dtrach
Concorde-Class-Member
Περίπου ένα χρόνο μετά τη διακοπή τους, αρχίζουν και πάλι στις 23 Νοεμβρίου οι πτήσεις από Αθήνα για Αυστραλία και αντιστρόφως, στο πλαίσιο συνεργασίας της Ολυμπιακής με την Gulf Air.
Τη σχετική ανακοίνωση, που μάλλον χαροποιεί χιλιάδες ομογενείς στην Αυστραλία και γενικά στους «αντίποδες» έκαναν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας'', Διονύσης Καλόφωνος και ο ομόλογός του της Gulf Air, Τζέημς Χόγκαν.
Όπως εξήγησαν, οι πτήσεις θα είναι καθημερινές και θα έχουν ενδιάμεσο σταθμό το Μπαχρέϊν, ενω η πτήση θα έχει αριθμό της Ολυμπιακής Αεροπορίας και θα εκτελείται με αεροσκάφη της Gulf Air, τύπου Αιρμπάς Α320, στη διαδρομή Αθήνα-Μπαχρέϊν και Α340 στη διαδρομή Μπαχρέϊν-Σίδνεϊ.
Ο κ. Χόγκαν, μάλιστα, ανέφερε ότι στα πληρώματα των αεροσκαφών, που θα εκτελούν τις συγκεκριμένες πτήσεις, θα περιλαμβάνονται και άτομα τα οποία μιλούν Ελληνικά.
Σε ό,τι αφορά το κόμιστρο, τόνισε ότι, παρά το γεγονός πως με βάση τη συμφωνία την τιμολογιακή πολιτική τη χαράσσει η Gulf Air, το εισιτήριο θα καθοριστεί σε συνεργασία με τις Ελληνικές αρχές και υποσχέθηκε να είναι ανταγωνιστικό.
Τόσο ο κ. Καλόφωνος, όσο και ο Αυστραλός ομόλογός του δεν έδωσαν συγκεκριμένα στοιχεία για το οικονομικό μέρος της συμφωνίας.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Κολόφωνος είπε ότι η ''Ολυμπιακή Αεροπορία'' θα εισπράττει ένα ποσοστό, το οποίο θα καλύπτει τα έξοδά της για τις υπηρεσίες εδάφους, που θα παράσχει σε Ελλάδα και Αυστραλία, όπου διαθέτει γραφεία και ένα εύλογο εμπορικό κέρδος, το οποίο όμως δεν προσδιόρισε.
Ο πρόεδρος της ''Ολυμπιακής Αεροποριας'' τόνισε πως η συγκεκριμένη συμφωνία επιτρέπει στον εθνικό μας αερομεταφορέα να ενδυναμώσει το δίκτυο και να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες της αγοράς.
Παράλληλα, επιτρέπει στην εταιρία να επιστρέψει στην Αυστραλία, ικανοποιώντας το αίτημα της ελληνικής ομογένειας με σκοπό να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στο επιβατηγό κοινό.
Από την άλλη πλευρά, θα δώσει πρόσβαση στην Gulf Air σε νέους προορισμούς, μέσω της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας και του αεροδρομίου ''Ελευθέριος Βενιζέλος''.
Οι κύριοι Καλόφωνος και Χόγκαν εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι η συμφωνία θα πετύχει το σκοπό της, τόσο σε ό,τι αφορά το οικονομικό μέρος, όσο και στην εξυπηρέτηση της ελληνικής ομογένειας.
Υπενθυμίζεται πως η πληρότητα των αεροσκαφών της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας'', όταν εκτελούσε τις πτήσεις προς Αυστραλία, ήταν κατά μέσο όρο 80%, ενώ πολλές φορές πλησίαζε το 100%.
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο κ. Καλόφωνος προανήγγειλε ότι στα πλάνα της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, που θα ονομάζεται Olympic Airlines, η οποία θα αρχίσει επίσημα τη λειτουργία της την 1η Δεκεμβρίου, είναι να διακοπούν οι πτήσεις προς Κομπεγχάγη και Βαρκελώνη, ενώ αναζητούνται συνεργασίες με άλλες εταιρίες και για άλλες πτήσεις.
Ανέφερε, μάλιστα, πως βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για τη σύναψη σχετικών συμφωνιών, αλλά προς το παρόν δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο.
Πάντως, οι συμφωνίες αυτές μπορεί να ανατραπούν αν τελικά μπει στην Olympic Airlines θεσμικός επενδυτής, που θα αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο και θα μπορεί να καθορίζει την πολιτική της εταιρίας.
source:flash.gr
Ante me to kalo!!
gia codeshare ti lete??? pithanotata maersk sto ATH-CPH kai IB sto ATH-BCN ???
Alitheia...I gulf air thelei na ksekinisei ptiseis gia ameriki.....den mporei i O.A na kanei codeshare me tin gulf air ??kai na petaei auti me to aeroplano tis tous epivates gia JFK??????
