ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΩΣ AIRLINER...

  • Thread starter Thread starter KOIKAS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

KOIKAS

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
07/02/2009
Μηνύματα
1
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Γεια σας απο θεσσαλονικη.
οποιος γνωριζει κατι πανω στο θεμα αυτο...θα με βοηθουσε παρα ..μα..παρα πολυ.

Η LUFTHANSA εχει οριο ηλικιας τα 29 για να σε δεχθει στο σχολειο της.
Η AEGEAN τα 33 για προσληψη...
Δηλαδη...εγω που θελω να γεινω AIRLINER και ειμαι 33 σημερα τι κανω..????
Γνωριζω καλα οτι στην Ελλαδα δεν εχω πιθανοτητες για εργασια, για εξωτερικο εχω..???
Σας παρακαλω πειτε μου την αποψη σας...και ας ειναι και σκληρη. :cry:
 
Kαλησπέρα συμπολίτη,

η aegean αν θυμαμαι καλά στην τελευταία προκύρηξη είχε όριο 27-28..αυτό δεν πρέπει να σε πτωεί όμως..δουλειές υπάρχουν παντού αρκεί να είσαι διαθέσιμος να πάς μέχρι και την τελευταία άκρη του κόσμου για να κυνηγήσεις το ονειρό σου..ποτε δεν είναι αργα να ξεκινήσεις έστω και στα 33..ειδικά αν έχεις και κάποιο-κάπως σχετικό με την αεροπορία- πτυχίο(θεωρείται προσόν για τις εταιρίες)

χαρακτηριστικά σου αναφέρω πως πολλοί 35αρηδες έφυγαν απο την ΟΑ,και στράφηκαν προς άλλες αναπτυσσόμενες εταιρίες (καταρ,εμιρατες,κτλ) και φυσικά προσλήφθησαν ανεξάρτητα απο την ηλικία τους..βεβαια είχαν μεγάλη προυπηρεσία και πολλές ώρες πτήσης

Γνώμη μου είναι να πας σε μία σχολή όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να τελειώσεις επαγγελματίας..αν βρεις δουλειά καλώς,αλλιώς έκανες κάτι που το ήθελες πολύ σολη σου τη ζω'η και συνεχίζεις να ψάχνεις για δουλειά μέχρι να βρεις την κατάλληλη ευκαιρία..

ανεξάρτητα με την ηλικία σου,δεν έχεις και αλλη επιλογή για να κάνεις καριερα επαγγελματικα..κυνηγησέ το οσο σε βασταν τα χρόνια και η υγεία σου

καλή επιτυχια :great:

υ.γ. Αν θέλεις Info στείλε Pm
 
Συγαρητήρια για την επιθυμία σου να ξεκινήσεις τώρα τις σπουδές σου για επαγγελματίας! Ας μην κάνουμε όμως συγκρίσεις με 35/ρηδες ΟΑ κλπ διότι όπως ειπώθηκε αυτοί ήσαν ήδη στο χώρο με΄προϋπηρεσία και μπόλικες ώρες, οπότε είναι τελείως διαφορετιή περίπτωση.
Αντικειμενικά είναι μεγαλύτερο το ρίσκο συγκριτικά με ένα νεότερο, άλλωστε όλες οι εταιρίες βάζουν όριο ηλικίας για προφανείς πολλούς και ευνόητους λόγους.Συγγενικό μου πρόσωπο πτυχιούχος μηχανικός αεροσκαφών ΑΕΙ εργαζόμενος ήδη πλέον 4/τίας βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε στάδιο εκπαίδευσης στις ΗΠΑ να γίνει επαγγελματίας πιλότος. Επειδή είχε μεγάλη επιθυμία για το χώρο δυστυχώς καθυστέρησε για πολλούς λόγους , παρολαυτά πήρε την απόφαση. Η αντικειμενική αλήθεια είναι ότι πήρε μεγάλο ρίσκο , διότι όταν τελειώσει τις σπουδές του χωρίς βέβαια εγγυήσεις πρόσληψης κλπ θα είναι σε ηλικία 36 με 250 ώρες, χωρίς τύπο κλπ.Όμως μπράβο του και μπράβο στον ΚΟΙΚΑΣ αν το αποφασίσεις! Ιδιαίτερα κρίσμη απόφαση, λαμβανομένων υπόψη όλων των τρεχουσών και εν εξελίξει παραμέτρων στις Αερομεταφορές παγκοσμίως. Ο,τι κι αν αποφασίσεις καλή τύχη!
 
