Hastaroth":zx5pkfj0 said:
3200 παραείναι αφύσικη ......
....εύκολα επιτυγχάνεται, παρά την αφυσικότητά της. Εξάλλου το γράφημα στο άρθρο είναι κατευθείαν βγαλμένο από τη "ρουφιάνα" και δεν επιδέχεται αμβισβήτιση.
Η πλάκα ήταν η τελική ανακοίνωση της εταιρείας που λέει ότι κατά τη στροφή,
"they encountered unexpectedly high tail-winds". Η ρουφιάνα δείχνει συνισταμένη ούριου ανέμου της τάξης των πολύ χάι ...8 κόμβων. Υπήρξε μία αλλαγή της τάξης των 180 μοιρών στη διεύθυνση του ανέμου (από +20 σε -8 κόμβους), σε μιά υψομετρική διαφορά της τάξεως των 2000 ποδών, που είναι θέμα, αλλά έγινε πολύ περισσότερο προβληματική η απότομη αλλαγή του ανέμου, λόγω της πολύ μεγάλης βύθισης, που έκανε την αλλαγή πολύ απότομη.
Το θέμα είναι άλλο. Η πολύ μεγάλη ταχύτητα με την οποία ερχότανε το αεροπλάνο. Σε ένα σημειό που δε θα έπρεπε να έχει πάνω από 170 κόμβους, αυτό πήγαινε με 210+. Κλειστή στροφή, μάτια έξω ψάχνοντας το διάδρομο, μεγάλη ταχύτητα, αλλαγή ανέμου, εεε, πάλι καλά να λέμε!