Parking στον Δ.Α.Α.

Οι επαγγελματίες μπορούν να πάνε στον ΔΑΑ να κάνουν μια συμφωνία για χοντρική. Αν πάνε 20 φορές την ημέρα, κάθε μέρα, επί 20 επαγγελματίες, ας πουν ότι θα δίνουν πχ 500-1000Ε τον μήνα ο καθένας να το κάνουν. Δεν έχουν καμία δουλειά να είναι τσάμπα, αν οι άλλοι πληρώνουν. Ίσα ίσα, αφού βγάζουν κέρδος λόγω της λειτουργίας του ΔΑΑ θα πρέπει να πληρώνουν και κάτι στην άλλη εταιρεία που τους βοηθάει, δεν είναι επιβάτες που δίνουν φόρο στο αεροδρόμιο.
 
Δε νομίζω ότι είναι λύση αυτό, έστω και αν συμφέρει οικονομικά τον ΑΙΑ. Είναι τόσες δεκάδες τα βανάκια των ιδιωτικών παρκινγκ και άλλα τόσα και παραπάνω τα μισθωμένα βανάκια, λιμουζίνες και ταξί που θα έρθουμε πάλι στην κακή προηγούμενη εικόνα. Ο σκοπός είναι να φτιάξει το χάλι που προϋπήρχε και όχι να παίρνει ο ΑΙΑ μερικά χιλιάρικα παραπάνω.
 
Χθες αργά (23:30) πήγα να παραλάβω επιβάτη από το LGAV. Όντως βελτιωμένη η εικόνα στην εσωτερική λωρίδα κυκλοφορίας. Το δεξί τμήμα τς εξωτερικής (τoυ Sofitel και των P1 - P2), έχει κλειστεί με κορδέλα και κώνους. Σε κάποιο σημείο, όπου δεν υπήρχε κορδέλα, είχε τα «βαλκανικά» διπλοπαρκαρίσματα, ακόμα και επάνω στη διάβαση πεζών. Το P2 σχετικά άδειο.

Όπως είπα και πιο πάνω, φοβάμαι ότι το πρόβλημα μετατοπίζεται στην εξωτερική λωρίδα. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι πιο διαχειρίσιμο για την Τροχαία, η οποία θα πρέπει να πράξει τα αυτονόητα (πινακίδες, γερανοί κλπ).
 
Σήμερα το μεσημέρι στο δρόμο του Sofitel γινόταν ψιλοπανικός από κίνηση. Δυστυχώς αρκετά βανάκια των ιδιωτικών πάρκινγκ συνεχίζουν να δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα χωρίς να φαίνεται να τους νοιάζει το παραμικρό. Όπου βρουν σταματάνε. Τα μισθωμένα οχήματα είναι πλέον εκεί που ήταν τα ταξί και τα ταξί μεταφέρθηκαν πίσω από το Leroy Merlin. Το αεροδρόμιο ψάχνει τώρα να βρει λύση για το δρόμο του Sofitel έχοντας 3-4 προτάσεις στο τραπέζι.
 
Αν το ζητούμενο είναι να μπεις στο P1+P2, αλλά ο δρόμος που οδηγεί σε αυτά είναι κλειστός από την παράνομη στάθμευση και τα διπλοπαρκαρίσματα, τότε η λύση που δόθηκε δημιούργησε περισσότερα προβλήματα από αυτά που υποθετικά θα έλυνε.

Πριν από 15 μέρες, έβρισα μία οδηγό-Karen, η οποία είχε παρκάρει στο δρομάκι που οδηγεί στις μπάρες του P2, περιμένοντας να πάρει ένα αφικνούμενο. Σα να μην έφτανε αυτό, όταν ήρθε η ώρα να φύγει, αντί να μπει στο πάρκινγκ και να βγει από την άλλη πλευρά, έκανε όπισθεν, έκλεισε το δρόμο και έφυγε σαν κυρία. Γιατί έτσι ήθελε, γιατί πολύ απλά μπορούσε και γιατί δεν υπάρχει αστυνομία να ελεγξει όλη αυτήν τη νεοελληνική καφρίλα.
 