Γιατί άραγε οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν παιδαρέλια σώνει και καλά στις αερογραμμές; Μήπως για να τους ξεσκίζουν στα ωράρια και να αρχίζουν και από κατώτερους μισθούς; Κάτι τέτοιο έχει ακουστεί για την Αιγαίου, και είναι φυσικό, καθώς η επιχείρηση δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός. Αλλά ένας πιλότος 23 και 25 ετών σκέφτεται πιό ώριμα από έναν 28 και 30 σε μιά κρίσιμη στιγμή; Νομίζω πως ο μεγαλύτερος είναι πιό συγκροτημένος στη σκέψη και πιό έμπειρος, άσχετα αν είναι Κ1 ή Κ2, αλλά και ο πάρα πολύ παλιός και έμπειρός πάλι είναι επικίνδυνος από την άποψη ότι η υπερσιγουριά είναι κακάος σύμβουλος, βγάζουν συμπεράσματα εκ πείρας και βιαστικά, νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, έχουν υπερβολική αυτοπεποίθηση και παραβλέπουν καμιά φορά κρίσιμες λέπτομέρειες.
Γιατί ο κλάδος της Πολιτικής Αεροπορίας δεν προτείνει να να ενταχτεί το επάγγελμα της πολιτικής αεροπορίας (πιλότου κλπ) μέσα στον σχολικό-επαγγελματικό προσανατολισμό στα σχολεία. Στο σχολείο δεν ακούνε τίποτα, δεν ξέρουν τίποτα ούτε μαθητές ούτε καθηγητές ξέρουν, ούτε το φαντάζονται, φαντάζει κάτι εξωτικό, δεν ενημερώνονται για τις λύσεις που υπάρχουν, τόχουν μόνο για πλουσιόπαιδα που θα πάνε εις τας Ευρώπας. Αλλα θα μου πείτε, αν είναι μια προσοδοφόρος δουλειά, ο κλάδος των ιπταμένων δεν επιθυμεί να υπάρχει ζήτηση, δεν θέλουν να έχουν και άλλους υποψήφιους ανάμεσα στα πόδια τους. Φυσικό δεν είναι; Όπου υπάρχει ζήτηση μειώνονται οι πιθανότητες εξεύρεσης δουλειάς για τους ίδιους, τα παιδια τους, τον κύκλο των εκλεκτών. Τι λέτε;
Κανένας επαγγελματίας airliner pilot εδώ στο φόρουμ βρέ παιδιά, κανένας δεν ασχολείται, αλλά τι να ασχοληθεί, ο σώζων εαυτόν σωθείτω.
 
altair":37oo5rbl said:
ένας πιλότος 23 και 25 ετών σκέφτεται πιό ώριμα από έναν 28 και 30 σε μιά κρίσιμη στιγμή;

Να σαι σίγουρος πως τη κρίσιμη στιγμή την απόφαση θα τη πάρει ΜΟΝΟΣ του ο κυβερνήτης, χωρίς να ρωτήσει την άποψη του κατά πολύ νεότερου συγκυβερνήτη... :P

altair":37oo5rbl said:
Γιατί ο κλάδος της Πολιτικής Αεροπορίας δεν προτείνει να να ενταχτεί το επάγγελμα της πολιτικής αεροπορίας (πιλότου κλπ) μέσα στον σχολικό-επαγγελματικό προσανατολισμό στα σχολεία. Στο σχολείο δεν ακούνε τίποτα, δεν ξέρουν τίποτα ούτε μαθητές ούτε καθηγητές ξέρου

Αυτό το επιβεβαιώνω ! Μιας και είμαι ακόμα μαθητής ,όταν μίλησα με τον ''υποτίθεται'' '' άτυπο σύμβουλο προσανατολισμού '' του λυκείου μου , όταν είπα για πιλότος , μου πε ΙΚΑΡΩΝ? του λέω όχι ! αυτούσια τα λόγια του :''μα τότε πως? στον εξομοιωτή της ολυμπιακής? '' (μη δείξει ότι είναι και άσχετος...

