Περιοδος για να μπουν οι πολυποθητες ωρες

  • Thread starter Thread starter Foxtrot echo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Foxtrot echo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
31/07/2013
Μηνύματα
57
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgal
Καλησπερα σας και καλο καλοκαιρι να εχουμε, ως νεο μελος θα ηθελα να μαθω ποια ειναι η χρονικη περιοδος η οποια ενας εκπαιδευομενος χειριστης θα πρεπει να βαλει τις 200 ωρες που προαπαιτουνται για την αποκτηση του πτυχιου χειριστου εναεριων γραμμων .Με λιγα λογια η περιοδος χαριτος που εχει καποιος οταν τελειωσει τις θεωρητικες εξετασεις cpl μεχρι την πτητικη εξεταση .Επειδη σκοπευω να ξεκινησω θεωρητικα μαθηματα και επειτα δινοντας και τελειωσω με τις εξετασεις να βαλω σε πληρης προγραμμα τις ωρες.Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για τις απαντησεις σας :mrgreen:
 
1) Για το πτυχίο του χειριστού εναερίων γραμμών απαιτούνται 1500 ώρες (με ικανότητα επί τύπου, ώρες ταξιδίου, οργάνων, νύχτας κλπ).
2) Για το πτυχίο του επαγγελματίου χειριστού με θεωρητικές γνώσεις πτυχίου εναερίων γραμμών απαιτείται πτητική εμπειρία περίπου 185-220 ώρες ανάλογα το πρόγραμμα της σχολής δηλ modular ή integrated.
3) Από την πρώτη μέρα που δίνει κάποιος γραπτές εξετάσεις ATPL theoretical στην ΣΠΟΑ, πρέπει να τελειώσει τα γραπτά σε 18 μήνες.
4) Από την ημέρα που θα τελειώσει τα γραπτά πρέπει να πάει πρακτική εν πτήσει εξέταση για το επαγγελματικό πτυχίο (Commercial Pilot Licence-CPL), με ειδικότητα πτήσεως δι οργάνων (Instrument Rating-IR), με ικανότητα επί πολυκινητηρίων πιστονοφόρων αεροπλάνων (Multi Engine Piston Rating-MEP), εντός των προσεχών 3 ετών.
5) Το πως θα βάλει κάποιος τις ώρες είναι θέμα κυρίως της σχολής. Κάποιος μπορεί να έχει και τα λεφτά, και τον χρόνο και την όρεξη να τελειώσει γρήγορα. Εάν η σχολή έχει λίγα αεροπλάνα, εάν έχει πολλούς μαθητές, εάν δεν εγκρίνει η σχολή το ρυθμό που θέλει ο μαθητής, εάν είναι χειμώνας με κακοκαιρίες και διάφορα τέτοια βάσανα θα καταναλώσει περισσότερο χρόνο.

Φίλος μου έκανε modular δηλ πήρε το ερασιτεχνικό σε αερολέσχη με 18 πτήσεις σ ένα μήνα βάζοντας τις 45 ώρες -εκ των οποίων οι 20 σόλο και εκ των οποίων οι 15 ταξίδι.
Πέταξε τις 85 ώρες σόλο που του απέμειναν σε 22 πτήσεις σε 45 μέρες
Στη συνέχεια έκανε το Night Qualification σε μια νύχτα
Το IR σε 15 μέρες (10 μέρες επί 3 ώρες την ημέρα simulator=30 ώρες και τις 15 αεροπλάνου σε 5 μέρες, σύνολον 15 μέρες).
Σε 2 μέρες τις 6 ώρες για το Class rating ΜΕΡ
Σε 2 μέρες το ΜΕP/IR στο sim
Σε 1 μέρα το ΜΕP/IR επί αερ/νου.
Σύνολον από την ημέρα που άρχισε να πετάει: λιγώτερες από 100 μέρες
 
δεν ξερω κατα ποσο τον πιεζε ο χρονος αλλα αυτο μου ακουγεται αγγαρια. Το ζητημα ειναι να το απολαυσεις κιολας.. Αν ειναι ειναι να τα κανει καποιος ολα αυτα σε 100 μερες καλυτερα να παει στα ΟΥΚ :oops:
 
1) Είχε πίεση χρόνου διότι τον περίμενε πολύ καλή δουλειά (συγκυβερνήτης σε G5 στην Ινδία).
2) Περίπου 2 ώρες πτήση την ημέρα μέσος όρος έρχεται.
3) Το build up κι αν είναι αγγαρεία...
 
