαμε μεχρι και 3,3$ αλλα εκει οι πετρελαιοπηγες ειναι παραδιπλα :). Αρα, κανοντας τις ισοτιμιες 1 δολαριο = 0,7 ευρω και 1 γαλονι = 3,78 λιτρα καταληγουμε στο 0,74 ευρω/λιτρο. Κοιταξε το επομενο λινκ με τιμες βενζινης στην Ευρωπη και συγκρινε. Υπαρχει μαλιστα ενας χρηστης που αναφερει οτι πληρωσε τον προηγουμενο Ιουνιο 1,8 Ευρω/λιτρο στην Κω και 2,83 Ευρω/λιτρο στο Ηρακλειο!! http://www.pprune.org/private-flying/36 ... urope.html
Εγω γνωριζω προσωπικα ενα μηχανικο σχολης πιλοτων ο οποιος νοικιαζει το αεροπλανο του (μια Cessna 152 full IFR equipped) μολις 50 δολαρια την ωρα DRY (δηλαδη χωρις να περιλαμβανει τη βενζινη). Πραγματικα πολυ αμφιβαλλω αν θα βρεις πολλους στην Ευρωπη να νοικιαζουν τοσο φτηνα ενω εδω ειναι κατι κοινοτυπο. Προσωπικα εγω πεταξα 50 ωρες αυτα τα Χριστουγεννα απο Φλοριντα ως Καλιφορνια και πισω με μια Piper Arrow πληρωνοντας μολις 80 δολαρια DRY. Σου δινω αυτα τα παραδειγματα για να δεις οτι δεν ειναι κατι το εξωφρενικο.
Ελπιζω να προσεφερα κατι στη συζητηση. Αν εχετε ορεξη να δειτε ενα βιντεακι που ετοιμασε το παιδι με το οποιο εκανα το ταξιδι ριξτε μια ματια στο http://www.youtube.com/watch?v=GubyelpCfqs
 
Φίλε karriba... εξαιρετικό το βιντεο, με πολύ ωραία μουσική υπόκρουση...Ας μπω όμως στο θέμα μου.Θα ήθελα να σε ρωτήσω -μιας και βρίσκομαι και γω στη φάση του ψαξίματος για σχολές κτλ- αν έχεις συνυπολογίσει στο κόστος της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ το κόστος για μετατροπής των διπλωμάτων σε JAA(αν φυσικά θες να επισρέψεις κάποια στιγμή :D )...Ξέρω πως είναι ένα θέμα που έχει χιλιοσυζητηθεί στο forum, μιας όμως και έχεις πάρει ήδη την απόφαση για εκπαίδευση στο america σίγουρα θα μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημα.Χρόνος και κόστος εκπαίδευσης στις ΗΠΑ και μετροπή των διπλωμάτων δεν είναι (περίπου) το ίδιο με εκπαίδευση στην Ευρώπη???
 
Γεια σου Δημητρη, οντως το παλξκαρι εκανε καλη δουλεια με το βιντεακι. Το αγαπημενο μου μερος ειναι ολο το 6ο λεπτο οταν πεταμε πανω απ'το grand canyon και μετα πανω απο μια λιμνη στα συνορα New Mexico και Utah. Κατεβηκαμε στα 500 ποδια και απολαυσαμε την απιστευτη θεα. Χαιρομαι που σου αρεσε.
Οσον αφορα την ερωτηση σου, προφανως και πρεπει να συνυπολογισεις το κοστος της μετατροπης των πτυχιων απο FAA σε JAA. Μια μεση τιμη θα ελεγα πως βγαινει γυρω στα 10 με 12 χιλιαδες ευρω (μπορεις να τσεκαρεις τα σαιτ μερικων ελληνικων σχολων για περισσοτερες πληροφοριες) που περιλαμβανει τη θεωρια οπως και τις απαραιτητες πτησεις.
Χρονικα, θεωρω πως αν πας σε μια σοβαρη σχολη, οπου θα εχεις ενα συνεχη ρυθμο πτησεων και εσυ εισαι συνεπης στο διαβασμα που θα κανεις, μπορεις να παρεις τα πτυχια απο 0 ως multi commercial pilot ανετα μεσα σε 7 με 9 μηνες. Επειτα ερχεσαι ευρωπη και ξεκινας τη μετατροπη. Αυτη ουσιαστικα θα διαρκεσει αναλογα με το προγραμμα της σχολης και το δικο σου διαβασμα (τα θεωρητικα ειναι που απαιτουν χρονο) υπολογιζω αλλους 7 με 8 μηνες. Φυσικα, αυτες ειναι δικες μου εκτιμησεις, αν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας την εκθεσει. Αρα χρονικα, βγαινεις πανω κατω στα ιδια.
Οσον αφορα το κοστος, η αποψη μου ειναι πως συμφερει αρκετα. Αναλογα με τη σχολη, με 30 ως 40 χιλιαδες δολαρια (δηλαδη 21 ως 28 χιλιαδες ευρω) παιρνεις ολα τα πτυχια. Προσθεσε και 11 χιλιαδες για τη μετατροπη, συνολο 30 με 40 χιλιαδες ευρω.
Φυσικα υπαρχουν και αλλα παραπλευρα κερδη. Οι ωρες που θα βαλεις στην Αμερικη θα ειναι πανω απο 250 σε αυτη τη τιμη ενω στην Ευρωπη ειναι αισθητα χαμηλοτερες. Επισης, θα 'ψηθεις' στην εξασκηση Αγγλικων με τους Ελεγκτες Εναεριας Κυκλοφοριας (γεγονος που θεωρω αρκετα σημαντικο). Τελος, οπως ανεφερα παραπανω, η Αμερικη ειναι ο παραδεισος του general aviation. Οποτε θελεις να κανεις time building παιρνεις ενα αεροπλανακι και πας οπου θελεις με πολυ χαμηλο κοστος. Προσωπικα θεωρω σημαντικη εμπειρια να βιωσει κανεις το τροπο που βλεπουν οι Αμερικη το aviation και οταν γυρισει στην Ευρωπη να μπορει να συγκρινει.
Διαφορετικες αποψεις καλοδεχουμενες...
 
Top