Πιστεύω ακόμα για μία εταιρία σαν την αιγαίου που πληρώνει τους τύπους , είναι φυσικά συμφέρον να επενδύει σε έναν νέο που μπορεί να τον έχει σε όλη τη καριέρα του, άρα να ναι ''δικό της παιδί'' ,απ το να δίνει τα 30.000 του 320 σε έναν...40 ''παππού'' (αστειευόμενος:P ) που έχει μπροστά του τα μισά χρόνια απ΄τον νέο.

Σκεφτείτε ΠΟΣΟΙ νέοι χειριστές, Ελληνες , βρήκαν δουλειά με την αιγαίου...είναι κατα τη γνώμη μου φανταστικά καλό αυτό που κάνει για τους νέους στο χώρο που ψάχνουν δουλειά...
καλή σας ημέρα
 
Altair, να τα πάρουμε τα πράγματα ένα ένα.

Το όριο ηλικίας.
Οι λόγοι είναι πολλοί. Προφανώς ένας 24χρονος είναι πιό ελκυστικός για Κ2 από έναν 30χρονο. Αλλά ποτέ μην ξεχνάς ότι η ηλικία στην αεροπορία, δεν πάει ποτέ μόνη της. Πάει πάντα παρέα με την εμπειρία, όπως προ-ελέχθει. Ο 24χρονος έχει δίψα, δεν γκρινιάζει, δεν παραπονείται για τίποτα, τα 1200 ευρώ του φαίνονται μιά χαρά, τα παιδιά του δεν αρρωσταίνουν, ούτε η γυναίκα του (γιατί απλά δεν έχει) και γενικώς, είναι μιά μονάδα που συμπληρώνει τον αριθμό των απαιτούμενων χειριστών. Αρκεί φυσικά να έχει τα απαραίτητα προσόντα και να έχει περάσει τον πήχη ικανοτήτων/αρετών που κάθε εταιρεία ξεχωριστά θέτει.

Υπάρχει όμως και ένας άλλος λόγος, ο οποίος είναι ο βασικότερος. Η κάθε εταιρεία, όταν προσλαμβάνει συγκυβερνήτες, δεν προσλαμβάνει ....συγκυβερνήτες, αλλά εν δυνάμει κυβερνήτες. Γιατί πιλότοι ικανοί για Κ2 βρίσκονται σχετικά εύκολα. Οι Κ1 όμως? Βρίσκονται? Και από πού κρατάει η σκούφια τους? Και με τί συνήθειες (καλές αλλά και κακές) και φιλοσοφία έχουν "μεγαλώσει"? Σε τί περιβάλλον? Ο Κ1 που "μεγάλωσε" στην αγκαλία μιάς εταιρείας, είναι πολύ προτιμότερος, αν φυσικά υπάρχει.

Με βάση αυτά λοιπόν, το κάθε άτομο που προσλαμβάνεται, η εταιρεία τον προορίζει για Κ1, αργά η γρήγορα. Κάι τον θέλει για Κ1 για όσα περισσότερα χρόνια γίνεται. Επίσης τον θέλει να βγεί Κ1 όταν είναι στο peak του νοητικά σαν άνθρωπος. Μελέτες έχουν δείξει ότι ο άνδρας έχει την καλύτερη νοητική διάυγεια στα 22 του. Ακόμα και από τα 27 του, αυτή αρχίζει να μειώνεται, αλλά ελάχιστα. Αν βάλουμε στον λογαριασμό τις εμπειρίες ζωής (ξέχνα την αεροπορική εμπειρία για λίγο), οι μελέτες δείχνουν ότι το sweet spot είναι μεταξύ 30-35 χρονών (ανάλογα τον άνθρωπο).

