Δεν είδα που το είχες γράψει εσυ εδω και το έγραψα και εγω αλλού σαν μέρος άλλης ανάρτησης.
Πραγματικά άθλια συμπεριφορά.
Θες να το κόψεις; Θες να αυξήσεις τα έσοδά σου; ΟΚ, έχεις κάθε δικαίωμα. Ενημέρωσε όμως απο πριν.
Δείξε οτι σέβεσαι τους πελάτες σου. Ούτε καν απο την προηγούμενη δεν ενημέρωσαν. Φοβήθηκαν τί ακριβώς, μην τυχόν και κάνουμε μαζικές κρατήσεις για να πάρουμε πόντους;
Και όπως έγραψα και στην άλλη ανάρτηση, πραγματικά υπάρχουν εγκατελλειμένα οχήματα. Και η ερώτησή μου είναι η εξής:
ΟΚ, μπήκε κάποιος και για τον ΦΧΨ λόγο δεν επέστρεψε ποτέ να πάρει το οχήμά του. ΟΚ, μία στις τόσες θα συμβεί.
Έχει αγοράσει θέση το ΑΑΑ1111. Έχει λήξει η παραμονή του. Δεν έχει βγεί μέσα σε λίγες ημέρες.
Αυτοί τί κάνουν; Μπορούν να συνεχίζουν να τραβάνε χρήματα απο την κάρτα του ιδιοκτήτη; Δεν πιστεύω.
Ή είναι τόσο αφελείς που πιστεύουν πως θα εμφανιστεί κάποιος 5 χρόνια μετά να πάρει ένα αυτοκίνητο των 3000 ευρώ το οποίο έχει χάσει πλέον πόση αξία απο την ακινησία, και να τους πληρώσει στάθμευση 5 ετών (που λογικά θα είναι πάνω απο 3000) για να το πάρει πίσω;
Δεν μετράνε πόσα χρήματα έχουν χάσει μέσα σε 5 χρόνια απο την μία αυτή δεσμευμένη θέση;
Και μέσα σε αυτά τα χρόνια, δεν έχει περάσει ΕΝΑΣ με ενα σκάννερ στο χέρι να βαράει πινακίδες ή με μία λίστα πινακίδων στο χέρι ψάχνοντας τους 5, 10, 20 που μπήκαν και δεν βγήκαν ποτέ ωστε να δει τί γίνεται με αυτά τα οχήματα, πού είναι σταθμευμένα και σε τί κατάσταση βρίσκονται; Να ενημερώσει τροχαία κλπ; Να δει αν είναι εν ζωή οι οδηγοί ωστε να ξέρει πώς θα κινηθεί;
Πραγματικά αστεία διαχείριση.
Εμένα βέβαια με εξυπηρετούν πολύ και τα λεωφορεία οπότε πλέον και μετά την εισαγωγή των "1000 θέσεων την ημέρα" το οποίο και πάλι ήταν καθαρά εισπρακτικό είχα ψιλοξενερώσει και το είχα αραιώσει, αλλά και πάλι οι τύποι είναι για γέλια.