Αν ειναι για G-V τοτε :thx:
 
Σε ευχαριστω ηταν πολυ κατατοπιστικη απαντηση,αλλα ακουσα οτι σε περιπτωση που ξεκινησεις πτησεις πριν τις εξετασεις δλδ να πας μεχρι σολο και μετα το σταματας και ξεκινας μετα τις εξετασεις ο χρονος ηδη μετραει, τα 3 χρονια αν καταλαβα καλα οποτε οταν τελειωσω με εξετασεις θα ειναι σαφως λιγοτερο το χρονικο περιθωριο .Αλλα εσυ ξερεις καλυτερα απο μενα οποτε αν μπορεις να μου το διευκρινησεις και αυτο θα σου ειμαι ευγνωμων :)
 
Επαναλαμβάνεται η συνεδρίασις προς επίτευξιν καλυτέρας κατανοήσεως:

1) Η πτητική εκπαίδευσις είναι ασύνδετος με τας γραπτάς εξετάσεις από πλευράς προθεσμιών, πχ: Ενας επιθυμεί να αποκτήσει το πτυχίο χειριστού ιδιωτικών αεροπλάνων. Εγγράφεται πχ προς τούτοις σε μια ιδιωτική σχολή (FAS, Global, Superior etc) ή σε σχολή αερολέσχης (Μεσογείων, Δεκελείας κλπ) και αφού παρακολουθήσει τα θεωρητικά μαθήματα γράφει για πρώτη φορά εξετάσεις στην ΣΠΟΑ τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου ενεστώτος έτους. Εχει το δικαίωμα να συμμετάσχει στις γραπτές εξετάσεις μέχρι 6 φορές, να εξεταστεί σε κάθε μάθημα μέχρι 4 φορές δηλ μία πρώτη εξέταση και 3 επανεξετάσεις, και να περάσει με βαθμολογία πάνω από 75% κάθε μάθημα μέχρι τον Μάιο του 2015 δηλ σε 18 μήνες.

2) Η πτητική εκπαίδευσις είναι δυνατόν να γίνει ή να έχει ήδη γίνει από το 2002 που ισχύουν τα JAR FCL οποτεδήποτε μέχρι τον Μάιο του 2017. Δηλ την ημέρα που συμπληρώνεται το 24μηνο αφότου κάποιος τέλειωσε με επιτυχία στη ΣΠΟΑ τα θεωρητικά μαθήματα, πρέπει να πάει πρακτική σε πτήση εξέταση για να πάρει το πτυχίο του αλλοιώς ξαναγράφει όλα τα μαθήματα. Εάν κάποιος έχει κάνει εκπαίδευση το 2003 και γράψει και περάσει σήμερα τα θεωρητικά, ουδείς νόμος ή κανονισμός εμποδίζει τη σχολή του μετά από κάποια σύντομη επανεκπαίδευση να τον στείλει για εξέταση...
Αρα εάν κάποιος γράψει για πρώτη φορά σήμερα θεωρητικά μαθήματα στη ΣΠΟΑ πρέπει να πάρει το πτυχίο του σε τριάμιση χρόνια.

3) Τα αυτά ισχύουν και για τους υποψήφιους επαγγελματίες με την διαφορά οτι αυτοί πρέπει να πάρουν το πτυχίο τους σε 3 χρόνια από την ημέρα που πέρασαν και το τελευταίο μάθημα στη ΣΠΟΑ. Αρα κάποιος που γράφει σήμερα για πρώτη φορά στη ΣΠΟΑ, πρέπει να πάρει το πτυχίο του σε τεσσεράμιση χρόνια.
 
Top