Βάλε στην εξίσωση τώρα, και τον παράγοντα εμπειρία πάνω στο αντικέίμενο της δουλειάς του καθενός, και φτάνουμε σε μία ισορροπία (γραφική παράσταση στην ουσία). Πρέπει να υπάρχει η μέγιστη δυνατή εμπειρία, πρίν η καμπύλη νοητικής ικανότητας πέσει πολύ. Αυτή η ηλικία θεωρείται (για την αεροπορία), μεταξύ 34-42 ετών.

Αν λοιπόν, ο Κ2 προσληφθεί στα 32 και του πάρει και 12-13 χρόνια να βγεί κυβερνήτης, φτάνει στα 45. Το κακό είναι ότι από το σημείο αυτό και μετά, φθήνει ο εγκέφαλος συνεχώς. Επίσης, η εταιρεία θα "τον έχει" Κ1 για μόλις 15 χρόνια (με το μέχρι στιγμής όριο των 60 ετών). Τον 22άρη, θα τον "βγάλει" Κ1 στα 35 του. Στο νοητικό peak δηλαδή, έστω και με πολύ χώρο στην "ντουλάπα" * για περισσότερες εμπειρίες, αλλά με πολλές ήδη. Επιπλέον, θα τον έχει Κ1 για 25 χρονάκια. Δεν είναι καθόλου λίγα και το "κεφαλάκι του ΔΠΕ ....ήσυχο (όσο μπορεί να είναι).

Για τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό. Όπως λές και εσύ, ούτε οι μαθητές, ούτε οι καθηγητές ούτε τα βιβλία ούτε τα υπουργεία ξέρουν. Το ΣΕΠ είναι ούτε λίγο ούτε πολύ για τα μάτια του κόσμου.

Σε πολλές χώρες του εξωτερικού, οι καθηγητές και τα σχολεία, οργανώνουν 3-4 βράδια ανά σχολική χρονιά, πραγματικό ΣΕΠ (δεν υπάρχει τέτοιο μάθημα στο καλεντάρι). Εκεί στήνονται τραπέζια γύρω-γύρω (σαν πόστα) και οι καθηγητές έχουν βρεί εθελοντές γονείς από όλα σχεδόν τα επαγγέλματα. Τα παιδιά 1ης-2ας-3ης Λυκείου, πηγαίνουν και βρίσκουν το πόστο του επαγγέλματος που τους ενδιαφέρει (καμμιά φορά και περισσότερα από ένα), και μιλάνε με τους ανθρώπους που ξέρουν περισσότερο από τον καθένα. Υπάρχουν πυροσβέστες, αστυνομικοί, δικηγόροι, γιατροί και ότι άλλο θέλεις. Από 500 και πλέον παιδιά που έχει ένα σχολείο, η γκάμα είναι τεράστια. Το μόνο πρόβλημα είναι στα σχολεία υποβαθμισμένων περιοχών, (πχ μιάς κωμόπολης που έχει δίπλα της ένα τεράστιο ορυχείο), όπου το 80% των γονεών δουλεύουν στο ορυχείο.