Εντωμεταξύ οι πόντοι που παίρναμε στο ΑΊΑ parking τέλος.....
 

Attachments

  • Screenshot_20240515_190521_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20240515_190521_com.android.chrome.jpg
    450,9 KB · Προβολές: 40
Δεν είδα που το είχες γράψει εσυ εδω και το έγραψα και εγω αλλού σαν μέρος άλλης ανάρτησης.
Πραγματικά άθλια συμπεριφορά.

Θες να το κόψεις; Θες να αυξήσεις τα έσοδά σου; ΟΚ, έχεις κάθε δικαίωμα. Ενημέρωσε όμως απο πριν.
Δείξε οτι σέβεσαι τους πελάτες σου. Ούτε καν απο την προηγούμενη δεν ενημέρωσαν. Φοβήθηκαν τί ακριβώς, μην τυχόν και κάνουμε μαζικές κρατήσεις για να πάρουμε πόντους;

Και όπως έγραψα και στην άλλη ανάρτηση, πραγματικά υπάρχουν εγκατελλειμένα οχήματα. Και η ερώτησή μου είναι η εξής:
ΟΚ, μπήκε κάποιος και για τον ΦΧΨ λόγο δεν επέστρεψε ποτέ να πάρει το οχήμά του. ΟΚ, μία στις τόσες θα συμβεί.

Έχει αγοράσει θέση το ΑΑΑ1111. Έχει λήξει η παραμονή του. Δεν έχει βγεί μέσα σε λίγες ημέρες.
Αυτοί τί κάνουν; Μπορούν να συνεχίζουν να τραβάνε χρήματα απο την κάρτα του ιδιοκτήτη; Δεν πιστεύω.
Ή είναι τόσο αφελείς που πιστεύουν πως θα εμφανιστεί κάποιος 5 χρόνια μετά να πάρει ένα αυτοκίνητο των 3000 ευρώ το οποίο έχει χάσει πλέον πόση αξία απο την ακινησία, και να τους πληρώσει στάθμευση 5 ετών (που λογικά θα είναι πάνω απο 3000) για να το πάρει πίσω;
Δεν μετράνε πόσα χρήματα έχουν χάσει μέσα σε 5 χρόνια απο την μία αυτή δεσμευμένη θέση;
Και μέσα σε αυτά τα χρόνια, δεν έχει περάσει ΕΝΑΣ με ενα σκάννερ στο χέρι να βαράει πινακίδες ή με μία λίστα πινακίδων στο χέρι ψάχνοντας τους 5, 10, 20 που μπήκαν και δεν βγήκαν ποτέ ωστε να δει τί γίνεται με αυτά τα οχήματα, πού είναι σταθμευμένα και σε τί κατάσταση βρίσκονται; Να ενημερώσει τροχαία κλπ; Να δει αν είναι εν ζωή οι οδηγοί ωστε να ξέρει πώς θα κινηθεί;

Πραγματικά αστεία διαχείριση.
Εμένα βέβαια με εξυπηρετούν πολύ και τα λεωφορεία οπότε πλέον και μετά την εισαγωγή των "1000 θέσεων την ημέρα" το οποίο και πάλι ήταν καθαρά εισπρακτικό είχα ψιλοξενερώσει και το είχα αραιώσει, αλλά και πάλι οι τύποι είναι για γέλια.
 
@YCNZ: τι σχεση εχουν αυτα που γραφεις με εγκαταλελειμμενα, με την ακυρωση του loyalty?
 
Και στην τελική, το loyalty ήταν μία επιπρόσθετη παροχή. Είδαν ότι προφανώς υπερέχουν του ανταγωνισμού και ότι δεν έχει νόημα να το συνεχίσουν και προχώρησαν στην κατάργησή του. Δεν ήταν κάτι το δεσμευτικό εκ μέρους τους.
 
.... είθισται να υπάρχει μια ενημέρωση. μια περίοδος χάριτος, προσαρμογής βρε αδερφέ ............ :(
 
Top