Τη σχετική ανακοίνωση, που μάλλον χαροποιεί χιλιάδες ομογενείς στην Αυστραλία και γενικά στους «αντίποδες» έκαναν σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας'', Διονύσης Καλόφωνος και ο ομόλογός του της Gulf Air, Τζέημς Χόγκαν.
Όπως εξήγησαν, οι πτήσεις θα είναι καθημερινές και θα έχουν ενδιάμεσο σταθμό το Μπαχρέϊν, ενω η πτήση θα έχει αριθμό της Ολυμπιακής Αεροπορίας και θα εκτελείται με αεροσκάφη της Gulf Air, τύπου Αιρμπάς Α320, στη διαδρομή Αθήνα-Μπαχρέϊν και Α340 στη διαδρομή Μπαχρέϊν-Σίδνεϊ.
Ο κ. Χόγκαν, μάλιστα, ανέφερε ότι στα πληρώματα των αεροσκαφών, που θα εκτελούν τις συγκεκριμένες πτήσεις, θα περιλαμβάνονται και άτομα τα οποία μιλούν Ελληνικά.
Σε ό,τι αφορά το κόμιστρο, τόνισε ότι, παρά το γεγονός πως με βάση τη συμφωνία την τιμολογιακή πολιτική τη χαράσσει η Gulf Air, το εισιτήριο θα καθοριστεί σε συνεργασία με τις Ελληνικές αρχές και υποσχέθηκε να είναι ανταγωνιστικό.
Τόσο ο κ. Καλόφωνος, όσο και ο Αυστραλός ομόλογός του δεν έδωσαν συγκεκριμένα στοιχεία για το οικονομικό μέρος της συμφωνίας.
Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο κ. Κολόφωνος είπε ότι η ''Ολυμπιακή Αεροπορία'' θα εισπράττει ένα ποσοστό, το οποίο θα καλύπτει τα έξοδά της για τις υπηρεσίες εδάφους, που θα παράσχει σε Ελλάδα και Αυστραλία, όπου διαθέτει γραφεία και ένα εύλογο εμπορικό κέρδος, το οποίο όμως δεν προσδιόρισε.
Ο πρόεδρος της ''Ολυμπιακής Αεροποριας'' τόνισε πως η συγκεκριμένη συμφωνία επιτρέπει στον εθνικό μας αερομεταφορέα να ενδυναμώσει το δίκτυο και να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες της αγοράς.
Παράλληλα, επιτρέπει στην εταιρία να επιστρέψει στην Αυστραλία, ικανοποιώντας το αίτημα της ελληνικής ομογένειας με σκοπό να προσφέρει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στο επιβατηγό κοινό.
Από την άλλη πλευρά, θα δώσει πρόσβαση στην Gulf Air σε νέους προορισμούς, μέσω της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας και του αεροδρομίου ''Ελευθέριος Βενιζέλος''.
Οι κύριοι Καλόφωνος και Χόγκαν εξέφρασαν την αισιοδοξία τους ότι η συμφωνία θα πετύχει το σκοπό της, τόσο σε ό,τι αφορά το οικονομικό μέρος, όσο και στην εξυπηρέτηση της ελληνικής ομογένειας.
Υπενθυμίζεται πως η πληρότητα των αεροσκαφών της ''Ολυμπιακής Αεροπορίας'', όταν εκτελούσε τις πτήσεις προς Αυστραλία, ήταν κατά μέσο όρο 80%, ενώ πολλές φορές πλησίαζε το 100%.
Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, ο κ. Καλόφωνος προανήγγειλε ότι στα πλάνα της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, που θα ονομάζεται Olympic Airlines, η οποία θα αρχίσει επίσημα τη λειτουργία της την 1η Δεκεμβρίου, είναι να διακοπούν οι πτήσεις προς Κομπεγχάγη και Βαρκελώνη, ενώ αναζητούνται συνεργασίες με άλλες εταιρίες και για άλλες πτήσεις.
Ανέφερε, μάλιστα, πως βρίσκονται σε εξέλιξη συζητήσεις για τη σύναψη σχετικών συμφωνιών, αλλά προς το παρόν δεν είναι τίποτα ανακοινώσιμο.
Πάντως, οι συμφωνίες αυτές μπορεί να ανατραπούν αν τελικά μπει στην Olympic Airlines θεσμικός επενδυτής, που θα αγοράσει το πλειοψηφικό πακέτο και θα μπορεί να καθορίζει την πολιτική της εταιρίας.
source:flash.gr
Ante me to kalo!!
gia codeshare ti lete??? pithanotata maersk sto ATH-CPH kai IB sto ATH-BCN ???
Alitheia...I gulf air thelei na ksekinisei ptiseis gia ameriki.....den mporei i O.A na kanei codeshare me tin gulf air ??kai na petaei auti me to aeroplano tis tous epivates gia JFK??????