* "Ντουλάπα"
Ντουλάπα είναι ένας ωραίος τρόπος να περιγράψουμε το μυαλό μας. Ξεκινάμε από μικροί. Από τί ξύλο θα είναι η ντουλάπα? Πόσο μεγάλη θα την κάνουμε? Μονόφυλη ή δίφυλη? Κανά συρταράκι από κάτω? Θα την λουστράρουμε? Η δημιουργία της ντουλάπας κάποια στιγμή τελείώνει και δεν αλλάζει πιά. Όσο καιρό την φτιάχνουμε, αλλά κυρίως άφού την φτιάξουμε, μπαίνουν μέσα πράγματα. Είναι η μνήμη μας και μέσα βάζουμε τις εμπειρίες μας. Όσα περισσότερα χωράει η ντουλάπα τόσο το καλύτερο ΑΛΛΑ και τόσο το χειρότερο. Εξαρτάται από την ικανότητα του καθενός μας να κρίνει τί πρέπει να πάει στα ψηλά και τί είναι άξιο να έχει περίοπτη θέση αλλά ακόμα και αυτό που δεν αξίζει να είναι στην ντουλάπα και το πετάμε. Είναι αυτό που λέμε μόνιμη μνήμη και περιστασιακή μνήμη. Πας φαντάρος και γνωρίζεις κάποιον και αμέσως ταιριάζετε. Περνάτε δυό χρόνια μαζί, ξέρεις τα πάντα γι'αυτόν. Είναι σε περιόπτη θέση τα πάντα γι'αυτόν στην ντουλάπα, σαν ένα καλό σου πουκάμισο. Απολύεσαι και δεν τον ξαναβλέπεις ποτέ. Επειδή η ντουλάπα είχε γεμίσει, αναγκάστηκες να την ξεσκαρτάρεις, και το πουκάμισο αυτό (μιάς και δεν το φοράς πιά), το πετάς. Διαχείριση μνήμης. Νοικοκύρεμα ντουλάπας.
Όταν έχουμε πολλά "πουκάμισα" μπροστα-μπροστά , έχουμε την ικανότητα να βλέπουμε και να διαλέγουμε εύκολα ποιό θα βάλουμε, ανάλογα την περίσταση. Την πρώτη φορά της ζωής μας που κάνουμε προσπέραση σε νταλίκα στην Εθνική με βροχή, και χάνουμε πλήρως την ορατότητα....χεζόμαστε! Αλλά ταυτόχρονα αποκτούμε ένα ακόμη πουκάμισο. Την επόμενη φορά που θα βρεθούμε στην ίδια κατάσταση, τσάκ, κοτσάρουμε το πουκαμισάκι και είμαστε πιό έτοιμοι. Το ίδιο ισχύει για όλα. Έχοντας πουκάμισα, το μυαλό κουράζεται λιγότερο και μπορεί να χρησιμεύσει για αντιμετώπιση καινούριων εμπειριών.

Συγνώμη αν κούρασα αλλά πιστεύω να το βρείς ενδιαφέρον .
 
Έχεις δίκιο, στο σχολείο τίποτα δε λένε, αλλά ούτε και ξέρουν οι άνθρωποι, και προφανώς ούτε και το υπουργείο ξέρει ή ενδιαφέρεται. Το αποτέλεσμα είναι να καταλαβαίνουν ορισμένοι αργά την κλίση τους ή την αγάπη τους και να μη γίνεται τίποτα. Επειδή είμαι γυναίκα, έτυχε να εκδηλώσω την επιθυμία μου σε άλλη γυναίκα και μου λέει: μα τι λές, θα τρακάρεις το αεροπλάνο επάνω σε άλλο! Τώρα από που το έβγαλε το συμπέρασμα, από το χρώμα των ματιών μου, θα σε γελάσω. Βλέπεις πόσο βαθειά πάνε οι προκαταλήψεις;΄Μόλις έθιξα το θέμα στο φόρουμ και επικοινώνησα με ένα δυό μέλη, βλέπω σήμερα μια προσφορά σχηματισμού ομάδας επικοινωνίας, ενημέρωσης, καθοδήγησης και αλληλοστήριξης για γυναίκες υποψήφιες και εργαζόμενες γενικώς, στην αεροπορία, που θα λειτουργεί έξω από αυτό το φόρουμ και θα καλύπτει άλλες ανάγκες.Υπάρχουν ήδη κάποια υποψήφια μέλη και εκτός φόρουμ, μόνο που βλέπω χλωμό να πιάσει τέτοια προσπάθεια μέσα στα κατεστημένα της Ελλαδίτσας μας, αλλά έστω και σαν παρέα να ξεκινήσει κάτι είναι.Επόμενο βήμα οι ενέργειες προς την κατεύθυνση της ενημέρωσης στα σχολεία, οι σχετικές πιέσεις και τα απαιτούμενα. Πήγαινε στην ετικέτα "γυναίκες πιλότοι".
 
