jerry
Concorde-Class-Member
Ανοίγω αυτό το topic για να δούμε τι παίζει με τα «χαρακτηριστικά»734 της ΟΑ. Και εντάξει τα ιδιόκτητα (ΒΚΑ-ΒΚΗ) είναι ομοιογενή μεταξύ τους, περιποιημένα... Από τα υπόλοιπα άλλα έχουν τηλεοράσεις, άλλα δεν έχουν, άλλα έχουν σκαλοπατάκια, άλλα δεν έχουν...
Επίσης, έχω την αίσθηση ότι στα leased η διάταξη των θέσεων και οι αναγραφές των αριθμών είναι άσχετα μεταξύ τους και γίνεται μπάχαλο. Δηλαδή γράφει 8, ανάμεσα σε δύο σειρές
Πέταξα σήμερα CHQ-ATH με το SXBKN, γιαυτό οι απορίες μου. Το ΒΚΝ έχει τηλεοράσεις αλλά δεν έχει σκαλοπατάκια. Ενώ, ζήτησα στο check-in παράθυρο και αν γίνεται στην 11 ή στη 12 (έξοδος κινδύνου-μεγάλο seatpitch) και η υπάλληλος μου έδωσε την 9 και μου είπε ότι εκεί είναι πιο άνετα! Βασικά πρόσεξα ότι μεταξύ 8 και 9 υπήρχε ένα κενό μεταξύ παραθύρων και γιαυτό υπήρχε μεγάλο seat pitch. Ακόμη, το τραπεζάκι του διπλανού μου ήταν λίγο...διαλυμένο...και επειδή το μπροστινό παιδί τρανταζόταν, άνοιγε κάθε τόσο
Επίσης, θυμάμαι ότι το SXBKL (η επονομαζόμενη στραβομπογιά--copyright by Alex) δεν έχει ούτε τηλεοράσεις, ούτε σκαλοπατάκια.
Επίσης, έχω την αίσθηση ότι στα leased η διάταξη των θέσεων και οι αναγραφές των αριθμών είναι άσχετα μεταξύ τους και γίνεται μπάχαλο. Δηλαδή γράφει 8, ανάμεσα σε δύο σειρές

Πέταξα σήμερα CHQ-ATH με το SXBKN, γιαυτό οι απορίες μου. Το ΒΚΝ έχει τηλεοράσεις αλλά δεν έχει σκαλοπατάκια. Ενώ, ζήτησα στο check-in παράθυρο και αν γίνεται στην 11 ή στη 12 (έξοδος κινδύνου-μεγάλο seatpitch) και η υπάλληλος μου έδωσε την 9 και μου είπε ότι εκεί είναι πιο άνετα! Βασικά πρόσεξα ότι μεταξύ 8 και 9 υπήρχε ένα κενό μεταξύ παραθύρων και γιαυτό υπήρχε μεγάλο seat pitch. Ακόμη, το τραπεζάκι του διπλανού μου ήταν λίγο...διαλυμένο...και επειδή το μπροστινό παιδί τρανταζόταν, άνοιγε κάθε τόσο