Στο εξωτερικό υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ξεκινήσει την καριέρα τους (γνωρίζω έναν τουλάχιστον εγώ) ως ιπτάμενοι σε μεγάλες αεροπορικές εταιρίες ακόμα και στην ηλικία των 36 ετών. Βέβαια οι περισσότεροι εξ αυτών το έκαναν πρό της 11ης Σεπτεμβρίου.

Gonso έγραψες

Υπάρχει όμως και ένας άλλος λόγος, ο οποίος είναι ο βασικότερος. Η κάθε εταιρεία, όταν προσλαμβάνει συγκυβερνήτες, δεν προσλαμβάνει ....συγκυβερνήτες, αλλά εν δυνάμει κυβερνήτες.

Αυτό είναι πολύ μεγάλη αλήθεια. Ωστόσο, στις Ηνωμένες Πολιτείες (για την Ευρώπη δεν γνωρίζω, παρά μόνο από συζητήσεις περιστασιακές με πληρώματα μεγάλων εταιριών - όχι πολλά πάντως), τείνει να καθιερωθεί ένα seniority list στις Legacy Carriers όπως η United, Delta - Northwest, American αλλά και Continental και U.S. Airways όπου τι γίνεται... τα πληρώματα μεταπηδούν από την μια στην άλλη ανάλογα με τους K1 και K2 που γίνονται furloughed. Δηλαδή, ένα κλειστό κλαμπ, όπου οι ώρες πτήσης σου ανοίγουν την πόρτα όπου προκύπτουν θέσεις. Τρανό παράδειγμα η άτυπη λίστα αναμονής στην US Airways για τα Α320 που θα παραληφθούν.

Αυτή η πίστη στην εταιρία που περιγράφεις έχω την εντύπωση πως είναι πιο διακριτή σε λιγότερο ανοιχτές αεροπορικές αγορές, όπως η Ελλάδα όπου λειτουργεί μια νοοτροπία της "συνέχειας" και της νοοτροπίας "βρήκα δουλειά, μακάρι να μείνω για πάντα" σε αντίθεση με άλλες ανεπτυγμένες χώρες όπου παρατηρείται μεγαλύτερη κινητικότητα στον εργασιακό τομέα (mobility είναι ο όρος, συγνώμη αν μου διαφεύγει το Ελληνικό νόημα!)

@Altair

Ο χώρος αυτός δεν είναι προσφέρεται απαραίτητα για την καριέρα σε αεροπορική εταιρία. Βέβαια, αν αποφασίσεις να παραμείνεις εντός συνόρων, οι επιλογές σου είναι περιορισμένες. Ωστόσο στο εξωτερικό υπάρχουν ακόμα περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης αλλά και οικονομικής ανταμοιβής. Οι χειριστές σε εταιρίες όπως η UPS και η Fed Ex βγάζουν ακόμα και 30% περισσότερα λεφτά από τους αντίστοιχους των μεγάλων αερογραμμών. Ακόμα, υπάρχει και το Business Aviation και άλλοι πολλοί χώροι που δεν σε περιορίζουν ηλικιακά. Αν το μεράκι για να πετάς υπάρχει, επιλογές υπάρχουν. Και ακόμα ακόμα, γνωρίζω πολλούς χειριστές σε μεγάλες αερογραμμές που το έχουν μετανιώσει για χίλιους δυο λόγους και θα εύχονταν να πετούσαν με ένα G5 και 3-4 επιβάτες μέσα σε δρομολόγιο Νέα Υόρκη - Λας Βέγκας για χαβαλέ.

Τέλος, το γεγονός πως είσαι γυναίκα δεν πρέπει να σε περιορίζει και όποιος πει το αντίθετο θα έλεγα πως είναι προσκολλημένος σε νοοτροπίες του παρελθόντος. Στην εποχή του ίντερνετ, δεν χρειάζεται κανένα πρόγραμμα επαγγελματικού προσανατολισμού. Βρίσκεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με αυτό που θέλεις να κάνεις άμεσα. Θα έλεγα να φύγεις προς το εξωτερικό και ούτε καν Ευρώπη, αλλά στις Η.Π.Α. όπου η ενσωμάτωση των γυναικών, τουλάχιστον σε μεγάλες αεροπορικές εταιρίες, είναι σε εντυπωσιακό βαθμό. Μην ξεχνάς πως η Darcy Hennemann, μια γυνάικα δηλαδή, είναι Chief Pilot του 777.

Καλή τύχη στις επιδιώξεις σου!
 
Δύο παρατηρήσεις στην τοποθέτηση του Mike:
:arrow: Αυτές οι μετακινήσεις μεταξύ εταιριών, μου φαίνονται εντυπωσιακό φαινόμενο. Δείχνει ένα κλίμα άμιλλας και υγιούς ανταγωνισμού, αλλά δεν κάνουν το κλάμπ ακόμα πιό κλειστό? Έχω την εντύπωση πως πρέπει από σπόντα να πιάσεις δουλειά σε μία, για να μεταπηδάς ώσπου να πιάσεις την θέση που ονειρευόσουν. Ελπίζω να μην είναι έτσι. BTW, τι σημαίνει το: "ανάλογα με τους K1 και K2 που γίνονται furloughed"?
:arrow: Η πρότασή σου για αναχώρηση προς ΗΠΑ, φαντάζει δελεαστική, αλλά είναι κάπως scary... Κάνω έρευνα αγοράς εργασίας εδώ και καιρό, για θέσεις που πιθανόν να καλύπτω τα κριτήριά τους. Στην αμερικανική ήπειρο γενικώς, οι θέσεις εργασίας φαντάζουν απεριόριστες και ζουμερές. Αλλά, είναι έτσι? Βλέπω δουλειές για EMS heli pilots, σχεδόν δύο σε κάθε πολιτεία του αμερικανικού βορρά. Είναι βιώσιμες τέτοιες ευκαιρίες? Έχουν ελπίδα επιβίωσης οι μικρές αεροπορικές εταιρίες που θα προσλάβουν έναν υπερήλικα σαν και μένα(38yrs)? Μην ξεχνάς, πως το κόστος -υλικό και ψυχολογικό - της μετακίνησης προς την Αμερική είναι τεράστιο. Λίγοι μπορούν να φτάσουν ως εκεί και να βρουν το σθένος και το χρήμα να γυρίσουν πίσω αν η χώρα των ευκαιριών δεν τους δώσει τις αναμενόμενες ευκαιρίες.
Ελπίζω να κάνω λάθος, αυτό θα μου δώσει ελπίδα....
 
Furlgough σημαίνει αναγκαστική άδεια άνευ αποδοχών. Στις ΗΠΑ πολλοί πιλότοι μεγάλων εταιριών εξαναγκάζονται να βγαίνουν εκτός ρόστερ λόγω περικοπών και να επαναπροσλαμβάνονται μόλις οι ανάγκες της εταιρίας το επιβάλλουν. Στο μεσοδιάστημα μπορούν είτε να πάνε σε άλλη εταιρία, με την πιθανότητα να παραμείνουν μόνιμα, είτε να κάνουν άλλη εργασία, πχ πετώντας corporate jets, μέχρι να τους ζητηθεί να επιστρέψουν στην προηγούμενη τους θέση, ΑΝ τους ζητηθεί και ΑΝ το επιθυμούν ακόμα. Μα φυσικά και το είπα εννοώντας πως είναι κλειστό το κλάμπ, αλλά όχι ΤΟΣΟ κλειστό.

Για το δεύτερο σκέλος, δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά. Ευκαιρίες υπάρχουν πάμπολλες, αλλά θέλει ψάξιμο Υπάρχουν 1-2 μέλη που έχουν εμπειρία σε αυτό το επίπεδο στις ΗΠΑ. Κάνε μια αναζήτηση σε προηγούμενες καταχωρήσεις, θυμάμαι πως έχει συζητηθει το θέμα. Αλλιώς, επανερχόμαστε. Μάλλον, ΣΙΓΟΥΡΑ θα επανέλθουμε.
 
Top